Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kunnon tussua?
MarkoX:
--- Lainaus käyttäjältä: namnam - Helmikuu 10, 2021, 12:03:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sexwiller - Helmikuu 10, 2021, 11:56:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: namnam - Helmikuu 09, 2021, 19:18:46 ---Minä oon beeafin.
--- Lainaus päättyy ---
Tutun näköinen tuhero ;) ja tosiaan markkinarakoa luonnollisen alapää karvoituksen omaaville naisille kyllä olis. Koska ne jotka fanittaa majavaa niin valitsee yleensä mieluiten sen vaihtoehdonkin.
--- Lainaus päättyy ---
Tuheron omistajana tiiän kyllä markkina arvon :inlove: mutta ymmärrän kyllä monien edelleen mieltävän posliini on se oikee. Ja jos tytöllä on jo oma vakiasiakaskunta, niin ei varmaan kannata alkaa kasvattaa tuheroa, voi menettää monia vakkareita. Itse oon alusta asti ollu fullbush ja muuta vaihtoehtoa en edes näe.
--- Lainaus päättyy ---
Kaikki uudet ja vanhat ajelemattoman häpykarvoituksen omaavat ns.fullbush-sihteeriköt ovat erittäin tervetulleita! Kysyntää varmasti riittää! :inlove:
namnam:
Jostain syystä ajatus keikkailusta on taas mielessä, olen pysynyt terveenä ei tavallistakaan flunssaa ole ollut ja koronarokotukset saan astmaatikkona tässä ihan juuri. Aurinko paistaa, menojalka vipattaa, oiskohan se Helsingin vuoro aloittaa mun keikkailu talven tauon jälkeen? Luomuna aina oon mennyt ja mikään sen suhteen ei oo muuttunut.
Vieras1505:
Multa löytyy karvat, en sheivaa, mutta eivät ole ihan täydessä mitassa, eli lyhentelen kyllä.
Julia:
Mulla tilanne vaihtelee, vaikkei full bush ookaan koskaan. En sheivaa, vaan käyn sokeroinnissa 4-5 viikon välein ja ei tossa nelosviikolla enää mistään sängestä puhuta.
namnam:
No onhan meitä tarjolla, eri ikäsiäkin ollaan, siitä vaan poimimaan mieleistä tussua :behind:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta