Luvatut palvelut ovat monesti vaihtuneet ohareihin kotimaisten hupsujen kanssa ja se on monella tavalla ikävää.
Uutiset:
Kerran tapasin erään kauniin tummapintaisen palveluntarjoajan jolla oli muodot kohdallaan mutta teki kaiken liukuhihnamaisesti kun pyysin istumaan kasvojeni päälle ja tukahduttamaan minua tisseillään. Häneltä vain puuttui se sisäinen juttu.
Tuosta polvistumisesta ja takaapäinpanosta.. polvilleenmenon haluttomuus saattaa johtua siitäkin, kun se sattuu, ei polviin vaan jonnekin syvälle kohdunkaulan tienoille. Pikkuisen normia pidempi penis, kun mies nopeasti ja vauhdilla painaa sen sisälle pohjaan asti takaapäin, kipu saattaa olla aika kova.
Jotkut hupakot alkavat väistämään takaapäinpanoa juuri tämän takia.
Se on senteistä kiinni. 15 cm saattaa olla monelle naiselle liian pitkä. 10-13 cm sopiva ja nautinnollinen.
Sama juttu anaalipanossa, suolen mutka tulee vastaan ja kun penis tömähtää siihen vauhdilla, tunne on aika kipeä.
Pakarat toimittaa lähinnä iskunvaimentimen virkaa. Lantion luut voisi mieltää stoppariksiOnneksi ei ole tuota vaaraa, että vahingossa liian syvälle sattuisi tuikkaamaan🤣
Jos hupakko valittaa polviaan niin vie seuraavalla kerralla polvi ja kyyner suojat mukana
Pakarat toimittaa lähinnä iskunvaimentimen virkaa. Lantion luut voisi mieltää stoppariksiOnneksi ei ole tuota vaaraa, että vahingossa liian syvälle sattuisi tuikkaamaan🤣
Jos hupakko valittaa polviaan niin vie seuraavalla kerralla polvi ja kyyner suojat mukana
Ah, mä taas on alkanu inhoon niitä jotka koittaa panna penis ulkona puolet ajasta...
Työntäkää se kunnolla sinne sisälle ja pieni liike edestakaisin pitää sen siellä sisällä. Oon miettinyt et kuvitteleeko miehet et heillä on se 30 cm pituutta, et tarttee peruttaa aina joka työnnöllä läheiselle S-marketille asti...aika harvalla on tuollaisia mittoja. Joten, koittaa ny ees pitää se kulli siellä sisällä niin voidaan puhua panemisesta
Ah, mä taas on alkanu inhoon niitä jotka koittaa panna penis ulkona puolet ajasta...
Työntäkää se kunnolla sinne sisälle ja pieni liike edestakaisin pitää sen siellä sisällä. Oon miettinyt et kuvitteleeko miehet et heillä on se 30 cm pituutta, et tarttee peruttaa aina joka työnnöllä läheiselle S-marketille asti...aika harvalla on tuollaisia mittoja. Joten, koittaa ny ees pitää se kulli siellä sisällä niin voidaan puhua panemisesta
No, omat mitat kun ovat luokkaa S-market, olen jäävi kommentoimaan, mutta ninjat panee niin nopeeta tahtia, että pimppi ei kerkeä sulkeutua ja uusi työntö osuu ja uppoaa 100% varmuudella ja vastaavasti ilmajäähdytys pitää kortsun tyytyväisenä xD
_
dijon on sinappi
No, omat mitat kun ovat luokkaa S-market, olen jäävi kommentoimaan, mutta ninjat panee niin nopeeta tahtia, että pimppi ei kerkeä sulkeutua ja uusi työntö osuu ja uppoaa 100% varmuudella ja vastaavasti ilmajäähdytys pitää kortsun tyytyväisenä xD
_
dijon on sinappi
![]()
Pimppi on penistä paljon pienempi aukko, ja kyllä se menee kiinni ihan heti kun siellä jotain ei ole sisällä.
Täyttä sohimista eikä panemisesta tuu mitään varsinkaan sillä nopeella tahdilla. Mä ihan kylmästi oon alkanut keskeyttään tollaiset mihin sattuu sohimiset. Ja kortsut tykkää liukkarista, ilma vaan kuivattaa. Kyllä panemisen määritellä mun mielestä on se että jotain on siellä sisällä koko ajan. Kunnon nussimista pohjaa myöten sen pitää olla, mikään huulilla heiluminen oo mistään kotoisin
Miten voit olla varma,ettei kondomi vaikuta kyseiseen ongelmaan?
Toki se voi vaikuttaa jos ei sitä halua käyttää, mutta silloinkin se ongelma lähtee asenteesta.