Minä olen hyvin sympaattinen tähän tarpeeseen, mutta sanottakoot että se mitä haet on maksimaalisen riskin tapa saada paljas kulli pyllyyn rahalla; hyvin harva ammatikseen hommia tekevä tarjoaa kyseistä palvelua (jos katsoo RE:n listoja, nimellisesti tällaisia on muutama, mutta useimmat tällaiset profiilit näyttävät kovasti feikeiltä eli oikeita lienee yksi tai kaksi) ja niille muutamille jotka tarjoavat keskittyy myös korkeimman riskin asiakkaat. En sano ettei kantsi ostaa, mutta kantsii ostaa järkevästi: veikkaan että idea sinulla on anaaliseksi ilman kumia, ei niinkään anaaliseksi seksityöntekijän kanssa ilman kumia, ja syy siihen miksi etsit maksullista on koska "perinteinen" tapa saada seksiä ei innosta. Tässä on pieni salaisuus: useimmat seksiä rahan tai palvelusten vaihdon yhteydessä harrastaneet naiset eivät ole ikinä pistäneet julkista ilmoitusta seksin myyntiin erikoistuneelle sivulle. Tästä syystä sellaiset ovat vähän kiven takana enkä suosittele myöskään että ryhdyt ehdottamaan anaaliseksiä kadulla vastaantulijoille (liekö laitontakin?), mutta jos tietää etsiä niin ei pitäisi olla kohtuuttoman vaikeaa löytää tilanteita joissa olisi soveliasta kysyä seksistä korvausta vastaan (tosin ei "hei, antaisitko panna paljaalla perseeseen n eurolla" - enemmänkin se on niin että otat kondomit esille, heität vertauskuvallisesti kolikkoa, ja otat sitten takkiin jos tulee klaava ja tyttö ei itse ehdota paljaalla vetämistä - jos olit joka tapauksessa valmis maksamaan ekstraa niin odotusarvoisesti se on aika sama).
Esimerkki: monet OnlyFans-creatorit hakevat avoimesti vastanäyttelijöitä ja heidän videoistaan voi vähän arvailla että harrastavatko he anaaliseksiä ilman kondomia videolla, joten laita OnlyFans-creator -tili pystyyn, käy testeissä, ja kysy vastanäyttelijää etsiviltä että suostuisivatko he kuvaamaan kanssasi korvausta vastaan (vaikka "siten että kasvot eivät näy" jos siltä tuntuu). Tietenkin käyttäydyt sitten kuvauksissa ammattimaisesti, mutta tulit kuitenkin harrastaneeksi anaaliseksiä siten että on soveliasta vaikka pyytää kumppanilta puhtaita testituloksia (eli vältit maksimaalisen riskin partnerit) ja et kiusannut ketään kyselyillä joita he eivät olleet ilmaisseet olevansa valmiita vastaanottamaan (ehdotit kuvausseuraa niille jotka olivat sitä hakemassa).