Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lady Domina  (Luettu 4876 kertaa)

Poissa sampsa100

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • * Kelpo kaveri
Lady Domina
« : Joulukuu 24, 2023, 11:18:06 »
Lady Domina domina ilmoittelee re ssä. Muutaman kerran käyneenä.
tiukka ja timmissä kunnossa oleva nainen ja kaikki sujui hyvin.
Ilmaista parkkihalliakin löytyy ihan vierestä.

Poissa Jorma ja Pallit

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lady Domina
« Vastaus #1 : Joulukuu 27, 2023, 11:08:33 »
Näyttää salilla viihtyneeltä. Naapurin puolella ilmossa vaatii videota ennen tapaamista. RE puolella ei. Miten oli? Itse en itsestäni mitään laita kenellekkään jo ihan ettei päädy vääriin käsiin ja joudu kiristettäväksi. Mustat timmit tytöt kyllä käyn normisti astumassa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 27, 2023, 11:51:53 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa Saint

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lady Domina
« Vastaus #2 : Joulukuu 27, 2023, 15:49:58 »
Näyttää salilla viihtyneeltä. Naapurin puolella ilmossa vaatii videota ennen tapaamista. RE puolella ei. Miten oli? Itse en itsestäni mitään laita kenellekkään jo ihan ettei päädy vääriin käsiin ja joudu kiristettäväksi. Mustat timmit tytöt kyllä käyn normisti astumassa.

Oon muutaman kerran PT:n tavannut ja voin suositella. Videon lähetin ’view once’ toiminnolla. Paluu postina sain kuvan ja videon. Ei sekään täysin varma ole, mutta hieman turvallisempi. Vaikuttaa luotettavalta ja kaikki toimi aikataulun ja sovitun mukaan.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lady Domina
« Vastaus #3 : Joulukuu 28, 2023, 17:59:24 »
Täällä oli yksi hyvä ketju tuosta, että PT pyytää kuvaa https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,10639.0.html

Kuten Venla tuossa ketjussa totesi, "Ammattihorolla ei kuitenkaan ole mitään syytä pyytää asiakkaan kuvaa. Ei mitään"
Pätee kaksinverroin videoihin.

Siinä voi dominointi mennä ihan uudelle levelille  :whipping:, kun tämän skenen puitteissa lähetätte videon tuntemattomalle ihmiselle.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa sampsa100

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lady Domina
« Vastaus #4 : Joulukuu 31, 2023, 14:07:21 »
hän on suomalainen, varmaan käyttää maskia ettei tunnistettaisi.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lady Domina
« Vastaus #5 : Tammikuu 02, 2024, 00:05:59 »
Se on vähän hassua että pyytää videota ja itse käyttää sitten maskia.

Vähän kyllä olisi vaikea suhtautua jos tollasella kommandopipolla ottaa vastaan. Vaikka herkkurunkoiselta näyttääkin

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lady Domina
« Vastaus #6 : Tammikuu 02, 2024, 14:17:26 »
Se on vähän hassua että pyytää videota ja itse käyttää sitten maskia.

Vähän kyllä olisi vaikea suhtautua jos tollasella kommandopipolla ottaa vastaan. Vaikka herkkurunkoiselta näyttääkin

Tavallaan ymmärrän maskin mutta on se kuitenkin epätasa-arvoinen tilanne, jos kuitenkin toisella on kasvot näkyvillä ja se toinen on juurikin se asiakas. Ja tuo yhdistettynä siihen (hyvin poikkeukselliseen ja epätavanomaiseen) video-pyyntöön, niin enpä ainakaan itse innostuisi.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lady Domina
« Vastaus #7 : Tammikuu 04, 2024, 15:39:48 »
Se on vähän hassua että pyytää videota ja itse käyttää sitten maskia.

Vähän kyllä olisi vaikea suhtautua jos tollasella kommandopipolla ottaa vastaan. Vaikka herkkurunkoiselta näyttääkin

Tavallaan ymmärrän maskin mutta on se kuitenkin epätasa-arvoinen tilanne, jos kuitenkin toisella on kasvot näkyvillä ja se toinen on juurikin se asiakas. Ja tuo yhdistettynä siihen (hyvin poikkeukselliseen ja epätavanomaiseen) video-pyyntöön, niin enpä ainakaan itse innostuisi.

Juurikin näin, samat mietteet.

Poissa 20TANKO

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lady Domina
« Vastaus #8 : Tammikuu 22, 2024, 09:25:07 »
Hei. Hänen pyytämällä videolla lukee näin:

” Lähetä lyhyt video jossa näen sinun ylävartalon ja suun vähintään. Muutakin voit näyttää 😈. Tämä hygienia syistä.
Minulta sait jo videon.”

Minusta tuo on kohtuullinen pyyntö. Jokainen voi tehdä videon näyttämättä kasvoja ja tapaamisessa itsekkin käyttää maskia. Siinä on tietty kiihottava elementti ainakin itselleni 😈.

En ole tavannut toista tyttöä joka squirttaa uudemman kerran ja saa orgasmin nussittaessa tai runkatessa niin kovaa että menee koko mimmi kramppiin 😜

Poissa ugeli77

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lady Domina
« Vastaus #9 : Tammikuu 22, 2024, 22:45:12 »
Okei, mua alkoi kiinnostaa jos tää squirttaa! Sisältyikö squirttaus hintaan? Mites sormettaminen tän kanssa onnistuu? Monille pt:ille sormettaminen on no-go mutta skippi tulee jos pikku sormetuksia ei anna tehdä :) Mutta tää vois mennä to-do listalle varsinkin jos suostuisi laittamaan tapaamiseen ton kuvissa olevan skimaskin