Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Päivän naurut: jaa hauskimmat (ja oudoimmat) asiakasviestit  (Luettu 1076 kertaa)

Poissa Roxiexo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
palveluntarjoajille!!

Piristyksen ja huumorin nimissä — mitkä ovat hauskimmat, oudoimmat tai vi***maisimmat keskustelut ,viestit tai pyynnöt, joita olette työuranne aikana saaneet ja jäänyt erityisesti mieleen?😁

Poissa Pezku

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Ei vaikuta fiksulta aiheelta. Ihan niinkuin yleisesti jos lähetän pt:lle viestin oletan sen pysyvän meidän kahden välisenä. Kierrän kaukaa pt:n joka jakaisi viestejäni muille  ???

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
mulla on niin kultakalan muisti että unohan kaikki yhteydenotot viimeistään kuukauden päästä, mutta tää on niin tuore, että muistan sen vielä:

asiakas ottaa yhteyttä koskien jyväskylän keikkaani. vastaan ehdoillani, joissa kerron, että olen jyväskylässä tavattavissa maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona. keikka loppuu, ilmoitus menee kiinni, keikan jo päätyttyä seuraa hieman tiivistettynä seuraava keskustelu jatkona aiempaan sähköpostiketjuun:

asiakas: mites huomenna?
minä: en ole ollut jyväskylässä enää moneen päivään :)
asiakas: tunnin outcall mun luokse, paljonko maksaa?
minä: jos haluat että tulen luoksesi tunniksi tampereelta jyväskylään, sen hinnaksi tulee 700€+matkakulut. miten haluat maksaa varausmaksun?
asiakas: no miksi saakeli laitat ilmoituksen keski-suomeen jos et ole täällä tavattavissa?
oulussa 15.-17.2., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Kotimainen huora on potentiaalinen turvallisuusriski asiakkaalle.
Russorealisti

Poissa Klikklak

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta

asiakas ottaa yhteyttä koskien jyväskylän keikkaani. vastaan ehdoillani, joissa kerron, että olen jyväskylässä tavattavissa maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona. keikka loppuu, ilmoitus menee kiinni, keikan jo päätyttyä seuraa hieman tiivistettynä seuraava keskustelu jatkona aiempaan sähköpostiketjuun:

minä: jos haluat että tulen luoksesi tunniksi tampereelta jyväskylään, sen hinnaksi tulee 700€+matkakulut. miten haluat maksaa varausmaksun?
asiakas: no miksi saakeli laitat ilmoituksen keski-suomeen jos et ole täällä tavattavissa?

Pertti Ström ja Pezku
nyt jäin miettimään et mikä tässä on niin yksilöivää et asiakkaan tunnistaa ja mikä turvallisuus riski tässä on.

Poissa JheartB

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Ei vaikuta fiksulta aiheelta. Ihan niinkuin yleisesti jos lähetän pt:lle viestin oletan sen pysyvän meidän kahden välisenä. Kierrän kaukaa pt:n joka jakaisi viestejäni muille  ???

Mutta silti sä tulet itse tänne arvostelemaan muita henkilöitä???

Poissa JheartB

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Oudoimmista en tiedä,mutta häiritseviä on useita päivittäin.
En tiennyt sellaista olevan kuin "viestintärauhan rikkominen" eräskin keissi meni nyt poliisille tutkintaan kun sain asiasta kirjeen kotiin.

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi

Pertti Ström ja Pezku
nyt jäin miettimään et mikä tässä on niin yksilöivää et asiakkaan tunnistaa ja mikä turvallisuus riski tässä on.
Asennoituminen asiakkaaseen paljastaa, että asiakkaan turvallisuus ei merkitse mitään. Muutaman vuoden takaa löytyy runsaasti surullisia esimerkkejä.
Laitetaan vielä, että tarkoitan ketjun aloittajaa.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 11:16:55 kirjoittanut Pertti Ström »
Russorealisti

Poissa Roxiexo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri

Tässä ei tietenkään olisi nyt tarkoitus nolata ja haukkua ketään eikä kopioida tai jakaa viestejä tai henkilötietoja tunnistettavasti. Ajatuksena olisi ennemminkin jakaa huumorilla hauskoja, palveluntarjoajalle tuttuja tilanteita.sellaisia, joita varmasti monelle kertyy arjessa. Ymmärrän hyvin huolen luottamuksellisuudesta, ja sehän on itsestäänselvyys: yksityiset viestit pysyvät yksityisinä. Tässä ei nyt ole kyse siitä, että kenenkään asiakkaan viestejä jaettaisiin sellaisenaan tai liian tunnistettavassa muodossa.

