Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pelkäätkö paljastuvasi?  (Luettu 5461 kertaa)

Poissa Vieras0080

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pelkäätkö paljastuvasi?
« Vastaus #20 : Toukokuu 24, 2020, 19:53:06 »
Tietyllä tavalla pelkään paljastuvani kaksoiselämäni takia. Minulla on hyvä aviopuoliso, jonka kanssa kaikki muu paitsi seksi on kunnossa. Elämä on muuten mallillaan, mutta minun nälkäni seksin ja naisvartalon kokemisen osalta on kesken.  Siksi jatkan elämää näillä sivuilla.
Jos paljastun, niin sitten paljastun ja rakennan uuden elämän uuden tilanteen pohjalta.  Minulle on annettu vain yksi elämä ja haluan elää sen täysillä. En suostu luovuttamaan elämän nälkääni sen takia, että omassa parisuhteessa seksuaalisuuden eläminen todeksi on rajattua puolison sairauksien takia. En halua loukata häntä, mutta en kestä elämää ilman seksiä ja siksi etsin sitä muualta. Koen, että vaikka se on väärin, se on samalla oikein. En näe muuta mahdollisuutta pitää muuten toimivaa liittoamme kasassa. Jokainen on vastuussa omasta elämästään, niin minäkin. En hae toimintani osaltani myötäntuntoa enkä hyväksyntää keneltäkään. Tämä on minun valintani ja elän ratkaisuni kanssa mitä se sitten tuokin tullessaan.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2634
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pelkäätkö paljastuvasi?
« Vastaus #21 : Toukokuu 24, 2020, 22:16:19 »
En pelkää, elämästä pitää nauttia...
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pelkäätkö paljastuvasi?
« Vastaus #22 : Toukokuu 24, 2020, 22:23:13 »
En pelkää, mutta en tahallaan itseäni sille altista.
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa OneX

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pelkäätkö paljastuvasi?
« Vastaus #23 : Toukokuu 24, 2020, 23:48:41 »
En halua paljastua, mutta en myöskään sitä erityisesti pelkää. Luotan palveluntarjoajiin ja uskon että tapaamiset pysyvät salaisina, enkä jaksa uskoa että ketään kiinnostaisi minun liikkeitäni niin seurata että paljastuisin muuta kautta. Viestien ja selaushistorian poistaminen, sekä nimetön sähköposti ja prepaid riittäkööt siltä varalta että kännykkä päätyis vääriin käsiin.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pelkäätkö paljastuvasi?
« Vastaus #24 : Toukokuu 26, 2020, 22:07:38 »
Enpä juuri pelkää. Ainoa mahdollisuuteni paljastua on varmaan jonkun ikävän tuliaisen tartuttaminen kotona, mutta se on aika epätodennäköistä tolkullisten hupakoiden kanssa touhutessa. Siinä pitäisi sattua jo kaksi väärää kohdalle samalla kertaa.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pelkäätkö paljastuvasi?
« Vastaus #25 : Toukokuu 28, 2020, 23:05:44 »
Kerran mua kiristettiin uhkaamalla jakaa alastonkuviani somessa. Sanoin, että siitä vaan. Niissä ei ole mitään hävettävää. Päinvastoin 💋💋
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa makupala

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pelkäätkö paljastuvasi?
« Vastaus #26 : Heinäkuu 05, 2020, 10:24:13 »
En pelkää. Minä olen muutenkin koko ajan siirtymässä eläkkeelle. Vuosia sitten olisi ollut väliä.

Huorapukkina lähes samanlainen tilanne. Läheiseni sekä parhaat ystäväni ovat harrasteestani olleet tietoisia vuosikausia.
  Huolimatta että olen tällä saitilla pitänyt hiljaiseloa olen toisaalla tullut esiin aktiivisemmin, välittäen tietoisuutta seksinostajan skenen näkökulmasta.
 Toiveeni pyrkiä arkipäiväistämään maksullisen seksin yleistä hyväksyntää, olen mm. osallistunut kirja-/lehtihaastateluihin sekä keskusteluihin. Toivon että julkitulosta olisi alalle tulevaisuudessa hyötyä.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pelkäätkö paljastuvasi?
« Vastaus #27 : Heinäkuu 05, 2020, 13:12:04 »
Huorapukkina lähes samanlainen tilanne. Läheiseni sekä parhaat ystäväni ovat harrasteestani olleet tietoisia vuosikausia.
  Huolimatta että olen tällä saitilla pitänyt hiljaiseloa olen toisaalla tullut esiin aktiivisemmin, välittäen tietoisuutta seksinostajan skenen näkökulmasta.
 Toiveeni pyrkiä arkipäiväistämään maksullisen seksin yleistä hyväksyntää, olen mm. osallistunut kirja-/lehtihaastateluihin sekä keskusteluihin. Toivon että julkitulosta olisi alalle tulevaisuudessa hyötyä.
Voisit kirjoitella täällä useammin. Sinä kun tiedät tästä hommasta aika paljon.

Avauduin julkisuudessa itsekin ennen joskaan en omalla naamalla. Nyt olen lopettanut. En jaksa enää. Kehitys on niin hidasta ja pitkälti pyöritään kehää keskustelussa. Lisäksi saa kohtuulliset kurat silmille muilta turskilta. Vaan hienoa, että joku jaksaa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pelkäätkö paljastuvasi?
« Vastaus #28 : Heinäkuu 05, 2020, 13:16:09 »
En. Enkä usko että ketään muutakaan voisi paljastumiseni edes kiinnostaa.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pelkäätkö paljastuvasi?
« Vastaus #29 : Heinäkuu 14, 2020, 12:10:16 »
ei kukaan kummiskaan osaisi yhdistää. Ainoastaan lähimmät henkilöt ja ei nekään ole tyhmiä nytkään.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pelkäätkö paljastuvasi?
« Vastaus #30 : Heinäkuu 25, 2020, 01:46:18 »
Kyllä mut kirjotustyylistäkin tunnistaa, naamasta varmaan paremmin. Ja kelle tää ny ois mikään juttu. Vanhemmat tietää, kaverit tietää, molemmissa palkkatöissä jengi tietää (tai noh, ei muissa töissä kaikki, en kuitenkaan ole kokenut aiheelliseksi pitää mitään ilmotustilaisuutta vaan ihan vaan puhunut, kun on tullut puheeksi). Mulla on harvinaisen eettinen työ ja mä oon siitä ylpee. Ja mul on vaan yks elämä, mä elän sen itelleni.
Rakkaudesta lajiin