Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keneltä palveluntarjoajalta olet saanut parhaan penishieronnan?  (Luettu 5870 kertaa)

Poissa Sokeriblondi

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
Tähän voisin ehdottomasti suositella sokeriblodia :inlove:
Aivan mieletön peniksen pään käsittely hänen omasekottamalla tahmealla liukuvoiteella, voi veljet🥵

Sama täällä, luulen että se oma liukuvoide vielä ihan erityisesti herkistää tuntoja.
Tai siltä ainakin tuntuu. :inlove:
Tämä paras penishieroja on tietysti Rakas ystäväni sokru :inlove: :weightlifting:
Hän on paras kaikista, ihana Sokeriblondi!

Voi kiitos kaunis ihanat 🥰 tuo minun omasekottama käsittelyliukkari on kyl pop 🔥🔥 ja se ihanan tuhmalta kuulostava litinä joka siitä tulee 💦💦💦 🥵

Kuumaa Sokeria 🥰
Kalenterissa seuraavana Tampere 24.-26.3.2026

Poissa Ketunkolo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Voin helposti kompata kanssaturskia siinä että sokeriblondi menee heittämällä etusijalle peniksen käsittelyssä, ja tuo tahmea liukkari on piste kaiken päälle kiihottavalla lotinalla. :inlove:

Poissa Karhu3

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Tähän voisin ehdottomasti suositella sokeriblodia :inlove:
Aivan mieletön peniksen pään käsittely hänen omasekottamalla tahmealla liukuvoiteella, voi veljet🥵

Sama täällä, luulen että se oma liukuvoide vielä ihan erityisesti herkistää tuntoja.
Tai siltä ainakin tuntuu. :inlove:
Tämä paras penishieroja on tietysti Rakas ystäväni sokru :inlove: :weightlifting:
Hän on paras kaikista, ihana Sokeriblondi!

Voi kiitos kaunis ihanat 🥰 tuo minun omasekottama käsittelyliukkari on kyl pop 🔥🔥 ja se ihanan tuhmalta kuulostava litinä joka siitä tulee 💦💦💦 🥵
Sä oot ihana tahmapillu :kiss: