Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miltä sivustolto löytää parhaiten seksiseuraa?  (Luettu 2157 kertaa)

Poissa Armor78

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Miltä sivustolto löytää parhaiten seksiseuraa?
« : Helmikuu 01, 2026, 11:41:06 »
Suora kysymys😊 mikä varmin paikka löytää samanhenkistä naisseuraa? Yleisimmät naapurisivut sponssilla tiedossa mutta tuskin kaikki näillä???

Poissa Lift

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miltä sivustolto löytää parhaiten seksiseuraa?
« Vastaus #1 : Helmikuu 01, 2026, 11:55:42 »
Itse suosin Nakkefinlandiaa.
"Se lentää korkeana kaarena ja lentää hirvittävän pitkälle" -Antero Mertaranta.

Poissa Pepperjack

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : Helmikuu 01, 2026, 14:13:42 »
Onko joku kokeillut Mamapins-nimistä sivustoa? Tärppääkö vai onko ihan rahastus?

Poissa Mako75

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Helmikuu 01, 2026, 17:02:43 »

Onko tuolla nakessa syytä liittyä tiettyihin porukoihin? Vai miten homma onnistunut. Onko tullut huteja että seuraa ei kaivatakaan?

Poissa STT

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Helmikuu 02, 2026, 09:18:10 »
Mun käsityksen mukaan samat porukat pyörii joka saitilla. Seuran löytämisen kannalta ei ole väliä miltä etsii vaan kuinka hyvä oma ilmoitus tai vastaus profiiliin on.

Poissa runkqvist

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Helmikuu 02, 2026, 09:41:04 »
Suora kysymys😊 mikä varmin paikka löytää samanhenkistä naisseuraa? Yleisimmät naapurisivut sponssilla tiedossa mutta tuskin kaikki näillä???

Mitä tarkoittaa tässä tapauksessa "samanhenkinen naisseura". Onko tarkoitus etsiä maksullista seuraa vai yrittää saada "ilmaiseksi"?

Poissa Tiffert

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Helmikuu 02, 2026, 13:44:06 »

Onko tuolla nakessa syytä liittyä tiettyihin porukoihin? Vai miten homma onnistunut. Onko tullut huteja että seuraa ei kaivatakaan?
Tuolla voi liittyä ns. klubeihin. Ja jos klubin nimi sattuisi olemaan vaikka "Espoo Vantaa Helsinki Sponsorit", niin arvannet ketkä sinne kirjoittelee.

Poissa jokutyyppi123

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : tänään kello 00:25:04 »
Mikä tuo nakkefinlandia sivu on? Koitin hakea mutta ei löydy mitään tuolla nimellä.

Olen koittanut etsiä sivuja mistä voisi löytää muita seksistä kiinnostuneita. En haluaisi maksullisia palveluja käyttää kun talous ei kestä semmoista.
Joihinkin bdsm sivuihinkin liityin, tosin en ole ihan 100% varma siitä puolesta, mutta ainakin sitä voisi kokeilla.

Poissa Pefragiles

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : tänään kello 05:15:22 »
Nakke = Alaston ja finlandian kun kääntää kotimaan kielelle niin jokohan löytyy?

Mikä tuo nakkefinlandia sivu on? Koitin hakea mutta ei löydy mitään tuolla nimellä.

Olen koittanut etsiä sivuja mistä voisi löytää muita seksistä kiinnostuneita. En haluaisi maksullisia palveluja käyttää kun talous ei kestä semmoista.
Joihinkin bdsm sivuihinkin liityin, tosin en ole ihan 100% varma siitä puolesta, mutta ainakin sitä voisi kokeilla.

Poissa Karvatuhero

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : tänään kello 08:10:46 »
No riippuu vähän etsiikö maksullista vai maksutonta seuraa.
Maksullista löytyy alastonsuomesta ja seksitreffeiltä aineskin, maksutonta xu.sta, mut itse sivusto on kyl maksullinen, mulla linkki tonne jolla saap 1kk ilmasen tutustumisen, sitä voipi kysyä yviestillä  :)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #10 : tänään kello 08:19:52 »

Se on alastonsuomi. Kait ymmärrät että olet sivustolla minkä teema on "maksullisesta seksistä aikuisten kesken".

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : tänään kello 10:25:46 »
Onko joku kokeillut Mamapins-nimistä sivustoa?  huvikseni reckkasin itseni sisään suorilta sanon huijausta  ihan perinteinen kaava muka heti kiinnostuneita

naisia naisilla ylirohkeita kuvia jne jne....
kysyvälle vastataan