Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella  (Luettu 58642 kertaa)

Poissa Vieras0051

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« : Toukokuu 22, 2020, 12:58:47 »
Otsikolla ilmoittelee naapurin puolella.
Onko kokemuksia millainen milffi kyseessä?

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #1 : Toukokuu 23, 2020, 10:26:53 »

Tuo on ilmoituksen mukaan 70 vuotias, eli varmaan ennätykset paukkuu iässä rikki.
Itseä ei noin vanhat sytytä, verkkokalvoilla jäljellä vielä edesmennyt mummoni, joka 70 vuotiaana kutoi sukkia keinutuolissa minulle
Mutta onhan meissä miehiä joka junaan, ja asemallekin jää vielä moni. Eli jos tällaisen fetissin omaa, niin ei muuta kuin vierailulle vaan. Ilmon teksti ainakin on nuorekkaan rento
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #2 : Toukokuu 23, 2020, 15:35:31 »
Olen vieraillut hänen luonaan muutaman kerran. Herttanen ja juurikin nuorekas miten hän asian itsekin ilmaisee. Tiukka pillu, ikäsekseen muutenki timmissä kunnossa. Jollei ikä numeroina haittaa käykää ihmeessä ja pitäkää hyvänä.

Poissa TK70

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #3 : Toukokuu 23, 2020, 16:04:55 »
Olen käynyt kerran hänen luonaan ja kokemus oli aivan huikea - ottaen huomioon hänen ikänsä. Hän osaa pitää miehestä huolta ja olen nähnyt 45V naisia, joilla kroppa on paljon huonomman näköinen. Suosittelen lämpimästi!

Täytyypä pohtia toista käyntiä....

-T

Poissa Lipittäjä

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #4 : Toukokuu 27, 2020, 19:11:44 »
Kiva ja mukava Leidi. Ikäisekseen erittäin hyvässä kunnossa. Otin hieronnan ja panot sen päälle. Ei moittimista (ikään suhteutettuna).
Kova puhumaan..Oho..Kävin Leidin luona viime keväänä kun oli 69v. Nyt sitten uudestaan jos 70 mittarissa !! :)
Ei tämän ikäiset allekirjoittaneen ToDo listalla ole, mutta kävin ihan uteliaisuuttani vierailulla. Kannatti sekin kokemus.

Poissa Homer70

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #5 : Toukokuu 28, 2020, 16:27:14 »
Tunnustan myös käyneeni tapaamassa parisen vuotta sitten. Kokeilumielessä uteliaana menin, odottaen ehkä jotain "pervompaa". Todellisuus oli sitten hiukan softimpaa menoa, lämpöä ja läheisyyttä henkeen. Tosiaan kova puhumaan ja kertoi elämäntarinansa, erittäin mukava nainen. Kuten iästä voi päätellä, niin ei ihan nuori tyttö ole kyseessä. Joten sen mukaan kannattaa toki varautua.

Poissa Miekkonen

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #6 : Kesäkuu 23, 2020, 21:15:39 »
Tämähän alkoi kiinnostaa juurikin ei-pervouden takia, erilainen ja varmasti miellyttävä kokemus. Millä suunnilla kylää sijaitsee ja minkälaisessa hintahaarukassa?

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #7 : Kesäkuu 27, 2020, 09:00:05 »
Aikasemmin ainaki ihan keskellä kylää. Tasarahalla puol tuntia.

Poissa Meksikon Pikamuna

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #8 : Tammikuu 07, 2021, 20:02:25 »
Herttainen tapaus! Olen varmaan noin viisi kertaa käynyt ja silloin tällöin, kun tulee sellainen "aina nyt nuorta saa, mutta harvoin kunnon vanhaa"- fiilis, niin pistäydyn kyllä edelleen. Kova juttelemaan, toisinaan myös seksin aikana, joten jos se on turn-off, niin mieti vielä.
Kerran jouduin mainitsemaan, että pannaan nyt ensin ja jutellaan sitten, kun ainakin viisi kertaa sanoi siinä pannessa, että "eikö ookin mulla ihanan tiukka pimpsa, ihan kuin nuorella tytöllä". Eipä hän siitä kuitenkaan pahastunut.
Toisen kerran lähtiessä antoi vielä kunnon kielisuudelman ja sujautti omar-kermakaramellin omasta suustaan minun suuhun. Tämä hieman hämmensi ja häiritsi, mutta jälkeenpäin on enimmäkseen naurattanut :D
Jos haluaa lempiä vanhempaa hyvin säilynyttä hettaista leskirouvaa, niin vahva suositus, ihan kokemuksena.

Poissa Jone15

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #9 : Huhtikuu 06, 2021, 07:30:18 »
Naapurin 70v gilf Mirjami on herttainen, lämmin ja hymyilevä nainen. Hän on pieni, siro ja vartalonsa on oikein hyvin säilynyt ikäisekseen. Pillu on tiukka ja pieni, tissit ovat pehmeät ja melko ryhdikkäät. Olen kolme kertaa käynyt hänen luonaan eikä huonoa sanottavaa ole mistään. Asunto on siisti, pyyhkeen saa suihkua varten ja vastaanotto on sydämellinen. Seksi hänen kanssaan on hyvää, eikä siinä ole kiireen tuntua. Seksin jälkeen hän saattaa vielä hieroa ja höpötellä mukavia.

Poissa Oktipa

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #10 : Huhtikuu 07, 2021, 18:11:11 »
Tarjoaa ilmeisesti myös eroottista hierontaa, mitä siihen sisältyi jos joku on kokeillut?

Poissa Robbari

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #11 : Huhtikuu 10, 2021, 15:47:21 »
Kyllä tämä rouva kannattaa käydä testaamassa jos vähääkään heppiä pakottaa ajatus kunnon gilf. Sai tälläinen nuori antaa rouvalle ihan kaikkensa mitä vain irti lähti kropasta ja lähteä tyydytettynä illan rientoihin. :behind: Näin jälkeen vasta aloin miettimään, että prkl ikäni puolesta voisin olla melkein hänen lapsenlapsenlapsensa.

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #12 : Huhtikuu 10, 2021, 15:57:58 »
Täytyykin katsoa... Jollain tavalla kiinnostavalta vaikuttas
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #13 : Huhtikuu 18, 2021, 12:59:20 »
Tämä näyttäis nyt ilmoittelevan Turun suunnilla.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Jantteri79

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #14 : Huhtikuu 19, 2021, 10:29:30 »
Joo, tämä vanhempi rouva on kyllä kiva tapaus.. hierontakin ihan ok, mutta seksi hänen kanssaan on hyvää ja pimpsa on nätti ja tiukka.. vähän tulee pervo olo rouvaa (71v) naidessa, mutta ehkä se on juurikin jutun juoni.. jokatapauksessa voin suositella.
Itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt..

Poissa Jantteri79

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #15 : Toukokuu 17, 2021, 14:16:59 »
Huhut kerto et rouvalta saattas saada anaaliakin.. Itse en ole edes kysynyt, mutta nyt alkoi kiinnostamaan.. pystyykö kukaan vahvistaan huhua todeksi?  :behind:
Itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt..

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #16 : Toukokuu 17, 2021, 16:09:52 »
Eikös se kysymällä selviäisi?

Poissa Jantteri79

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #17 : Toukokuu 17, 2021, 17:42:08 »
Eikös se kysymällä selviäisi?

Kysynkin, seuraavalla reissulla.. siksi kysyinkin jos joku asian pystyisi jo nyt vahvistamaan..
Itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt..

Poissa Veko

  • Full Member
  • Viestejä: 120
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #18 : Toukokuu 23, 2021, 13:10:50 »
Joo saattaisi saada anaalia pitää  ensikerrsalla kokeilla liukkari valmiiksi ettei tarvii lähteä sitä hakemaan, veikkaukseni on et antaa.

Poissa Jantteri79

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanha mutta nuorekas rouva tampereella
« Vastaus #19 : Toukokuu 30, 2021, 16:45:43 »
Ottaa tunnin ajan vähintään, niin ehtii vähän lämitteleen paikkoja plus rasvaan kunnolla.. niin kyllä sitä anaalia on tarjolla, vaikka ei suoraan olekkaan palvelussa tarjolla :headbang: :behind:
Itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt..