Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kismet Espoossa  (Luettu 1637 kertaa)

Poissa Bacardi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Kismet Espoossa
« : Helmikuu 16, 2026, 11:43:39 »
Naapurissa kaksi ilmoitusta. Toisessa 21v ja toisessa 22v. Kivannäköinen. Onko kokemuksia?

Poissa Amatööriturska

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kismet Espoossa
« Vastaus #1 : Helmikuu 16, 2026, 16:16:06 »
Yritin sopia tämän kanssa joskus tapaamista ja varmasti olisi onnistunut mutta hänen vastaukset olivat sen verran äksyileviä ettei antanut kovin tasapainoista kuvaa itsestään.

Poissa Bacardi

• Full Member
« Vastaus #2 : Helmikuu 16, 2026, 20:48:41 »
Samaa äksyilevyyttä havaitsin.
Lisäksi tapaamisajan sopiminen hyvin vaikeaa. Ja 9 min ennen sovittua aikaa ilmoitti, että on 25 min myöhässä koska oli puhelu.

Aiemmin päivällä ilmoitti, että käy milloin vaan illalla.

Aiempana päivänä oli samantapaista.

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
« Vastaus #3 : Helmikuu 16, 2026, 21:42:12 »
Tämä ilmoitellut pidempään jo telegramin puolella. Vaikuttaa hieman epävakaalta ihmiseltä, ja suoraan sanoen tuli vähän narkkari fibat. Muutama valitellut, että ohareita tullut. Itse en ole tavannut, jätin väliin kun saatiin 3 viestiä viikon aikana vaihdettu. Ei riittänyt aika itsellä säätää. Tästä itsellä siis ehkä puolisen vuotta aikaa.

Poissa Bacardi

• Full Member
« Vastaus #4 : eilen kello 18:38:20 »
Jatkoviestittelyn perusteella: Älä mene!

Todella tökeröä käytöstä. Itse teki kahdesti oharit. Ja kun kirjoitan, ettei tuollainen käy, niin alkaa vittuilla takaisin.

Täysin kehittymätön likka. Kiertäkää kaukaa

Poissa anaalipeppu

• Full Member
« Vastaus #5 : tänään kello 12:23:10 »

Todella tökeröä käytöstä. Itse teki kahdesti oharit. Ja kun kirjoitan, ettei tuollainen käy, niin alkaa vittuilla takaisin.

Olitko varmustanut saman päivän aikana treffit muutaman tunti ennen? Joskus mimmeillä on myös oma siviilielämä, joka voi ottaa yllättäen prioriteetin  :(
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa Bacardi

• Full Member
« Vastaus #6 : tänään kello 14:59:21 »

Olitko varmustanut saman päivän aikana treffit muutaman tunti ennen? Joskus mimmeillä on myös oma siviilielämä, joka voi ottaa yllättäen prioriteetin  :(

Tietenkin olin. Vielä 1h 20min ennen tapaamista. Sitten 9min ennen sovittua aikaa tuli viesti, että tuli välissä puhelu eikä ehdikään kuin vasta 25 min sovittua aikaa myöhemmin.