Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: turskafoorumi.org  (Luettu 72714 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #80 : Syyskuu 24, 2021, 18:14:46 »
Minulla tulee ikävä kunnon rehellistä äijävittuilua ja siellä sai olla numero allekirjoituksessa, no sai sieltä paljon muutakin  :behind: Mutta ei se herkkähipiäisten paikka ollut.
Eiköhän se jo toistaseksi kuitenkin täyttänyt alkuperäisen tehtävänsä. Jos jotain sivustoa ei enää pitäjän mielestä tarvita, niin parempi kuopata. Rauha turskiksen muistolle :inlove:

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #81 : Syyskuu 24, 2021, 18:29:20 »
Minulla tulee ikävä kunnon rehellistä äijävittuilua ja siellä sai olla numero allekirjoituksessa, no sai sieltä paljon muutakin  :behind: Mutta ei se herkkähipiäisten paikka ollut.
Eiköhän se jo toistaseksi kuitenkin täyttänyt alkuperäisen tehtävänsä. Jos jotain sivustoa ei enää pitäjän mielestä tarvita, niin parempi kuopata. Rauha turskiksen muistolle :inlove:
Mutta kun sieltä puuttui mm. rapsat, niin ei sillä ollut turskalle oikein mitään annettavaa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #82 : Syyskuu 24, 2021, 18:40:47 »
Tiedä niin rehellisestä äijävittuilusta, ehkä enemmän keskenkasvuista räkänokkavittuilua, mitä täälläkin on ollut nousussa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #83 : Syyskuu 24, 2021, 18:42:40 »
Kieltämättä seksinostamiseen liittyvät keskustelut ovat tainneet olla siellä melko vähissä.
Olet siis kuitenkin käynyt kyttäämässä siellä koko ajan.  ;D
Perfektionisti.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #84 : Syyskuu 24, 2021, 18:43:32 »
Onko turskis enää toiminnassa, tietääkö kukaan?
Joko vieroitusoireet alkoivat?
Perfektionisti.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #85 : Syyskuu 24, 2021, 18:47:24 »
Mutta kun sieltä puuttui mm. rapsat, niin ei sillä ollut turskalle oikein mitään annettavaa.

Olihan siellä rapsoja...niitä ei sensuroituja tai palveluntarjoajan tarkastamia. No se oli mancave, missä oli turha mennä piipittämään naisten oikeuksista  :laught: Monta vuotta oli minulle tehokas mainosalusta ilman kilpailijoita ja kyllä minä tykästyin niihin äijiin, ketkä täälläkin varmaan ovat eri nimimerkillä.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #86 : Syyskuu 24, 2021, 18:56:46 »
Kieltämättä seksinostamiseen liittyvät keskustelut ovat tainneet olla siellä melko vähissä.
Olet siis kuitenkin käynyt kyttäämässä siellä koko ajan.  ;D
Kyllä kuukausittain toteamassa, että ei edelleenkään rapsoja. Olihan minulla sinne tunnuskin.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #87 : Syyskuu 24, 2021, 20:11:02 »
Mutta kun sieltä puuttui mm. rapsat, niin ei sillä ollut turskalle oikein mitään annettavaa.

Olihan siellä rapsoja...niitä ei sensuroituja tai palveluntarjoajan tarkastamia. No se oli mancave, missä oli turha mennä piipittämään naisten oikeuksista  :laught: Monta vuotta oli minulle tehokas mainosalusta ilman kilpailijoita ja kyllä minä tykästyin niihin äijiin, ketkä täälläkin varmaan ovat eri nimimerkillä.
Tässä olen eriä mieltä kanssasi Nina, minusta paikan kirjoittelijat eivät ole "miehiä" eikä varsinkaan "äijiä" vaan lähinnä kokoelma räkänokkia.
Minusta on ihan ok että ne kaverukset saivat heittää herjaa toisilleen mutta herjauksen kohteiksi joutui myös ihmisiä joiden ei tarvitsisi sietää moista nettikiusaamista.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #88 : Syyskuu 24, 2021, 21:23:14 »
^
No juu, osittain olet oikeassa. En nyt ihan kaikkia Turskiksen älämölö miehiä pannut lävitse. Ne ketä tapasin, niin oli kaukana räkänokista. Siellä vedettin roolia, mitä kai moni täälläkin. No sen minun ilmaisen mainostamisen hinta oli ottaa paskaa urakalla niskaan. En saanut siitä traumoja ja monesti naureskelin niitä joskus vähän levottomia juttuja. Mutta aikansa kutakin, oli pikkasen liian väsynyttä viimeaikoina.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #89 : Syyskuu 24, 2021, 23:55:25 »
Kieltämättä seksinostamiseen liittyvät keskustelut ovat tainneet olla siellä melko vähissä.
Olet siis kuitenkin käynyt kyttäämässä siellä koko ajan.  ;D
Kyllä kuukausittain toteamassa, että ei edelleenkään rapsoja. Olihan minulla sinne tunnuskin.

Kävit vuodesta toiseen toteamassa saman - ei taaskaan rapsoja. Putosko elämältä nyt pohja pois?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #90 : Syyskuu 25, 2021, 07:58:03 »
Kieltämättä seksinostamiseen liittyvät keskustelut ovat tainneet olla siellä melko vähissä.
Olet siis kuitenkin käynyt kyttäämässä siellä koko ajan.  ;D
Kyllä kuukausittain toteamassa, että ei edelleenkään rapsoja. Olihan minulla sinne tunnuskin.

Kävit vuodesta toiseen toteamassa saman - ei taaskaan rapsoja. Putosko elämältä nyt pohja pois?
Ei pudonnut. Veikkaan, että vain viideltä henkilöltä putosi ja sinä olet yksi heistä.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3512
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #91 : Syyskuu 25, 2021, 08:22:33 »
Viime sikoina turskafoorumi alkoi vähän kiinnostamaan ja vähän kirjoittelinkin siellä, mutta mitään henkevää tarinointia siellä ei kyllä ollut. Olisihan se saanut olla olemassa mutta aikansa kaikella ja todella kuollutta oli viimeisinä aikoina.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2055
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #92 : Syyskuu 25, 2021, 08:30:22 »
Mutta kun sieltä puuttui mm. rapsat, niin ei sillä ollut turskalle oikein mitään annettavaa.

Olihan siellä rapsoja...niitä ei sensuroituja tai palveluntarjoajan tarkastamia. No se oli mancave, missä oli turha mennä piipittämään naisten oikeuksista  :laught: Monta vuotta oli minulle tehokas mainosalusta ilman kilpailijoita ja kyllä minä tykästyin niihin äijiin, ketkä täälläkin varmaan ovat eri nimimerkillä.
Tässä olen eriä mieltä kanssasi Nina, minusta paikan kirjoittelijat eivät ole "miehiä" eikä varsinkaan "äijiä" vaan lähinnä kokoelma räkänokkia.
Minusta on ihan ok että ne kaverukset saivat heittää herjaa toisilleen mutta herjauksen kohteiksi joutui myös ihmisiä joiden ei tarvitsisi sietää moista nettikiusaamista.

Taitaa ne räkänokat istua mansikilla ek-talon edessä, oliko ensi vai seuraavalla viikolla...
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa EsaNahka

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #93 : Syyskuu 25, 2021, 08:47:46 »
Myönnän olleeni turskafoorumilla yhtä aktiivinen, kuin täälläkin.
Turskafoorumilla, kuin myös täällä, Olen siitä yksinkertaisesta syystä, että paneminen rahan kanssa tai ilman on vaan niin kivaa, että kaikki tietolähteet hyvän seksin löytämiselle kiinnostaa. Ilman turskafoorumia todennäköisesti Nimara olisi jättänyt panematta tämänkin hiljaisemman älämölö nikin.

Turskafoorumi ei ollut kovinkaan sivistynyt, mutta kaikesta vittuiluista yms huolimatta sieltä yhteen aikaan löytyi hyödyllisiä rapsoja. Koska niitä ei kontrolloitu samalla tavalla kuin useammalla muulla foorumilla.  Varsinkin keltaisten sivujen poistuttua turskafoorumille oli tarvetta/kysyntää. Viimeisinä aikoina tosin siellä ei tainnut olla enää kuin huonoa laadutonta vittuilua, jota ei jaksanut lukea. Tämä saattoi osaltaan edistää turskafoorumin poistumista bittiavaruuteen.

btw. tämä räkänokka ei istu ek-talon edessä, eikä sisällä. Mutta ehkä joku turskiksen räkänokka istuu sisällä

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #94 : Syyskuu 25, 2021, 08:47:52 »
Nyt täytyy järjestää kyllä kriisiapua tähän vakavaan menetykseen.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2055
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #95 : Syyskuu 25, 2021, 08:51:26 »
Nyt täytyy järjestää kyllä kriisiapua tähän vakavaan menetykseen.

Varaa mulle aika maanantaille...?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #96 : Syyskuu 25, 2021, 12:04:46 »
Ei pudonnut. Veikkaan, että vain viideltä henkilöltä putosi ja sinä olet yksi heistä.

arvioisin että turskis oli noin 10x parempi saitti kuin tämä

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #97 : Syyskuu 25, 2021, 12:19:33 »
Se on kyllä totta, että täällä ei varmaan saisi kirjoitella esimerkiksi spermageelistä kymmenien sivujen verran. Merkittävä puute.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #98 : Syyskuu 25, 2021, 12:35:16 »
Alunperin kyseinen foorumi perustettiin, kun opistolla ei saanut kirjoittaa kaikkea mitä sylki suuhun tuo.

Ei, se perustettiin paikaksi rapsoille joilla oli taipumus hävitä saman tien sexworkilta.
Rapsoille joissa sai sanoa oman rehellisen mielipiteensä, ilman pelkoa mielivaltaisesta sensuurista.
Isoturska, vieläkö turskis avautuu ja milloin?
Perfektionisti.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #99 : Syyskuu 25, 2021, 13:09:44 »
Se on kyllä totta, että täällä ei varmaan saisi kirjoitella esimerkiksi spermageelistä kymmenien sivujen verran. Merkittävä puute.

Mitäs vittua se ketään haittaa jos pojat naljailee keskenään? Ei tuo Dikkelikään siitä herneitä ottanut kun jatkoi kirjoittamista. Se on mies. Se on teflonia. Enemmän se taitaa kateellisuus olla kun ei luonne kestä lähtee poikien leikkiin.

Tämä siis naljailun osalta. Toisten aiheeton haukkuminen tai naisten ruumiinrakenteesta keskustelu epäkunnioittavaan sävyyn on toinen juttu. Mutta siis täsmävastauksena spermageeliin