Poissa Bbw-Pihla

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Kotimainen huora on potentiaalinen turvallisuusriski asiakkaalle.

Ihanaa yleistämistä, Pertsa.

Poissa Pezku

• Full Member

Tässä ei tietenkään olisi nyt tarkoitus nolata ja haukkua ketään eikä kopioida tai jakaa viestejä tai henkilötietoja tunnistettavasti. Ajatuksena olisi ennemminkin jakaa huumorilla hauskoja, palveluntarjoajalle tuttuja tilanteita.sellaisia, joita varmasti monelle kertyy arjessa. Ymmärrän hyvin huolen luottamuksellisuudesta, ja sehän on itsestäänselvyys: yksityiset viestit pysyvät yksityisinä. Tässä ei nyt ole kyse siitä, että kenenkään asiakkaan viestejä jaettaisiin sellaisenaan tai liian tunnistettavassa muodossa.

Ymmärrän, yleisellä tasolla voi olla hauskaakin luettavaa jos tarinat eivät sisällä liikaa yksityiskohtia  8)

Poissa Pezku

• Full Member

Mutta silti sä tulet itse tänne arvostelemaan muita henkilöitä???

Tässä oli lähinnä huoli yksityisyydestä. Tuo Isan esimerkki on hyvä, viesti on yleisellä tasolla eikä henkilö ole tunnistettavissa.

Poissa Pezku

• Full Member

Pertti Ström ja Pezku
Asennoituminen asiakkaaseen paljastaa, että asiakkaan turvallisuus ei merkitse mitään. Muutaman vuoden takaa löytyy runsaasti surullisia esimerkkejä.
Laitetaan vielä, että tarkoitan ketjun aloittajaa.

Tällaisessa ketjussa on omat riskinsä. Lähtökohtaisesti maksuseksin pitäisi olla itsestäänselvästi anonyymiä molempiin suuntiin. Tai jos pt on julkisuudessa (nimellään, kasvoillaan) joka tapauksessa ostajalle yksityisyys on isossa roolissa. On täällä ennenkin nähty viestien lähtevän rönsyilemään…

Poissa JheartB

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Mua ihmetyttää kovasti sellaisten viestien laittajat,jotka kertovat olevan hoito- alalla hoitajia (olevinaan),ja sit tulevat kyselemään palveluita ilman suojaa. Silleen "whaat"??😂
Myöskin ne henkilöt,ketä oon estänyt,tulevat aina jonkin ajan päästä uudelleen jutulle uudella numerolla,mutta samalla profiilikuvalla ja nimellä ja sama homma,estoon😂 ei mene sana perille vissiin tai jotain...vikaa...jossain...

Poissa JheartB

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Tänne vaan viestejä muiden luettavaksi😃😃

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mä olen tallentanut muistioon joitakin keskusteluja aikeenani joskus julkaista ketju "älä toimi näin" mutta kaipa nuo kelpaavat päivän nauruiksikin.

Eräs pyysi sähköpostilla pikaista suihinottoa, joka olisi kestänyt max 5min ja tarjosi siitä 20€. Koska olin juuri silloin poikkeuksellisen hyvällä tuulella mä nauroin itsekseni ääneen kuvitellessani miten sellainen tapaaminen olisi kuin pikakelaus ja kysyin oliko tämä vitsi. Ei kuulema ollut vitsi ja hän vielä tarjosi mulle orgasmia kaupan päälle. Ei tullut kauppoja.

Eräänä päivänä joskus viime vuonna:

14.05 moi onko sulla aikaa millon
14.05 vaikka puolen tunnin päästä?
14.06 [hiljennetty äänipuhelu]
14.13 Noh
14.29 voitsä vastaa kyllä vai ei onks sulla aikaa
14.30 mikä tilanne

Olin asiakkaan kanssa kun nuo viestit oli tulleet. Mulla voi olla vaikka kaksi tuntia keskellä päivää asiakastapaaminen, enkä katso puhelinta kertaakaan sinä aikana, kun olen asiakkaan kanssa. Joidenkin ihmisten on hirveän vaikeaa käsittää sitä, että en ole puhelimen ääressä työpäivänä koko ajan.

