Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: turskafoorumi.org  (Luettu 72570 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5268
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #120 : Syyskuu 25, 2021, 16:16:40 »
^ Kuka teistä viidestä veti, niiku omasta mielestään, niin upeaa juttua että yleisöä riitti?

No aina siellä oli paljon paikalla olijoita vaikka kukaan ei kommentoinutkaan. Ei nyt niin paljon ku täällä, mutta kuitenkin. Eikä se ollut kellekään tarkoitettukaan, kunhan höpistiin. Itsellä oli kokemusta vajaan vuoden ajalta niin ne pahimmat ei minusta nousseet pintaan mistä sinä puhut. Jotain h-mafiajuttua, mutta ei sen kummempaa. On siellä voinut olla villimpääkin juttua aiemmin, mutta en pysty niistä sanomaan mitään.

Ei se nyt niin älyllistä keskustelua ollut kuin täällä???, mutta ei se nyt pahasti minun aikaan ylikään mennyt. Itseasiassa ottaen huomioon, että se oli vapaa anonyymikanava, niin aika äkkiä siellä "vakkarit" ampu alas jos joku nisti tuli huumehörhöissään jotain lässyttämään
EIköhän Turskikselta melkein jokaisella ollut nikki myös tänne, samaa nikkiä ei tietenkään ollut munaa käyttää molemmissa paikoisssa. Siellä haukuitte myös Seksisaitin turskia, täälläpuolella veditte sitten ihan erilaista roolia.
Kohta sinäkin vaihdat nykyisen mikkisi ja alat spämmätä uudella.

Itseasiassa en hauku koskaan ketään millään foorumilla. Täällä oon toisella nikillä ja ensimmäinen oli Afctyk. Siellä olin Löpönsöö, Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Jos on laittaa jotain faktaa ketä oon haukkunu, niin voidaan analysoida, että missä menin pieleen. Lööperiä nyt tuli paneteltua, mutta se nyt on täysin itseaiheutettua

p.s. mun nikit turskalla ei ollut mikään salaisuus täällä

Kukahan sunkin juttujasi uskoo / ottaa tosissaan?
En minä ainakaan.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #121 : Syyskuu 25, 2021, 16:20:04 »
Kolme nikkiä joka ukolla niin kyllä porukkaa riittää  :headbang:

..eri aikaan olivat. Poistin aina edellisen ennenku tein uuden. Se oli joku vitsi jota en koskaan ymmärtänyt ja johon lähdin mukaan. Että vaihdellaan nikkejä..

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1787
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #122 : Syyskuu 25, 2021, 16:22:27 »
Lienen ainut joka oli samalla nickillä  mutta siitä viis. tunnistin jo niillä muutamalla käynnillä aika monta

tältä foorumilta mitä " sisä siittoisempaa " porukka on sitä vaikeampi siihen on mukaan mennä  ok kaikki

menee hyvin jos komppaat " 3 johtavan " kommentoijan juttua auta armias jos olet erimieltä sinun jutut käydään

3 kertaan siivilällä läpi löytyskö jotain huomautettavaa yleensä 1 näistä 3 on myös seriffi palstalla antaa

kilometrejä köyttä hyysäreilleen mutta se tuntematon naulataan muodollisesta rikkeestä ensin pikku banni jne

isommilla alustoilla nää luotsit onkin lähinnä ilman mielipiteitä olevia moikkailioita näin vältetään suuret

draamat mutta voidaan puuttua härskinpiin pedofiileihin jne,,,
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2021, 16:25:18 kirjoittanut orjamies »
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #123 : Syyskuu 25, 2021, 16:23:34 »
^ Kuka teistä viidestä veti, niiku omasta mielestään, niin upeaa juttua että yleisöä riitti?

No aina siellä oli paljon paikalla olijoita vaikka kukaan ei kommentoinutkaan. Ei nyt niin paljon ku täällä, mutta kuitenkin. Eikä se ollut kellekään tarkoitettukaan, kunhan höpistiin. Itsellä oli kokemusta vajaan vuoden ajalta niin ne pahimmat ei minusta nousseet pintaan mistä sinä puhut. Jotain h-mafiajuttua, mutta ei sen kummempaa. On siellä voinut olla villimpääkin juttua aiemmin, mutta en pysty niistä sanomaan mitään.

Ei se nyt niin älyllistä keskustelua ollut kuin täällä???, mutta ei se nyt pahasti minun aikaan ylikään mennyt. Itseasiassa ottaen huomioon, että se oli vapaa anonyymikanava, niin aika äkkiä siellä "vakkarit" ampu alas jos joku nisti tuli huumehörhöissään jotain lässyttämään
EIköhän Turskikselta melkein jokaisella ollut nikki myös tänne, samaa nikkiä ei tietenkään ollut munaa käyttää molemmissa paikoisssa. Siellä haukuitte myös Seksisaitin turskia, täälläpuolella veditte sitten ihan erilaista roolia.
Kohta sinäkin vaihdat nykyisen mikkisi ja alat spämmätä uudella.

