Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kunnon tussua?
bushlover77:
Epäilen saavani rämemajavasta tyydyttävää panoseuraa yhtään sen enempää, kuin posliinia suosiva joulukalkkunan panemisesta. Ei nämä ole fantasioita, vaan mielipiteitä. Haluan tukea jokaista neitoa, joka uskaltaa/haluaa poiketa valtavirrasta tämän nykymuodin vallitessa. He ovat harvassa.
MarkoX:
Hei! Täällä olisi myös suomalainen mies, joka etsii nimenomaan naista tuuhealla, täysin ajelemattomalla häpykarvoituksella. Todella toivoisin, että näitä palveluntarjoajia tulisi huomattavasti lisää näille sivustoille. Kysyntää tuuhean puskan omaaville naisille olisi takuuvarmasti. Tuuhean häpykarvoituksen omaavat ihanan perinteiset naiset; minuun saa ottaa yhteyttä!
Aurora Mature:
Karvainen nainen mä oooooooon.
Mulla on suht harvakarvainen suomalainen viiskyt plus tussu. Bikinilinjan olen siistinyt, koska käyn uimahallissa. Joten ei mikään tumma brassitussu. Halusin vaan mainita.
Vieras0172:
Bea FIN nimimerkillä varustettu sihteeri naapurisivustolla omisti varmaan Suomen karvaisimman tuheron. En tiedä juurikaan ketään muuta, niin ja Aino Kalliosta mutta hän on ainakin jo "eläköitynyt" kyseisestä toimesta. Kyllä harmittaa itseänikin mihin on Full Bushit kadonneet. Enkä nyt tarkoita ainoastaan palvelun tarjoajia vaan naisia ylipäätään tässä maassa. :-[
Trampas:
Kyllä full busheja tulee välillä vastaan ja ilmoituksissaan sen myös mainitsevat. Toivottavasti useammat naiset huomaisivat sen, että markkinarako on se karvakauluksella varustettu rakokin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta