Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Järvenpään Mirangel  (Luettu 14392 kertaa)

Poissa Herrasmies_78

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Järvenpään Mirangel
« : Toukokuu 01, 2020, 11:16:06 »
Onko kellään tietoa/kokemusta naapurissa ilmoittavasta Mirangel neitosesta...?

Rohkeasti omilla kasvokuvilla liikkeellä, ja viestittely ollut asiallista... Kovasti harkitsen, mutta rapsa auttaisi asiaa toki...

HM

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Järvenpään Mirangel
« Vastaus #1 : Toukokuu 01, 2020, 15:49:21 »
Ilmoittaa "nakufinlandian" puolella seuraavaa:

"Jalkaan meni streptokokki-bakteeri ja mäti. Nyt ainakin 3 viikkoa saikulla."

Joutunet ilmeisesti ainakin tapaamista hetken odottamaan.

Tuolla sivustolla avaa myös hieman lisää tapaamiskuvioitaan.

En ole häntä tavannut.

Poissa EsaNahka

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Järvenpään Mirangel
« Vastaus #2 : Toukokuu 02, 2020, 01:35:32 »
Olen tavannut.

Ilmoituksen ja kuvien mukainen likka. Palvelut ja sovitut asiat pitää paikkaansa.
Suikkari kumilla. Saa panna huolella ykköseen ja kakkoseen jne.
On aktiivinen. Asenne ihan kohdallaan, ei valittamista.
Asunnossa läjä kissoja, ne ei pääse touhuhuoneeseen häiriköimään.
Asunto sijaitsee rauhallisella alueella.
Parkkipaikkaa voi olla välillä vaikea löytää. Löytyy kyllä pikkasella hakemisella, mutta kannattaa varata muutama minuutti parkkiruudun etsimiseen.
Ei muuta kuin rohkeasti tapaamaan.
Jos oot muutaman kerran käynyt huorissa, niin ei varmasti ole huonoin kokemuksesi.

Poissa Herra_Hoo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Järvenpään Mirangel
« Vastaus #3 : Lokakuu 07, 2020, 12:32:55 »
Olin luuppaillut tätä Mirangelia muutaman kerran naapurista ja jäänyt sellainen kutkutus päälle, että viimein oli pakko käydä kokeilemassa. Niin kuin näkyy ei rapsoja ole kovin tälle daamille laadittu, joten vähän epätietoisena olin menossa uutta tuttavuutta tapaamaan.

Toki moni asia viittasi alalla jo viihtyneeseen naiseen, eli ei pitäisi tulla mitään yllätyksiä. Kokeilumielessä otin 30min ajan ja vähän hätäisellä aikataululla olin tätä Mirangelia tapaamassa. Nimittäin 30min siitä, kun ensin laitoin viestiä olin jo oven takana norkoilemassa - toki sovittuun aikaan.

Niin kuin aiempikin rapsaaja totesi, on vastaanottopaikka rauhallisella alueella, mutt näin aamupäivän aikaan oli helppo löytää vierestä autopaikka. Oven aukaisi kuvien mukainen nainen. Melkein heti ovella oli kissa, jos toinenkin, tervehtimässä tulijaa. Mirangel opasti vessan ja käväisi pikaisella pesulla ennen makkarin puolelle siirtymistä. Mirangelilla oli yllään vain ohkanen pikkumusta asu stayupeilla, jotka alan ammattilaisen tapaan lähti verhoamasta hänen kurvikasta kroppaa. Mirangel on varsin kurvikas nainen, että fitnessmimmejä etsivälle hän ei ole se oikea. Itse vain ajattelin, että onpahan mistä ottaa kiinni ja ei ota luuvastaan kovemmassakaan menossa. Kun olin kertonut oman ilahtuneisuuteni, että uusi tuttavuus oli mieleinen, sain munani ympärille korstun suuhoidolla. Mirangel otti kortsun kanssa erittäin hyvin suihin ja munani kurkotteli Mirangelin nielua ilman kakomis reaktioita. Muutaman deepthroat lykkäyksen jälkeen pyysin Mirangelia kapuamaan ratsaille, jolloin Mirangelille kohosi hymy kasvoille. Miranglin asetellessa munaa pilluunsa sain paremmin tunnustella Mirangelin tissejä, jotka olivat mukavan pehmeät. Mirangelia ei tarvinnut kehottaa aktiiviseen rooliin vaan se tuli ilmeisen luontaisesti häneltä. Siinä kun itse sain paukuttaa parastani, niin Mirangel vain halusi lisää - Tämä nainen ei mielihyvikseni onneksi mene rajummassakaan leikissä rikki. Olin varannut myös anaalin tälle puolelletunnille ja pyysiin Mirangelin ratsastaessa päälläni liukkaria hänen peppuunsa, jota halusin sormetella ennen kuin siirtisimme B-portin puolelle. Muutama sormi Mirangelin pepussa ja muna pillussa sai reippaassa ratsastuksessa nallinkäryn nivusiin ja oli pakko keskeyttää Mirangelin reipas ratsastus hetkeksi. Pienen puhaltelun aikana Mirangel sanoi, että anaaliahan olit myös varannut, niin pitäisikö sitäkin kokeilla? Tästä innostuneena käänsin Mirangelin doggy asentoon, sipaisin lisää liukkaria kortsun päälle ja painoin munani varsin helposti Mirangelin peppuun. Siinä missä toiset ovat huohottajia, toiset inisiöitä, toiset vain haukkovat henkeään, oli Mirangel tätä kaikkea. Takaapäin painaessa Mirangel vikisi ja äänteli hyvin aidon oloisesti aivan, kuin nauttisi anaalipanosta - samalla tavoin, hän kyllä äänteli myös ratsastaessaan. Tällä kertaa ei ollut paraspäiväni, vaikka puitteet olikin mieleiset. En pystynyt pidättelemään vaan nalli napsui helponlaisesti Mirangelin anaaliin ja en voinut kuin haukkoa happea lisää kassin huutaessa helpotusta.

Kaiken kaikkiaan mukava pikainen visiitti Mirangelin luona tuli käytyä. Varmasti käyn uudemmankin kerran hänen luonaan sillä, kun löytää naisen, joka aktiivisesti tykkää monipuolisesta panemisesta, niin annettavahan sitä on.

Poissa HenkkaH

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Järvenpään Mirangel
« Vastaus #4 : Lokakuu 07, 2020, 14:35:00 »
100+ palveluntarjoajaa olen vuosien varrella tavannut ja Mirangel menee kyllä top5.
Makuasioita jnejne. mutta asenne on minun kirjoissa ylivoimaisesti tärkein tekijä onnistuneessa tapaamisessa ja asenne hänellä on 10+.

Poissa Kootee02

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Järvenpään Mirangel
« Vastaus #5 : Lokakuu 31, 2020, 08:40:12 »
Olin luuppaillut tätä Mirangelia muutaman kerran naapurista ja jäänyt sellainen kutkutus päälle, että viimein oli pakko käydä kokeilemassa. Niin kuin näkyy ei rapsoja ole kovin tälle daamille laadittu, joten vähän epätietoisena olin menossa uutta tuttavuutta tapaamaan.

Toki moni asia viittasi alalla jo viihtyneeseen naiseen, eli ei pitäisi tulla mitään yllätyksiä. Kokeilumielessä otin 30min ajan ja vähän hätäisellä aikataululla olin tätä Mirangelia tapaamassa. Nimittäin 30min siitä, kun ensin laitoin viestiä olin jo oven takana norkoilemassa - toki sovittuun aikaan.

Niin kuin aiempikin rapsaaja totesi, on vastaanottopaikka rauhallisella alueella, mutt näin aamupäivän aikaan oli helppo löytää vierestä autopaikka. Oven aukaisi kuvien mukainen nainen. Melkein heti ovella oli kissa, jos toinenkin, tervehtimässä tulijaa. Mirangel opasti vessan ja käväisi pikaisella pesulla ennen makkarin puolelle siirtymistä. Mirangelilla oli yllään vain ohkanen pikkumusta asu stayupeilla, jotka alan ammattilaisen tapaan lähti verhoamasta hänen kurvikasta kroppaa. Mirangel on varsin kurvikas nainen, että fitnessmimmejä etsivälle hän ei ole se oikea. Itse vain ajattelin, että onpahan mistä ottaa kiinni ja ei ota luuvastaan kovemmassakaan menossa. Kun olin kertonut oman ilahtuneisuuteni, että uusi tuttavuus oli mieleinen, sain munani ympärille korstun suuhoidolla. Mirangel otti kortsun kanssa erittäin hyvin suihin ja munani kurkotteli Mirangelin nielua ilman kakomis reaktioita. Muutaman deepthroat lykkäyksen jälkeen pyysin Mirangelia kapuamaan ratsaille, jolloin Mirangelille kohosi hymy kasvoille. Miranglin asetellessa munaa pilluunsa sain paremmin tunnustella Mirangelin tissejä, jotka olivat mukavan pehmeät. Mirangelia ei tarvinnut kehottaa aktiiviseen rooliin vaan se tuli ilmeisen luontaisesti häneltä. Siinä kun itse sain paukuttaa parastani, niin Mirangel vain halusi lisää - Tämä nainen ei mielihyvikseni onneksi mene rajummassakaan leikissä rikki. Olin varannut myös anaalin tälle puolelletunnille ja pyysiin Mirangelin ratsastaessa päälläni liukkaria hänen peppuunsa, jota halusin sormetella ennen kuin siirtisimme B-portin puolelle. Muutama sormi Mirangelin pepussa ja muna pillussa sai reippaassa ratsastuksessa nallinkäryn nivusiin ja oli pakko keskeyttää Mirangelin reipas ratsastus hetkeksi. Pienen puhaltelun aikana Mirangel sanoi, että anaaliahan olit myös varannut, niin pitäisikö sitäkin kokeilla? Tästä innostuneena käänsin Mirangelin doggy asentoon, sipaisin lisää liukkaria kortsun päälle ja painoin munani varsin helposti Mirangelin peppuun. Siinä missä toiset ovat huohottajia, toiset inisiöitä, toiset vain haukkovat henkeään, oli Mirangel tätä kaikkea. Takaapäin painaessa Mirangel vikisi ja äänteli hyvin aidon oloisesti aivan, kuin nauttisi anaalipanosta - samalla tavoin, hän kyllä äänteli myös ratsastaessaan. Tällä kertaa ei ollut paraspäiväni, vaikka puitteet olikin mieleiset. En pystynyt pidättelemään vaan nalli napsui helponlaisesti Mirangelin anaaliin ja en voinut kuin haukkoa happea lisää kassin huutaessa helpotusta.

Kaiken kaikkiaan mukava pikainen visiitti Mirangelin luona tuli käytyä. Varmasti käyn uudemmankin kerran hänen luonaan sillä, kun löytää naisen, joka aktiivisesti tykkää monipuolisesta panemisesta, niin annettavahan sitä on.

Tätä rapsaa täytyy kompata kyllä.
Vaikka minulla ei ollut anaalia mukana, oli tapaaminen hyvin lämmin ja samanhenkinen.
Aika meni kuin siivillä ja kivaa oli.
Mirangel oli ehdottomasti mukana koko toimituksen aikana.
Ei haitannut yhtään reilu 200km suuntaansa ajot.
Menen varmasti uudestaan.

-Kootee

Poissa Mirangel

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Järvenpään Mirangel
« Vastaus #6 : Lokakuu 31, 2020, 18:20:54 »
Kiitos mahtavista palautteista. Jatketaan samaan malliin ja tervetuloa uudestaan  ;) Hymyillään kun tavataan  :)
Elämän yksi suurimmista nautinnoista
on antaa nautintoa muille ja nauttia
samalla itsekin 😊

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Järvenpään Mirangel
« Vastaus #7 : Marraskuu 03, 2020, 22:51:54 »
Tulipa käytyä itsekin tutustumassa Järvenpään tarjontaan ja voin kyllä allekirjoittaa aiemmat rapsat. Kaikki ilmoitetut palvelut olivat oikein ammattimaisesti tarjolla eikä ollut pelkoa, että paikalta pitäisi poistua kassit täysinä. Suuhoidosta erityismaininta, mies imettiin toiselle kierrokselle ennenkuin ehti kissaa sanoa :D

Seksihommien lisäksi Mirangel on myös oikein mukavaa juttuseuraa, joten tapaaminen meni oikein kivoissa merkeissä. Vahva suositus.

Sää tuulista, pimeää, märkää, +9 astetta.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Järvenpään Mirangel
« Vastaus #8 : Marraskuu 03, 2020, 23:35:15 »
Minäkin olen käynyt pari kertaa Mirangelin luona ja voin suositella häntä lämpimästi. Mukava nainen ja hyvä palvelu. Olen kirjoittanut hänestä myös rapsan, johon pyysin ja sain häneltä luvan.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Rabotnik

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Järvenpään Mirangel
« Vastaus #9 : Huhtikuu 11, 2021, 16:56:05 »
Muistelenpa minäkin erästä päivää viime kesänä. Oli muistaakseni jotain asiaa isolle kirkolle ja ajattelin pistäytyä matkan varrella viettämään laatuaikaa jossain. Järvenpään Mirangelin ilmo tuntui houkuttelevimmalta ja kuvatkin miellyttivät kun asiasta kysäsin jalkovälistä. Kyselyyn vastattiin ennätysnopeasti ja aika sovittiin.

Matkalla täsmällinen aikatauluni karahti pikiukkojen rysään keskustan tuntumassa, joka ikävä kyllä lyhensi vierailuani vartilla. Lisäksi tapaamispaikalla oli virrat poikki, mutta itse touhuihin päästiin nopeasti pikareleiden tarkistuksen jälkeen. Varsinaista sähkäriä ei tarvittu.

Seksi Mirangelin kanssa oli ihan priimaa. Neidillä on reippaan touhukas asenne ja selkeästi haluaa antaa rahoille vastinetta. Sillä reissulla oli vahvasti tissipano mielessä jo alusta alkaen, ja tähän sitten huipennuttiinkin, onnistuin sotkemaan neidin hiuksetkin spermalla, siitä pahoittelut mutta minkä sitä voi kun painetta oli kertynyt ;) Kyllä se vaan vanhan verenkierrolle hyvää tekee kun kulli on ihanien isojen munkkien tiukassa puristuksessa.

Miragelista sen verta että kaunis aikuinen nainen hän on, ihana takapuoli ja rinnat, vaikka täytettä vähän on. Kropassa ei mielestäni yhtään liikaa eikä liian vähän. Miran pillu on lisäksi nätti kuin kirskikka ja mansikka vierekkäin, olisin maistellut pidempäänkin ;) Tähän päälle vielä järkevä ja vilkas luonne ja tapaaminen oli täysi kymppi.

Josko tänä kesänä uudestaan.

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 217
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Järvenpään Mirangel
« Vastaus #10 : Heinäkuu 01, 2021, 16:13:26 »
Kävin tapaamassa. Erittäin hyvä asenne, kasvoiltaan tosi kaunis. Menen uudelleen.
Sääri- ja sukkisfani

Poissa Mirangel

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Järvenpään Mirangel
« Vastaus #11 : Heinäkuu 15, 2021, 14:45:31 »
Kiitos jälleen hyvistä palautteista  :) Ja tervetuloa uudestaan. Myös uudet tuttavuudet ovat tervetulleita. Naapurista löytyy lisää tietoa kiinnostuneille  ;)
Elämän yksi suurimmista nautinnoista
on antaa nautintoa muille ja nauttia
samalla itsekin 😊

Poissa Tumppi8686

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Järvenpään Mirangel
« Vastaus #12 : Heinäkuu 29, 2021, 20:27:28 »
Juuri vierailleena ei voi kuin kehua. Mahtava nainen ja mahtavat muodot. Erittäin hyvä imu oli suikkarissa. Muutaman asennon kautta maaliin, tottakai takaapäin lopetus. On sitten mahtava perse Mirangelilla😍 pitääköhän hyvänä tätä kaunotarta.