Mä oon varmasti keskivertonaista fyysisesti vahvempi, mutta en isokokoinen, painan reilut 70 kiloa.
Joskus noita painijuttuja kysellään, mutta en lähde niihin muuten kuin pienenä osana tapaamista. En halua reväyttää lihaksia, väsyttää itseäni kesken päivän tai hajottaa majoituspaikan sänkyä.
Onpa kyselty asiakkaan kanniskeluakin kertomatta edes painoa. On hieman eri asia salilla nostaa huolellisen lämmittelyn jälkeen 80 kiloa maasta kuin nostella miestä kylmiltään.
Joskus noita painijuttuja kysellään, mutta en lähde niihin muuten kuin pienenä osana tapaamista. En halua reväyttää lihaksia, väsyttää itseäni kesken päivän tai hajottaa majoituspaikan sänkyä.

Onpa kyselty asiakkaan kanniskeluakin kertomatta edes painoa. On hieman eri asia salilla nostaa huolellisen lämmittelyn jälkeen 80 kiloa maasta kuin nostella miestä kylmiltään.

Aikanaan Veeran ja monen muunkin naisen kun kysyin että onko kukaan muu mies halunnut aiemmin näitä otteita, niin olin kuulemma ensimmäisen mies jonka kanssa tekivät niitä. Viimeksi kun Veeran tapasin viime vuoden puolella kun oli käymässä Raumalla taas, ja kysyin että onko nyt niitä kyselty, niin sanoi että muutaman miehen kanssa on niitä tehnyt. Luulen että kun näistä kirjoitin RE:ssä ja täällä niin Suomi-tytöiltä alettiin näitä kyselemään, ja nyt melkein kaikki Suomi-tytöt ovat jo niitä harrastaneet.