Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaisa  (Luettu 518 kertaa)

Poissa sampsa100

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Kaisa
« : eilen kello 18:10:06 »
Olen kaunis urheilullinen nainen(ex-fitness trainer) vailla leikkikaveria. Minulla on ruskeat silmät, pituutta 184cm.
hyvät arvosanat saanut.

Poissa Jakke4809

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaisa
« Vastaus #1 : eilen kello 18:33:24 »
Huomasin saman. Kiinnostaa rapsa

Paikalla Avaruusmies

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : eilen kello 18:42:39 »
En tiedä onko tämmöisellä mitään arvoa, että lainataan palvelun tarjoajan ilmoituksesta tekstiä ja postataan se sitten forkalle.

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : eilen kello 19:13:46 »
En tiedä onko tämmöisellä mitään arvoa, että lainataan palvelun tarjoajan ilmoituksesta tekstiä ja postataan se sitten forkalle.

Mä tiedän; ei ole.

Mut sopii aloittajan tyyliin: tekstiä ilman mitään sisältöä

Poissa Munakokkeli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 19:27:29 »

Itse myös mietin samaa, että mitä tällä haetaan. Odotetaanko että joku kertoo kokemuksia, mainostetaan palveluntarjoajaa?
Arvosanat naapurin palleroita, joilla ei mitään arvoa. Niitä voi itse ostaa.
Ei liity tähän kyseiseen henkilöön mutta Helsingin luukun alla on useampi tarjoaja jotka mainostaa feikkikuvilla vaikka naapuri "vakuuttaa" tarkistavansa kuvat, kannattaisi varmaan hommata parempi ohjelma kuvien tarkistukseen.
No kukapa sitä lypsylehmää ampuisi kun nämä mainoksistaan maksavat. Sekä ei kovin suuri serlokki tarvitse olla ymmärtääkseen että tämä sivusto on tuon naapurin tukifoorumi, jota samat sankarit ylläpitävät.

Poissa Bacardi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : eilen kello 19:42:39 »
Olen kaunis urheilullinen nainen(ex-fitness trainer) vailla leikkikaveria. Minulla on ruskeat silmät, pituutta 184cm.
hyvät arvosanat saanut.

Olet siis viimeinkin käynyt korjaamassa sukupuolesi naiseksi.

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : eilen kello 20:56:02 »
Olen tavannut hänet kerran livenä. Olisiko vuonna 2011 tai jotain? Näyttävä ja kaunis nainen mutta ehkä hiukan hoikka makuuni. Jätin silloin väliin.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Paikalla Avaruusmies

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #7 : eilen kello 21:07:27 »
Olen tavannut hänet kerran livenä. Olisiko vuonna 2011 tai jotain? Näyttävä ja kaunis nainen mutta ehkä hiukan hoikka makuuni. Jätin silloin väliin.

Ööh..tapasit hänet livenä, mutta jätit väliin?

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #8 : eilen kello 21:13:38 »
^ Ok. Tunnustan että ei ehkä ollut minun makuuni vaikka kaunis olikin ja silloin en vielä ollut menettänyt hupakointipoikuuttani tai poikuuttani ylipäänsä.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.