Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fyysisesti vahvaa naista  (Luettu 3055 kertaa)

Poissa Anniina

• Jr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fyysisesti vahvaa naista
« Vastaus #20 : Huhtikuu 17, 2026, 12:30:40 »
Mä oon varmasti keskivertonaista fyysisesti vahvempi, mutta en isokokoinen, painan reilut 70 kiloa.

Joskus noita painijuttuja kysellään, mutta en lähde niihin muuten kuin pienenä osana tapaamista. En halua reväyttää lihaksia, väsyttää itseäni kesken päivän tai hajottaa majoituspaikan sänkyä.  ;D

Onpa kyselty asiakkaan kanniskeluakin kertomatta edes painoa. On hieman eri asia salilla nostaa huolellisen lämmittelyn jälkeen 80 kiloa maasta kuin nostella miestä kylmiltään.
Onlyfans. Kallio 28.-29.4. ja muut keikat kalenterissa.

Poissa hesbee004

• Jr. Member
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Huhtikuu 17, 2026, 13:32:33 »
Meitä on moneen, mä en taas "etsi" naista joka mua nostelis taimun kanssa painisi mutta fyysisesti hyvässä kunnossa ja lihaksillavarustettu neito olisikin jo sitten tosi hot😊
*mulle ei vittuilla*

Poissa Jormaxl68

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Huhtikuu 18, 2026, 10:49:03 »
Se aina vähän riippuu mitä hakee. Minulle tuo vahva nainen tarkoittaisi sitä että voisi vähän ronskimmilla otteilla ohjata ja esim työntää sänkyyn ja väkisin laittaa kädet kiinni ja muutenkin kovemmat otteet

Poissa Everlasting

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #23 : eilen kello 21:34:00 »
Mä oon varmasti keskivertonaista fyysisesti vahvempi, mutta en isokokoinen, painan reilut 70 kiloa.

Joskus noita painijuttuja kysellään, mutta en lähde niihin muuten kuin pienenä osana tapaamista. En halua reväyttää lihaksia, väsyttää itseäni kesken päivän tai hajottaa majoituspaikan sänkyä.  ;D

Onpa kyselty asiakkaan kanniskeluakin kertomatta edes painoa. On hieman eri asia salilla nostaa huolellisen lämmittelyn jälkeen 80 kiloa maasta kuin nostella miestä kylmiltään.
Nykyään taidetaan kysellä vielä enemmän näitä painijuttuja :) Aikanaan Veeran ja monen muunkin naisen kun kysyin että onko kukaan muu mies halunnut aiemmin näitä otteita, niin olin kuulemma ensimmäisen mies jonka kanssa tekivät niitä. Viimeksi kun Veeran tapasin viime vuoden puolella kun oli käymässä Raumalla taas, ja kysyin että onko nyt niitä kyselty, niin sanoi että muutaman miehen kanssa on niitä tehnyt. Luulen että kun näistä kirjoitin RE:ssä ja täällä niin Suomi-tytöiltä alettiin näitä kyselemään, ja nyt melkein kaikki Suomi-tytöt ovat jo niitä harrastaneet.
SoulCalibuR

Poissa Teroterava

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #24 : eilen kello 21:40:20 »
ja nyt melkein kaikki Suomi-tytöt ovat jo niitä harrastaneet.

Aaaaivan varmasti.   :blowjob:

Onko sulla muuten useinkin tapana kirjoitella täällä tapaamisella puhuttuja asioita ja, että kuka kuka on tehnyt mitäkin ja kenen kanssa? Veikkaan, että noi sun jutut on taas sitä ihan itseään. Eli tuollakin nimimerkillä aivan täyttä paskaa. Vähän kuin ne hupakoiden painoon liittyvät aivopierut.
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa Everlasting

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #25 : eilen kello 21:54:35 »
^ Väittelyille hyvä paikka on vaikka Politiikka-ketju jos haluat argumentoida äärivasemmistolaisen ideologiasi puolesta :)
SoulCalibuR