Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Johanna/SielujenRakastelua Espoon keskus
Vieras0263:
--- Lainaus käyttäjältä: jumppaaja - Kesäkuu 27, 2020, 14:57:08 ---
--- Lainaus ---Mielestäni näissä rapsoissa myös voisi olla "maksettu mainos" lätkä päällä. Tällöin jokainen voi reilun pelin nimissä arvioida rapsan uskottavuutta.
--- Lainaus päättyy ---
"Etuasiakas"-tägi, ehkä ;D Mutta joka tapauksessa. Kirjoitin hieman toppuutellaakseni tuota keskustelua joka meinasi mennä lynkkaamisen puolelle. Suosittelisin Johannaa edelleen varauksetta, vaikka alennus on jo saatu. Itselläkin on jo hieman ikävä.
--- Lainaus päättyy ---
Tällä foorumilla on sellainen tapa, että jos ei tykätä niin lynkataan. Vaikkapa ilman perusteitakin ne perusteet vaikka täysin hatusta randomisti vetäen. En syyttä suotta avannut joskus aiemmin keskustelua transfobiasta. Tulkoon itse folioidensa kanssa ne pahimmat skeptikot nenäni eteen saman katon alle. Kyllä minä mielelläni tarjoilen lämpimän vastaanoton ja mehukkaan hemmottelun sille, joka sitä eniten tällaiselta naiselta kaipaa, koska asiakastyytyväisyys on ykkösprioriteettini. ;)
Mike123:
Upea mimmi, kroppa kuvien mukainen! Täys 10😘
Tapaaminen oli todella toimiva ja kaikki sujui hienosti. Paikalle oli helppo tulla ja auton jättäminen sujui moitteitta.🙂
Jimmy-setä:
--- Lainaus käyttäjältä: Mike123 - Heinäkuu 04, 2020, 10:57:33 ---Upea mimmi, kroppa kuvien mukainen! Täys 10😘
Tapaaminen oli todella toimiva ja kaikki sujui hienosti. Paikalle oli helppo tulla ja auton jättäminen sujui moitteitta.🙂
--- Lainaus päättyy ---
Mukavaa saada tänne uusia rapsaajia ja uusia jäseniä!
Vieras0076:
--- Lainaus käyttäjältä: Mike123 - Heinäkuu 04, 2020, 10:57:33 ---Upea mimmi, kroppa kuvien mukainen! Täys 10😘
--- Lainaus päättyy ---
Tuliko tästä rapsasra hinnanalennus palveluun?
Juupeli111:
Lyhyesti,
-Ajanvaraus oli erittäin helppoa, sain sovittua tapaamisen nopealla varoitusajalla
-Tapaaminen sujui juuri kuten olin ajatellut tai jopa hieman ylitti odotukset :)
-Johanna on kaunis ja mukava. Kohdelkaa hyvin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta