Ihan vaan hinnoittelua ajatellen, olen huomannut usein lisähintaa otettavan, jos perustaksa on alempi. Joillakin on taasen ns all inclusive taksa, eli se perus tuntitaksa isompi ja se on katsottu kattavan enemmän erilaisia mahdollisuuksia. Jollakin siis tunti 200€ +50€ strappi ja toisella 250€/h eikä lisähintaa. Jos kuitenkin strappi maksaa 100€ ekstraa, niin luen tämän pt:lle vähän epämieluisaksi aktiviteetiksi, enkä siksi hänen kanssaan siihen alkaisi. Intohimo aiheeseen näkyy yleensä välineissä ja onko niistä kuvaa ilmossa. Sekin, jos kuvassa näkyy joku halpis strappi, joka on puettu törröttämään naisen navasta, ei varsinaisesti ostohalukkuutta nosta.
Kaikki tuo yllä mainittu pitää myös paikkansa. Välineitä pitää olla. Yleensä ei se yksi koko riitä, jos enemmän paukutetaan. Moni nainen on minulle sanonut, että on yllättynyt aloittaessaan, että kuinka raskasta se on. Toki myös nuo siivoamiset yms.
Itse otan aina enemoja ennen, kun menen strappia saamaan. En halua aiheuttaa sotkuja. Se vie fiiliksen molemmilta. Ei sekään silti välttämättä ole 100% varmaa, että mitään ei tule koskaan.
Se täytyy kyllä sanoa, että hyvä kokenut sträppääjä ei häviä yhtään esim transtypylle panemisessa, jos hänellä on hyvä välinerepertuaari. Joten ihan respektiä heille, jotka sen taitaa todella hyvin. Rahan arvoista menoa.