Itseasiassa en hauku koskaan ketään millään foorumilla. Täällä oon toisella nikillä ja ensimmäinen oli Afctyk. Siellä olin Löpönsöö, Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Jos on laittaa jotain faktaa ketä oon haukkunu, niin voidaan analysoida, että missä menin pieleen. Lööperiä nyt tuli paneteltua, mutta se nyt on täysin itseaiheutettua

p.s. mun nikit turskalla ei ollut mikään salaisuus täällä

Kukahan sunkin juttujasi uskoo / ottaa tosissaan?
En minä ainakaan.

Se on niitä juttuja mille minä en voi mitään

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5268
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #124 : Syyskuu 25, 2021, 16:26:54 »
^ Kuka teistä viidestä veti, niiku omasta mielestään, niin upeaa juttua että yleisöä riitti?

No aina siellä oli paljon paikalla olijoita vaikka kukaan ei kommentoinutkaan. Ei nyt niin paljon ku täällä, mutta kuitenkin. Eikä se ollut kellekään tarkoitettukaan, kunhan höpistiin. Itsellä oli kokemusta vajaan vuoden ajalta niin ne pahimmat ei minusta nousseet pintaan mistä sinä puhut. Jotain h-mafiajuttua, mutta ei sen kummempaa. On siellä voinut olla villimpääkin juttua aiemmin, mutta en pysty niistä sanomaan mitään.

Ei se nyt niin älyllistä keskustelua ollut kuin täällä???, mutta ei se nyt pahasti minun aikaan ylikään mennyt. Itseasiassa ottaen huomioon, että se oli vapaa anonyymikanava, niin aika äkkiä siellä "vakkarit" ampu alas jos joku nisti tuli huumehörhöissään jotain lässyttämään
EIköhän Turskikselta melkein jokaisella ollut nikki myös tänne, samaa nikkiä ei tietenkään ollut munaa käyttää molemmissa paikoisssa. Siellä haukuitte myös Seksisaitin turskia, täälläpuolella veditte sitten ihan erilaista roolia.
Kohta sinäkin vaihdat nykyisen mikkisi ja alat spämmätä uudella.

Itseasiassa en hauku koskaan ketään millään foorumilla. Täällä oon toisella nikillä ja ensimmäinen oli Afctyk. Siellä olin Löpönsöö, Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Jos on laittaa jotain faktaa ketä oon haukkunu, niin voidaan analysoida, että missä menin pieleen. Lööperiä nyt tuli paneteltua, mutta se nyt on täysin itseaiheutettua

p.s. mun nikit turskalla ei ollut mikään salaisuus täällä

Kukahan sunkin juttujasi uskoo / ottaa tosissaan?
En minä ainakaan.

Se on niitä juttuja mille minä en voi mitään

Itse olet itsestäsi tehnyt pellen. Turha siitä on muita syyttää.
Tuhansia viestejä seksifoorumeille lukuisilla eri nikeillä. Kirjoitettuja rapsoja nolla.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #125 : Syyskuu 25, 2021, 16:38:04 »
^ Kuka teistä viidestä veti, niiku omasta mielestään, niin upeaa juttua että yleisöä riitti?

No aina siellä oli paljon paikalla olijoita vaikka kukaan ei kommentoinutkaan. Ei nyt niin paljon ku täällä, mutta kuitenkin. Eikä se ollut kellekään tarkoitettukaan, kunhan höpistiin. Itsellä oli kokemusta vajaan vuoden ajalta niin ne pahimmat ei minusta nousseet pintaan mistä sinä puhut. Jotain h-mafiajuttua, mutta ei sen kummempaa. On siellä voinut olla villimpääkin juttua aiemmin, mutta en pysty niistä sanomaan mitään.

Ei se nyt niin älyllistä keskustelua ollut kuin täällä???, mutta ei se nyt pahasti minun aikaan ylikään mennyt. Itseasiassa ottaen huomioon, että se oli vapaa anonyymikanava, niin aika äkkiä siellä "vakkarit" ampu alas jos joku nisti tuli huumehörhöissään jotain lässyttämään
EIköhän Turskikselta melkein jokaisella ollut nikki myös tänne, samaa nikkiä ei tietenkään ollut munaa käyttää molemmissa paikoisssa. Siellä haukuitte myös Seksisaitin turskia, täälläpuolella veditte sitten ihan erilaista roolia.
Kohta sinäkin vaihdat nykyisen mikkisi ja alat spämmätä uudella.

Itseasiassa en hauku koskaan ketään millään foorumilla. Täällä oon toisella nikillä ja ensimmäinen oli Afctyk. Siellä olin Löpönsöö, Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Jos on laittaa jotain faktaa ketä oon haukkunu, niin voidaan analysoida, että missä menin pieleen. Lööperiä nyt tuli paneteltua, mutta se nyt on täysin itseaiheutettua

p.s. mun nikit turskalla ei ollut mikään salaisuus täällä

Kukahan sunkin juttujasi uskoo / ottaa tosissaan?
En minä ainakaan.

Se on niitä juttuja mille minä en voi mitään

Itse olet itsestäsi tehnyt pellen. Turha siitä on muita syyttää.
Tuhansia viestejä seksifoorumeille lukuisilla eri nikeillä. Kirjoitettuja rapsoja nolla.

2 nikkiä on ollut. Ensimmäisellä kirjoitin 330 viestiä ja tällä toisella sen mitä taulu näyttää. En oo Suomessa paljon huorissa käynyt viime aikoina, johtuu siitä.

Vasta arvostelin Timea Bellan ja pari kertaa arvostellu Slavka Lauran. Ne muistaa vanhastaankin. Rapsan pitää olla sellainen, että oot just käyny. Et voi lähtee arvostelemaan jotain parin vuoden takaista ku ne unohtuu suunnilleen ku laitat oven kiinni. Lupaan rapsata heti ku käyn seuraavan kerran Suomessa hupakoissa

p.s. arvostelin minä yhden Amsterdamin suihinottajan, mutta kellepä niistä on täällä hyötyä
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2021, 16:39:36 kirjoittanut Billheili »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #126 : Syyskuu 25, 2021, 17:32:21 »
No onhan se ihan perseestä, etten enää voi olla Turskiksen prinsessa.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #127 : Syyskuu 25, 2021, 17:33:22 »
No onhan se ihan perseestä, etten enää voi olla Turskiksen prinsessa.

Sä kyllä olit :inlove:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #128 : Syyskuu 25, 2021, 17:40:36 »
^
Pitäiskö lähtee paneen vai  :wanker:

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #129 : Syyskuu 25, 2021, 17:51:51 »
^
Pitäiskö lähtee paneen vai  :wanker:

Ehdottomasti. Kun laitan sinulle pyynnön ja jos torppaat sen niin en lähesty enää yhtään naista. Itseluottamukseni on vakaa kuin kallio, mutta sitä en kestäisi. Siksi en siis ole vielä lähestynyt

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #130 : Syyskuu 25, 2021, 17:53:40 »
Itse olet itsestäsi tehnyt pellen. Turha siitä on muita syyttää.
Tuhansia viestejä seksifoorumeille lukuisilla eri nikeillä. Kirjoitettuja rapsoja nolla.

Pahoitteluni muuten kun panettelin ystävääsi. Ensimmäisen kerran hermostuit. Aivan kuin olisitte yhtä..

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #131 : Syyskuu 25, 2021, 17:57:49 »
^
Pitäiskö lähtee paneen vai  :wanker:

tuun aina muistaan kuinka piknikillä oli ensin tosi iso, sitten sillä oli ihan perus ja sitten taas tosi iso. sen kulliahan kasvo ihan sen mukaan miten nuorella parilla pyyhki..

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #132 : Syyskuu 25, 2021, 18:03:47 »
^
Pitäiskö lähtee paneen vai  :wanker:

tuun aina muistaan kuinka piknikillä oli ensin tosi iso, sitten sillä oli ihan perus ja sitten taas tosi iso. sen kulliahan kasvo ihan sen mukaan miten nuorella parilla pyyhki..

Se oli kyllä hauska rakastavaisten riita ;D

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #133 : Syyskuu 25, 2021, 18:05:10 »
^ ^^
Nyt hänellä on taas iso  ;D

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #134 : Syyskuu 25, 2021, 18:24:29 »
^ Ei ole todellista...  :laught:

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #135 : Syyskuu 25, 2021, 18:25:36 »
^ ^^
Nyt hänellä on taas iso  ;D

Niin se vaan kasvaa ja kutistuu :inlove: :inlove: :inlove:

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #136 : Syyskuu 25, 2021, 18:34:20 »
^ Vähän kuin Pinocchiolla.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #137 : Syyskuu 25, 2021, 18:35:28 »
^ Vähän kuin Pinocchiolla.

Tää oli touche ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ja vähä temelle :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught:

Poissa Perseeseen

  • Banned
  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #138 : Syyskuu 25, 2021, 19:05:39 »
Ninnillä on muuten pieni ;D pilu.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #139 : Syyskuu 25, 2021, 19:24:58 »
^
Eiiih... Sepi. Ekana sun pitää kertoa, mitä söit ja joit tänään. Sitten silleen varovasti kerrot, panettaako, kuvaketjuihin pitää kommentoida uuh iik, sukat pyörii jalassa. Sitten vasta voi kirjoittaa jotain tuollaista. Nyt yrität käyttäytyä :whipping: