Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: PT:n esineellistäminen ja alistus.  (Luettu 233 kertaa)

Poissa Jaatinen

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
PT:n esineellistäminen ja alistus.
« : tänään kello 00:13:11 »
Aiheotsikon alle saa käsittääkseni laittaa vaikkapa oman fantasiansa.

Olen herännyt tajuamaan että mua saattaisi valtavasti kiinnostaa ja kiihottaa se että esineellistäisin jotakuta naista.

Esimerkiksi. Olen itse siististi business casual puettuna. Käsken sihteeriköksi puettua vartaloa olla ihan hiljaa. Kerron että kädessäni on vyö jolla lämään perseelle jos kuuluu inahduksiakaan. Asettelen "nuken" pää seinää vasten, jalat levälleen ja perse pitkälle. Kaivan dildon. Tökin sillä kroppaa. Naamaa. Otan kevyen puristusotteen kurkusta. Läpsin patukalla nukkea poskille. Pyllynposkille. Asettaudun hetkeksi taakse. Olen pikkuisen liian pitkän hetken ihan hiljaa aloillani. Annan sitten varuiksi pari hyvää iskua vyöllä ja kuulostelen ääniä. Levitän pikkareita sivuun ja asetan nuken käden niin että pikkarit pysyy levitettynä. Naputtelen jo pikkusen punottavia kankkuja kumisella veijarilla uudemman kerran. Katselen avautuvaa näkymää. Alan pikkuhiljaa dildolla tutkimaan miten pillu reagoi sen kosketuksiin. Tutkin asiaa ihan läheltä. Vähän kuin arkeologi löytäessään jotain uutta. Pyydän nuken suusta sylkeä dildolle.
Ja niin edelleen.

Ajatus siis että hän olisi alistetussa tilassa täysin esineellistettynä no nukeksi tai vaikka yöpöydäksi se ja sama.

Huvittaisi kokeilla.

Onko palveluntarjoajia jotka tällaista tai jotain vastaavaa olisivat kiinnostuneita tarjoamaan? Saa lähestyä.

Muutama tarkennus vielä tähän loppuun
- En tietenkään ole asiasta kiinnostunut jos PT ei itse saa siitä mitään kiksejä
- olen täysin hetero joten PT:n pitäisi olla syntyjään ja edelleen nainen.
- oma naisihanne on fit ja lyhyt. Perse edellä. Mutta tällaisen fantasian toteuttamisessa olen valmis katsomaan vähän harvemman kamman läpi.