Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kunnon tussua?
namnam:
Minä oon beeafin.
Gentleman:
--- Lainaus käyttäjältä: Trampas - Helmikuu 09, 2021, 18:51:25 ---Kyllä full busheja tulee välillä vastaan ja ilmoituksissaan sen myös mainitsevat. Toivottavasti useammat naiset huomaisivat sen, että markkinarako on se karvakauluksella varustettu rakokin.
--- Lainaus päättyy ---
Se on kimurantti juttu kun molemmat myy, mut molempia ei voi olla samaan aikaan. Saiskohan sinne teetettyä peruukin? ;D
Sowhat:
--- Lainaus käyttäjältä: namnam - Helmikuu 09, 2021, 19:18:46 ---Minä oon beeafin.
--- Lainaus päättyy ---
Nähyy se majavakin kuvassa kurkistelevan 😂
Vieras0172:
--- Lainaus käyttäjältä: namnam - Helmikuu 09, 2021, 19:18:46 ---Minä oon beeafin.
--- Lainaus päättyy ---
Tutun näköinen tuhero ;) ja tosiaan markkinarakoa luonnollisen alapää karvoituksen omaaville naisille kyllä olis. Koska ne jotka fanittaa majavaa niin valitsee yleensä mieluiten sen vaihtoehdonkin.
namnam:
--- Lainaus käyttäjältä: Sexwiller - Helmikuu 10, 2021, 11:56:21 ---
--- Lainaus päättyy ---
Tutun näköinen tuhero ;) ja tosiaan markkinarakoa luonnollisen alapää karvoituksen omaaville naisille kyllä olis. Koska ne jotka fanittaa majavaa niin valitsee yleensä mieluiten sen vaihtoehdonkin.
--- Lainaus päättyy ---
Tuheron omistajana tiiän kyllä markkina arvon :inlove: mutta ymmärrän kyllä monien edelleen mieltävän posliini on se oikee. Ja jos tytöllä on jo oma vakiasiakaskunta, niin ei varmaan kannata alkaa kasvattaa tuheroa, voi menettää monia vakkareita. Itse oon alusta asti ollu fullbush ja muuta vaihtoehtoa en edes näe.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta