Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Strap-on, eturauhasen hieronta lisähinnat  (Luettu 246 kertaa)

Poissa Pajazzzo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Strap-on, eturauhasen hieronta lisähinnat
« : tänään kello 10:40:17 »
Harrastusta aloittelevana ja ehkä hieman erikoisia mieltymyksiä omaavana ja hintoja kyselleenä olen huomannut että otsikon aiheista otetaan melkein aina lisähintaa +50 / +100e. Osaisikohan joku arvon palveluntuottaja avata, että miksi tästä lisähintaa pyydetään. Ajatusmaailtaan ainakin omassa päässä tämä on ns. helpompi duuni kun perinteinen penetraatio on pois. Vai olenko ihan hakuteillä tämän ajatuksen kanssa.

Poissa Anniina

• Jr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Strap-on, eturauhasen hieronta lisähinnat
« Vastaus #1 : tänään kello 11:06:26 »
Seksityöntekijähän itse tietää parhaiten sen, mikä on hänelle itselleen se helpompi duuni ja mikä raskaampi. Paneminen on fyysisesti raskaampaa, kuin panemisen kohteena oleminen. Anaalihommissa on lisäksi mahdollisuus sotkun syntymisestä, mikä lisää pyykkiä ja pidentää tarvittavaa tauon aikaa tapaamisten välissä. Joku myös saattaa hinnoitella asioita omien mielihalujen, jaksamisen, omien fyysisten rajoitteiden tai minkä tahansa asian perusteella.

Mulla ei ole tällä hetkellä extrahintaa sträppäämisestä, koska niitä pyyntöjä tulee kuitenkin suhteellisen harvoin ja tekisin sitä mielelläni enemmänkin, ihan vain vaihtelun vuoksi. Mutta mielestäni lisähinta siitä on silti ihan perusteltua.
Live-tapaamiset (kalenterissa) ja Onlyfans.

Poissa IlonaTequila

• Sr. Member
  • Galleria (21)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #2 : tänään kello 11:27:09 »
Ajatusmaailtaan ainakin omassa päässä tämä on ns. helpompi duuni kun perinteinen penetraatio on pois.

Miksi ajattelet näin? 🙃

Ja kysyn siis uteliaana, ja ehkä haluten (jälleen) kyseenalaista tätä ajatusmaailmaa, ja herätellä pohtimaan sen juuria 😘

"Perinteinen penetraatio" on (yleensä ja keskimäärin mun kokemukseni mukaan) huomattavasti helpompaa ja kevyempää kuin mahdollisesti itseäni pari kolme kertaa isomman henkilön paneminen pyllyyn (tai se suikkari, jonka "helppous" on toinen lempi aiheeni 😁).

Sen lisäksi on se lisäpyykki, jonka mahdollisuuteen on hyvä olla valmis aina kun pyllyyn lähtee jotain työntämään (ja jonka tulisi siis mielestäni olla täysin ok jos anaalilla lähtee leikkimään - mutta olkoon kuinka ok tahansa, lisätyö on lisätyötä, ja sotkuisen työn lisä ihan validi muillakin aloilla 😏).

(Mun mielestä sträppääminen on kivaa, oon siinä kuulemma aika hiton hyvä, enkä peri siitä lisämaksua, mutta kuuluu mun palveluvalikoimaan pääasiassa vain Tampereella, ei keikoilla.)
🍑 keikat kalenterissa
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa AuroraElomaa

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : tänään kello 11:32:23 »
Syy on sotku 😘

Itselläni myös on iso ero eturauhashieronnan ja sträppäyksen välillä. Eturauhashieronta on mulle helppoa ja kivaa, ja kuuluu käsihoidonkin hintaan, ja mulle on melko sama hieronko miestä ulkoa vai sisältä. Sträppiä sen sijaan en tee ihan halvimmilla hinnoilla koska sträppäys on liikkeenä vaikeaa ja väsyttävää ja koska mennään syvemmälle sisään, sotkun todennäköisyys nousee.
Keikkakalenteri, lisää infoa ja kuvia nettisivuiltani 😊

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : tänään kello 11:50:34 »
mä en joskus pystynyt kävelemään kolmeen päivään hoideltuani yhden sträppäriasiakkaan joka halus noin 20min semmosta paukutusta että pakarat vaan lätisi.

sama asiakas on myös jäänyt mun mieleen niistä kymmenistä ja kymmenistä sträppäriasiakkaista, ei siks että selkä meni, vaan siks että hän oli ainoa kenen kanssa mun ei tarvinnut kertaakaan nähdä eikä haistaa paskaa tapaamisen aikana.

rakkaat miehet, syökää enemmän kuitua. kiitos.
oulussa 5.-7.2., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa JheartB

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : tänään kello 13:17:07 »
mä en joskus pystynyt kävelemään kolmeen päivään hoideltuani yhden sträppäriasiakkaan joka halus noin 20min semmosta paukutusta että pakarat vaan lätisi.

sama asiakas on myös jäänyt mun mieleen niistä kymmenistä ja kymmenistä sträppäriasiakkaista, ei siks että selkä meni, vaan siks että hän oli ainoa kenen kanssa mun ei tarvinnut kertaakaan nähdä eikä haistaa paskaa tapaamisen aikana.

rakkaat miehet, syökää enemmän kuitua. kiitos.

Hauska tää😂

Poissa JheartB

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : tänään kello 13:19:14 »
Tai no,ikävää että paikat meni,mutta loppu tarina hauska :)

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (6)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #7 : tänään kello 13:30:01 »
Lisähinta tulee fyysisestä vaivalloisuudesta, ekstrapyykistä, mahdollisesta sotkusta sekä välineiden valmistelusta ja keikoilla niiden roudaamisesta. Lisähinta varmistaa että vain tosissaan olevia sträpätään eikä esim. joka toinen asiakas pyydä vain huvin vuoksi parin minuutin kokeilua. Valmisteluiden ja pyykin määrän pienenee huomattavasti.

Toisin kuin aidolla peniksellä, sträppäyksessä en tietenkään itse tunne että minne se dildo osuu, mikä lisää hieman homman kömpelyyttä ja vaatii multa enemmän keskittymistä etten satuta asiakasta.

Sträppäys on kyllä tuonut mulle enemmän arvostusta siitä miten paljon (siviili)seksissä keskimäärin liikkuu.
Ensivierailu Suomen Chicagoon 17.-18.2.

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #8 : tänään kello 13:41:33 »
Kun lukee edes vähän aikaa tätä ketjua, niin ei tee mieli anaaliseksiä (m: siis antavana, ottavana ei "seikkailunhalu" riitä alkuunkaan) vähään aikaan. Pysyypä homma ns. normaalina!

t. kakkakammoinen
« Viimeksi muokattu: tänään kello 13:44:17 kirjoittanut BrockLanders »

Poissa abcdefg

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #9 : tänään kello 13:55:03 »
Ihmiset on niin erilaisia. Itselläni taas heräsi mielenkiinto ottaa yhteyttä muutamiin vastanneisiin palveluntarjoajiin. Mukaan lukien Isan kuituhaaste. 😂