Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Johanna/SielujenRakastelua Espoon keskus
Vieras0263:
Oho...? Minulle kun riittäisi TOP-10. Tänä päivänä haluan tehdä kaikkeni ollakseni vain ja ainoastaan se ykkönen. Tässä lajissa kun ei hopeasijoja jaella... Jos luin hänen aiemman viestinsä huonosti, niin sitten luin huonosti.
Kuitenkin TOP-10:iin päätymisestä tulee jotenkin mieleeni, että olisikohan se kumminkin tarkoittanut, että olisin jäänyt ainoastaan jonkinlaiseksi varavaihtoehdoksi, jos siis hän edelleenkään on minua tavannut. Mitään varmistusta asiaan liittyen ei ole, mutta jos minun asiani kiinnostaa jatkossakin, niin sille asialle en oikein mitään sitten mahda. Toivottavasti minut nähdään toisenlaisessa valossa, jos ennen elelin varjoissa.
Niin metsä todellakin vastaa kuin sinne huudetaan. Enkä ala asiasta sen enempiä valittamaan. Minulle saa tulla jatkossa lisääkin aukomaan päätä aina kun siltä tuntuu. Sitähän varten tämäkin rapsaketju on täällä pystyssä enkä halua pistää tikkua ristiin sen takia, että rapsaaminen minusta kokonaan kiellettäisiin. Sitä saa mitä tilaa.
Dreamer:
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Toukokuu 24, 2020, 10:20:06 ---^ Paksukkohan tuossa kehui sinua. Pääsit top kymppiin!
--- Lainaus päättyy ---
Juuri noin minäkin Paksukon viestin kyllä ymmärsin...
PaksUkko:
Miten saatoin tulla noin väärin ymmärretyksi?
Kun 1970-luvulta alkaneen (kuuluisasta Gigistä muuten) palvelutuottajien tapaamiskokemusteni valossa pääsee parin vuoden takaisena "aloittelijana" ensimmäisellä tapaamisellamme kärkikymmenikköön, niin se on minusta hyvä saavutus.
Ja vaikka en olekaan Johannaan vaikutusta tehnyt, niin kyllä hän teki minuun niin suuren vaikutuksen, että olen varma tapaamisestamme.
Mutta nyt taisin kyllä missata mahdollisuuteni revanssiin.
Harmi.
Vieras0076:
Omat epäilykseni heräsivät tuosta aiemmasta SRn aloittamasta rapsaketjusta, jossa määriteltiin mikä hyväksyttävä rapsa hänestä ja yleisesti siitä mitä tällä forumilla on kirjoitellut. Sitten kun uusi kirjoittaja rapsaa hänet ei se auta asiaa. Skeptisyys iski...
Ilmeisesti sekä Wesan, että PaksUkon rapsat ovat aitoja my bad. Sori epäilyistä.
Vieras0263:
--- Lainaus käyttäjältä: PaksUkko - Toukokuu 24, 2020, 11:18:52 ---Miten saatoin tulla noin väärin ymmärretyksi?
Kun 1970-luvulta alkaneen (kuuluisasta Gigistä muuten) palvelutuottajien tapaamiskokemusteni valossa pääsee parin vuoden takaisena "aloittelijana" ensimmäisellä tapaamisellamme kärkikymmenikköön, niin se on minusta hyvä saavutus.
Ja vaikka en olekaan Johannaan vaikutusta tehnyt, niin kyllä hän teki minuun niin suuren vaikutuksen, että olen varma tapaamisestamme.
Mutta nyt taisin kyllä missata mahdollisuuteni revanssiin.
Harmi.
--- Lainaus päättyy ---
Minkä ihmeen mahdollisuuden? Ainahan tulla saa ja mennä saa, ja se on jokaisen oma valinta lopulta. Anna anteeksi, jos luin viestisi alun perin vielä hieman aamu-unisena ja aliarvioin kärkikymmenikköösi pääsyn, jos olet tavannut minut ja lisäkseni pidemmän harrastusurasi aikana kymmeniä ellei satoja tyttöjä. Eiköhän anneta uuden päivän loistaa ja toivottavasti saan lähiaikoina säteillä sinulle vielä loistavana tähtenä, en tähteenä... ;) ❤️💋
Ja halataan kun tavataan! :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta