Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Etsitään paria tai naista FWB suhteeseen ...  (Luettu 108 kertaa)

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
Etsitään paria tai naista FWB suhteeseen ...
« : eilen kello 18:34:12 »
Hei!

Täällä tälläisen kysely vaikuttaa varmasti epätoivoiselta ja hyödyttömältä, mutta tiedän, että täällä on kumpaakin sorttia olevia paikalla, olen joitain teistä täällä olevia otsikon mukaisia tavannutkin muissa merkeissä. :kiss:

Olen nyt taas kerran valmis etsimään pareja tai yksittäisiä naisia FWB suhteeseen - joitain vuosia sitten, ennen kuin olin täällä aktiivinen, olen näiden suhteen joutunut yleensä lopettamaan, johtuen joskus siitä, että haluan pitää sellaisen vain FWB suhteena, ja joskus muista syistä. Mutta, keitä olen tavannut tämän saitin kautta (tässä viittaan muihin kuin palveluntarjoajiin), olette kaikki olleet ihania (kuten myös palveluntarjoajatkin).

Katsokaa ihmeessä saitilta kirjoitukseni, mukaan lukien minua koskeva rapsaketju. En ole mitään valheellista informaatiota täällä antanut, enkä suodattanut mitä kirjoitan, joten saatte aika hyvän kuvan oikeasta minusta, lukemalla mitä tänne olen kirjoittanut.  ;) Ja, se antaa paremman kuvan minusta, kuin mikään profiili missään seuranhakupalvelussa.

Olen siis tosiaan turska, hieman avoimessa parisuhteessa (ymmärrän ja todella arvostan, jos haluatte siitä todisteen, järjestettävissä). Ja olen myös jossain määrin palveluja myynytkin, kivana harrastuksena itselleni.

Jos olette pari, voitte olla 100% varma siitä, että en sotke teidän keskinäistä suhdettanne millään tavalla. Jos olet nainen, voit olla 100% varma siitä, että kyseessä on vain hauskanpito sinun kanssasi, ilman mitään mahdollisuutta tai uhkaa sitä pidemmälle, mutta ... onhan hauskanpidollakin arvoa, siihen saakka että et enää sitä tarvitse?

Ja, tähän lankaan liittyen, olen itsekin täällä, silloin kun tämä ei seuranhakua sallinut, kirjoittanut kettuilevia kommentteja seuranhausta. Nyt seuranhaku on sallittu, joten kokeilen ensin täältä -- jotenkin tuntuu siltä, että täällä voisi olla aidompaa porukkaa lukijoina, kuin monissa muissa paikoissa.