---

Yleensä en vastaa mitään tinkareille tai niille jotka kuvittelee, että ollaan torilla missä voi vapaasti tarjota mahdollisimman alhaista hintaa. Joskus vastaan:

Helmikuu
- Hei sopiiko 40€ yks kerta max 15min?❤️‍🔥😘
Vastasin: Ei

Syyskuu (samasta numerosta)
- 50e yksi kerta max 15min?💞💜💋
Vastasin: Ei kiitos

Kun samasta numerosta tuli viestiä joulukuussa en enää vastannut. Näitä tulee jatkuvasti, enkä jaksa näille vaivautua vastaamaan kun eivät viitsi edes tervehtiä tai esittäytyä.
💎 Turku 10.-11.2. 💎

Poissa JheartB

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Asiakas:
:Moikka Sinulla on seuraa tarjolla Millaisilla ehdoilla sinua voisi päästä tapaamaan ☺️"

(Silleen mitäs jos aloittaisit kertomalla susta niinkuin oon pyytänyt aluksi esittäytyy mun ilmossa?😃)

Poissa JheartB

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Mä olen tallentanut muistioon joitakin keskusteluja aikeenani joskus julkaista ketju "älä toimi näin" mutta kaipa nuo kelpaavat päivän nauruiksikin.

Eräs pyysi sähköpostilla pikaista suihinottoa, joka olisi kestänyt max 5min ja tarjosi siitä 20€. Koska olin juuri silloin poikkeuksellisen hyvällä tuulella mä nauroin itsekseni ääneen kuvitellessani miten sellainen tapaaminen olisi kuin pikakelaus ja kysyin oliko tämä vitsi. Ei kuulema ollut vitsi ja hän vielä tarjosi mulle orgasmia kaupan päälle. Ei tullut kauppoja.

Eräänä päivänä joskus viime vuonna:

14.05 moi onko sulla aikaa millon
14.05 vaikka puolen tunnin päästä?
14.06 [hiljennetty äänipuhelu]
14.13 Noh
14.29 voitsä vastaa kyllä vai ei onks sulla aikaa
14.30 mikä tilanne

Olin asiakkaan kanssa kun nuo viestit oli tulleet. Mulla voi olla vaikka kaksi tuntia keskellä päivää asiakastapaaminen, enkä katso puhelinta kertaakaan sinä aikana, kun olen asiakkaan kanssa. Joidenkin ihmisten on hirveän vaikeaa käsittää sitä, että en ole puhelimen ääressä työpäivänä koko ajan.

---

Yleensä en vastaa mitään tinkareille tai niille jotka kuvittelee, että ollaan torilla missä voi vapaasti tarjota mahdollisimman alhaista hintaa. Joskus vastaan:

Helmikuu
- Hei sopiiko 40€ yks kerta max 15min?❤️‍🔥😘
Vastasin: Ei

Syyskuu (samasta numerosta)
- 50e yksi kerta max 15min?💞💜💋
Vastasin: Ei kiitos

Kun samasta numerosta tuli viestiä joulukuussa en enää vastannut. Näitä tulee jatkuvasti, enkä jaksa näille vaivautua vastaamaan kun eivät viitsi edes tervehtiä tai esittäytyä.

-tuttua tälläset😂 "mä tulisin ihan heti ekalla työnnöllä voisin maksaa siitä 50€"

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
tästä tuli mieleen kun joskus mun sähköpostissa oli sellanen kaveri jolta tuli aina ensin kysely tapaamisesta, ja jos siihen ei vastannut 4-7 minuutissa, niin perään tuli loukkaantunut viesti esim. "unohda!!", "anti olla" tai "ei sitten jos ei kiinnosta". ei siinä mitään, olisin ihan mielelläni hänet tavannut, mutta ei hänen kärsivällisyydellään kerennyt sitä sanomaan :D
oulussa 15.-17.2., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa JheartB

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Oudoimpia on myös,se,että whatsapissa nimellä on täältä saitilta olevia miesten nimimerkkejä,ketkä tulevat silloin tällöin myös uudelleen kyselemään. He ovat niitä ketkä myös moittinut mua.
 Eräskin tuli viime kuussa (täällä nimimerkkinsä vaihtanut vanhempi mies)"voidaanko sopia asiat haluaisin tavata sut vielä oikeasti pyydän anteeksi käytöstäni" yms.oli huomannut että numeroni oli vaihtunut ja siksi pääsi linjan läpi.