Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Oikeaa thaihierontaa
IB_35:
Onko kokemuksia naapurissa (Vantaa) nimim. Benni ilmoittavasta "Aitoa Thaihierontaa"? Tarjoaako ekstroja?
Vieras0307:
--- Lainaus käyttäjältä: IB_35 - Marraskuu 13, 2020, 23:43:19 ---Onko kokemuksia naapurissa (Vantaa) nimim. Benni ilmoittavasta "Aitoa Thaihierontaa"? Tarjoaako ekstroja?
--- Lainaus päättyy ---
Pari kertaa oon käynyt. Tekee sitä ns oikeaa thaihierontaa ilman extroja. Hieroo kotonaan ja on vahvat otteet.
basti:
--- Lainaus käyttäjältä: carabus - Marraskuu 15, 2020, 12:46:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: IB_35 - Marraskuu 13, 2020, 23:43:19 ---Onko kokemuksia naapurissa (Vantaa) nimim. Benni ilmoittavasta "Aitoa Thaihierontaa"? Tarjoaako ekstroja?
--- Lainaus päättyy ---
Pari kertaa oon käynyt. Tekee sitä ns oikeaa thaihierontaa ilman extroja. Hieroo kotonaan ja on vahvat otteet.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa kuulua vähemmistöön.
IB_35:
Kiitoksia vinkistä. Pitänee käydä sitten testaamassa vain aito hieronta ja vahvat otteet. Näyttää olevan vaikea löytää kunnon hieronta + ekstrat samaan sessioon...
MorganG:
--- Lainaus käyttäjältä: carabus - Marraskuu 15, 2020, 12:46:50 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
2h käsittelyn jälkeen ei tullut mieleenkään kysyä mitään extroja kun niitä ei tarjottu, oli sen verran pehmeäksi möyhennetty koko äijä. Suosittelen jos tykkää kovasta thai-hieronnasta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta