Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Kunnon tussua?

<< < (9/11) > >>

Unilukkari:
^ Miten ajattelit, että turskat tietävät palveluntarjoajien vapaista ajoista huomenna tai torstaina?

Viisi muijaa on itse ilmoittautunut tähän ketjuun, mikset ota niihin ensiksi yhteyttä?

Pitää varmaan tulla nussimaankin sun puolesta.

mildmay:
Namnam on koettu Beeafin nimellä.  Parikin kertaa vuosien varrella.  Viimeksi kun se oli matkailemassa Tikkurilassa.  Hyvä oli.  Karvanen niinku tossa kuvassa näkyykin.  Menisin taas uudelleen jos Namnam tulee pääkaupunkiseudulle.  Aurora sanoo olevansa os. Paulatar.  Sennimisen hupakon kanssa olin kyllä joskus vuosia sitten.  Mainitsee omassa viestissään, että vähän on harvaa karvotus, mutta häpykukkulalta ei ainakaan sano ajelevansa.  Jos Aurora on Paulatar, niin totta se on.  Vähän on harvaa karvotus.   Susannah en tunne, mutta yritän päästä jutuille, ja tapaamaan.  Vähän on niukkaa karvatussun tarjonta.  Enemmän sais mun puolsta olla.  Olis valinnanvaraa. 

Helinä:
Vierailevaa karvakolmiota tulossa käymään isolla kirkolla marraskuun alkupuolella 😘

Itse ajelen bikinirajat, lyhennän häpykummulta saksilla sopivaksi (alle pari senttiä) ja häpyhuulilla yritän pitää sitä hieman lyhyempää.
Jos on yksittäinen keikkareissu niin ajelen reilua viikkoa aiemmin huulet, sit on juurui sopivan mittaista kiharaa, pidemmillä putkilla joutuu vähän tekemään kompromisseja sen suhteen. 😕

mildmay:
Älä Helinä ajele!  Anna rehottaa vaan.  Mä tuun ainakin käymään, ja tän ketjun luettuani näyttää muitakin karvatussun ihailijoita olevan.

MarkoX:
Joo, anna vaan Helinä kasvaa jossakin vaiheessa häpykarvoituksesi ihan täyteen n.fullbush-mittaan..varmasti tulen vierailemaan! :inlove:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta