Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: OrjasiEtsiiAlistajaa  (Luettu 4152 kertaa)

Poissa Orjasiformoney

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
OrjasiEtsiiAlistajaa
« : Toukokuu 21, 2020, 19:09:50 »
OrjasiEtsiiAlistajaa
Oon 37v mies joka haluaa antaa itsestään kaiken naiselle ja olen tyytyväinen vasta kun näen että nainen nauttii oikein kunnolla ja juuri niin kuin sää haluut nauttia! Haluun olla vanhemman naisen kanssa joka alistaa mut oikein kunnolla ja teen sulle ihan mitä ikinä vain haluat! Kestän todella paljon kaikkee kipua ja palvon sitä naista joka haluaa itselleen orjan musta ja sille voi tehdä ihan kaiken pervon ja kinkyn. Saat musta orjan johon voi luottaa!Jos naisella on mies joka haluaa mukaan nii sekin saa alistaa mut ihan hullun kovaa ja saa nussia mua peppuun syvälle ja sit suuhun ja ihan raivolla nii sit antaisin vaikka itseni juhliin jossa 5 miestä ja 5 naista saa ottaa mut käyttöön aina vuorollaan.. No mut heitetään sohvaa vasten et kaks iso kullista miestä raiskaa mut nii sillon saan ottaako kivaa nii toinen nussii peppuun ja toinen ihan raivolla mun suuhun. Sit kaikki miehet lopuksi menee rinkii jaettiin kaikki apuun mällit mun naamalle ja yks laukeaa mu peppuun ja nielen vaikka mällit jos se todistaa että oon orja joka tekee kaiken minkä ikinä haluat!!! Domina haussa!!
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 20:42:22 kirjoittanut Shark »

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #1 : Toukokuu 21, 2020, 19:52:43 »
Miten tämä nyt oikein menikään. En ymmärrä.
Siis jos mä maksaisin sulle, saisin viedä sut juhliin jossa viisi miestä ja viisi naista saa käyttää sua ihan millä tavalla vain haluan?
Mä järjestäisin ne viisi miestä ja viisi naista paikalle. Koordinoisin koko systeemin, valvoisin tapahtuman ja kantaisin vielä viime kädessä kokonaisuudesta ja sinun turvallisuudesta vastuun. Ai niin, etsisin vielä paikan tapahtumalle ja maksaisin sen.
Ei tämä kyllä ihan näin toimi. Siis tuo sponssauspuoli eikä oikeastaan mikään muukaan.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1449
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #2 : Toukokuu 21, 2020, 20:23:43 »
OMG :D
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Juzzi

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #3 : Toukokuu 21, 2020, 20:38:50 »
Mitä vittua, nyt joku on vähän kujalla  ;D

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #4 : Toukokuu 21, 2020, 20:49:10 »
No mitäs ihmettä. Tämä foorumi on siksi että täällä puhutaan seksistä ja rahasta. Tässä kaveri puhuu seksistä ja rahasta.

Olen nyt viime aikoina (ja varsinkin tänään) mietiskellyt tätä foorumeiden ilmapiiriä ja sitä, miten negatiivinen vastaanotto on muuten tosi inhottava temppu ihmiselle.

Jos on asiaton viesti, niin ilmiantakaa. Muussa tapauksessa lyökää tarjouksia pöytään, neuvokaa, rohkaiskaa, tai olkaa hiljaa.

Minä neuvon että seuranhaussa kannattaa hyödyntää noita ilmoitussivuja, jos niitä ei ole vielä hyödynnetty. Täälläkin voi tärpätä, mutta tämä on ehkä parempi paikka hakea tuntumaa siitä, että miten tämä käytännössä toimii sitten, jos ja kun toivottavasti tärppää.
Eläkkeellä.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1449
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #5 : Toukokuu 21, 2020, 21:23:08 »
No elähän nyt, mie jo miettiny tässä mitä tarjoisin moisesta seikkailusta.
Ehkä ois kuitenkin liian raisua menoa tämmöselle yhen miehen tytölle :)
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #6 : Toukokuu 21, 2020, 21:36:24 »
No mikäs siinä jos tykkää? Ei toi nyt niin kovin ihmeelliseltä kuulosta. Ehkä vähän sieltä rajuimmasta alistumisen päästä. Toivottavasti Orjasiformoney löytää etsimänsä👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0053

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #7 : Toukokuu 22, 2020, 02:38:28 »
5 miestä ja 5 naista tunniksi yhteensä 2000 €. Puhtaana käteen sinulta meille. Miesten hankkimiseen menee tovi, mutta kyllä järjestyy. Työntekijöille maksetaan taksan mukaan. Yrittäjä lähettää laskun perään, jos keikka ei toteudu.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #8 : Toukokuu 22, 2020, 07:17:10 »
Ei se nyt yleensä mene tässä hommassa niin, että saisi toteuttaa omat yksityiskohtaiset fantasiansa ja siitä vielä maksettaisiin. Vaikka kuinka kivaa seksityö onkin...  ;D Mutta ehkäpä aloittajalle riitti jo kliimaksiin tämä novellin kirjoittaminenkin.

Poissa Knarf

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #9 : Toukokuu 22, 2020, 09:50:00 »
Ei se nyt yleensä mene tässä hommassa niin, että saisi toteuttaa omat yksityiskohtaiset fantasiansa ja siitä vielä maksettaisiin. Vaikka kuinka kivaa seksityö onkin...  ;D Mutta ehkäpä aloittajalle riitti jo kliimaksiin tämä novellin kirjoittaminenkin.
Onko aloitusta muokattu, vai menikö multa jotain ohi kun eikös siinä etsitä dominaa ja dominalle sitten maksetaan siitä, että tämä alistaa kohdettaan?

Aloittajan fantasia kuulostaa hurjalta ja ehkä siellä oli taustalla osittain tarve ihan vain tuoda tämä kimpparaiskausfantasia esille, mutta ei siinä missään silti käsittääkseni ehdotettu että hänelle pitäisi maksaa senttiäkään.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #10 : Toukokuu 22, 2020, 09:51:51 »
Tilasin ajan psykiatriselle poliklinikalle koska kiihotuin tästä ketjusta.
Why so fragile?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #11 : Toukokuu 22, 2020, 10:01:40 »
Ei se nyt yleensä mene tässä hommassa niin, että saisi toteuttaa omat yksityiskohtaiset fantasiansa ja siitä vielä maksettaisiin. Vaikka kuinka kivaa seksityö onkin...  ;D Mutta ehkäpä aloittajalle riitti jo kliimaksiin tämä novellin kirjoittaminenkin.
Onko aloitusta muokattu, vai menikö multa jotain ohi kun eikös siinä etsitä dominaa ja dominalle sitten maksetaan siitä, että tämä alistaa kohdettaan?

Aloittajan fantasia kuulostaa hurjalta ja ehkä siellä oli taustalla osittain tarve ihan vain tuoda tämä kimpparaiskausfantasia esille, mutta ei siinä missään silti käsittääkseni ehdotettu että hänelle pitäisi maksaa senttiäkään.

Viestiä on moderoitu, niinkuin siinä lukeekin.

Poissa Knarf

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #12 : Toukokuu 22, 2020, 12:40:24 »
Viestiä on moderoitu, niinkuin siinä lukeekin.
Siinä lukee että viestiä on muokattu, mutta ei kerrota miten ja miksi. Myöskään kristallipalloni ei kerro mitä siinä luki aiemmin.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #13 : Toukokuu 22, 2020, 13:37:39 »
^ Aika hassuahan se olisi, jos viestiä muokatessa jätettäisiin maininta, että mitä se viestistä poistettu sisältö oli.  ;D Tästä viestiketjusta ja aloittajan nikistä voinee päätellä ihan tarpeeksi.  ;)

Monesti olen törmännyt "orjiin", jotka tulevat valmiin fetissilistan kanssa ja luulevat, että ketkä tahansa dominoivat naiset ovat heti valmiina toteuttamaan heidän päiväunensa ilmaiseksi. Mutta tää oli kyllä eka kerta, kun näin, että niiden dommejen pitäisi vielä maksaa keikasta.  :D

Mut haaveita ehdottomasti saa ja pitää olla, mistäs sitä tietää, milloin tärppää.  :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #14 : Toukokuu 22, 2020, 15:06:00 »

Poissa Knarf

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #15 : Toukokuu 23, 2020, 11:08:20 »
^ Aika hassuahan se olisi, jos viestiä muokatessa jätettäisiin maininta, että mitä se viestistä poistettu sisältö oli.  ;D Tästä viestiketjusta ja aloittajan nikistä voinee päätellä ihan tarpeeksi.  ;)
Nettifoorumeilla on yleisesti tapana, että jos moderaattori muokkaa tai poistaa ominpäin jostakin viestistä osia, niin mukaan laitetaan maininta miksi niin on tehty, jotta alkuperäinen kirjoittaja ja lukijat tietävät mistä on kyse. Ei siis tietenkään ole tarkoitus koko poistettua tarinaa toistaa, vaan mainita että viestiä on moderoitu esim. yksityistietojen levittämisen vuoksi tai foorumin käyttöehtojen vastaisina tms.

Monesti olen törmännyt "orjiin", jotka tulevat valmiin fetissilistan kanssa ja luulevat, että ketkä tahansa dominoivat naiset ovat heti valmiina toteuttamaan heidän päiväunensa ilmaiseksi. Mutta tää oli kyllä eka kerta, kun näin, että niiden dommejen pitäisi vielä maksaa keikasta.  :D

Mut haaveita ehdottomasti saa ja pitää olla, mistäs sitä tietää, milloin tärppää.  :)
Jos siellä tosiaan oli alunperin mukana olettamus, että tälle hepulle maksettaisiin fetissiensä toteuttamisesta, niin voi lollero sentään. :D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #16 : Toukokuu 23, 2020, 11:29:38 »
Mä luulen että on suht helppoa löytää viisi vanhaa hinaajaa jotka sais raivolla naida pakoputkeen ja rokkatorveen alta 40v OrjaPoikaa. Se viiden naisen löytäminen voi muodostua mahdottomuudeksi, varsinkin jos tästä freaky cock sirkusesityksestä piti vielä jotain maksaa.
Why so fragile?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5271
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #17 : Toukokuu 23, 2020, 12:17:35 »
Monesti olen törmännyt "orjiin", jotka tulevat valmiin fetissilistan kanssa ja luulevat, että ketkä tahansa dominoivat naiset ovat heti valmiina toteuttamaan heidän päiväunensa ilmaiseksi. Mutta tää oli kyllä eka kerta, kun näin, että niiden dommejen pitäisi vielä maksaa keikasta.  :D
Jos hän alunperin ajatteli toimia seksinmyyjänä ja ilmoitti palvelustaan.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #18 : Toukokuu 23, 2020, 20:04:33 »
Jos hän alunperin ajatteli toimia seksinmyyjänä ja ilmoitti palvelustaan.

Voihan olla myös näin.
Kysynnän ja tarjonnan laki mennyt kuitenkin siihen suuntaan missä hän joka suunnittelee, tekee, ottaa vastuun ja jälkihoito tarvittaessa päälle on se henkilö jolle maksetaan. Eli tässä yhteydessä Dominoivat henkilöt.

Olen kuullut ja tunnen myös muutaman naisorjan joille maksetaan siitä, että heitä saa kohdella kinkykontekstissa. Vähemmistönä tällaiset ns Pro-orjat ovat. Hyvin turvaton ammatti, ehkä siinä syy.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: OrjasiEtsiiAlistajaa
« Vastaus #19 : Toukokuu 28, 2020, 00:00:33 »
Taisin nähdä jonkun toisen vastaavan aloituksen, ja siinä oli just se ristiriita et koitetaan myydä jotain mikä yleensä ostetaan.
Tää voisi olla yksi ehdokas lisää vuoden optimisti-palkinnon saajaksi :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!