Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liian tuttu asiakas.  (Luettu 1745 kertaa)

Poissa Dr.t

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Liian tuttu asiakas.
« : Tammikuu 28, 2026, 08:57:02 »
Monesti miettinyt kun uusi PT jonka ensi kertaa tapaan että mitäpä jos siellä onkin vastassa joku tuttu.

Onko Palveluntarjoajilla tai Turskilla kokemuksia sellaisesta tilanteesta.

Siis lähinnä mietin että jos vastassa onkin naapuri, opettaja, kaveri, sukulainen, työkaveri tms. "Liian tuttu"

Ja mikä olisi sellainen tilanne että olisi totaalinen turn off ja homma seis.
Voihan se toki olla myös sellainen turn on. :wanker:

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (6)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liian tuttu asiakas.
« Vastaus #1 : Tammikuu 28, 2026, 09:51:52 »
Mulle sattui reilun puolen vuoden aikana kolme puolituttua asiakasta. Pikkukaupungin meininkiä 😅 Eivät olleet kuitenkaan kukaan liian tuttuja, joten ei haitannut ja hauskaa oli. Liian tutuksi laskisin sukulaisen tai jonkun jonka kanssa vietettäisiin aikaa samoissa piireissä tai paikoissa usein.

Mutta kyllähän tuo varmaan osaltaan on vaikuttanut mun intooni keikkailla muualla. Pienessä lammessa uiskentelu kun vaan lisää todennäköisyyksiä, että ovelle pamahtaa joku jonka kanssa ei haluta törmätä maksuseksin merkeissä.
Ensivierailu Suomen Chicagoon 17.-18.2.

Poissa Pimu

• Sr. Member
  • Galleria (141)
« Vastaus #2 : Tammikuu 28, 2026, 10:42:50 »
Olen koko horoilu-uran aikana törmännyt kahteen ei niin läheiseen tuttuun. Toinen oli ystäväni ex-mies ja toinen oli lääkärini. Kumpikin tapaaminen meni niin että asiaa ei otettu millään tavalla puheeksi, joten en ole varma edes et tunnistivatko he edes minua.

Välillä toki miettinyt et mitä tekisi siinä tilanteessa jos tulisi joku oikeasti tuttu ovella vastaan. Uskoisin et jos olisi liian läheinen niin silloin keittäisin kahvit ja istuttaisiin alas, naurettaisiin koko tilanteelle ja suosittelisin menemään jollekin toiselle palveluntarjoajalle hakemaan helpotusta paineitten purkuun.

Kohdallani ei tarvitse kuiteskaan koskaan pelätä sitä, että käräyttäisin jonkun tästä harrastuksesta, mielestäni kaikilla on oikeus hyvinvointipalveluihin ☺️
✦❄️ Talvikiertueella - keikat kalenterissa ❄️✦

Poissa eepo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Tammikuu 28, 2026, 13:52:38 »
Ei oo koskaan edes käyny mielessä että PT voiskin olla tuttu🤔
Enhän mä tietenkään tunne ketään niin epäsiveellistä naista! Vai..........

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #4 : Tammikuu 28, 2026, 14:34:54 »
Ei ole vielä tullut vastaan tilannetta että olisi tullut joku tuttu asiakkaaksi. Olen sitä miettinyt, että mitä jos joku kerta avaan oven eräälle exälle, tai entiselle (mulkulle) pomolle joiden näkeminen saisi mut jo itsessään lähinnä raivon valtaan. Tietysti kun itselläni on lapsia niin sitäkin olen miettinyt miltä tuntuisi jos ovelle tulisi joku kenen kanssa olen istunut vanhempainilloissa, joku entisistä opettajista, valmentajista jne. Mulla on ikäraja myös tuosta syystä, sillä varmaan kaikkein pahin olisi jos ovelle sattuisikin lasten kavereita.

Onneksi en asu pienellä paikkakunnalla joten pidän sitä hyvin epätodennäköisenä että tuttuihin törmäsin. Yhtäkään tuttua en näistä hommista käräyttäisi, mutta se myisinkö palveluita riippuisi varmasti tuttavuuden laadusta. Varmasti kutsuisin sisään ja tarjoaisin teetä, ellei toinen osapuoli menisi paniikkiin ja juoksisi karkuun.
💎 Espoo 28.-31.1. 💎

Poissa Kulli kuutamolla

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : Tammikuu 28, 2026, 15:05:06 »
Monesti miettinyt kun uusi PT jonka ensi kertaa tapaan että mitäpä jos siellä onkin vastassa joku tuttu.

Siis lähinnä mietin että jos vastassa onkin naapuri, opettaja, kaveri, sukulainen, työkaveri tms. "Liian tuttu"

Oma  vaimo esimerkiksi.

Poissa Juliatus

• Newbie
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Tammikuu 28, 2026, 15:24:25 »

Oma  vaimo esimerkiksi.

Eikö tuo vois olla myös tosi kiihottava tilanne jos vaimo olisiki avaamassa ovea? (jos ei nyt lasketa mielipahaa) Voisi sitten pyytää vaikka ja mitä mihin ei normissa kotioloissa suostu. Otat ilon irti ja sitten lähdet. Illalla sitten tyytyväisenä kotiin ja kyselemään päivästä :D
Todella outo, ehdottomasti uniikki ^^

Tampere

Poissa Tiffert

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Tammikuu 28, 2026, 15:48:22 »
Voihan se noinkin toimia, ellei sitten ole lähtenyt etsimään vastapainoa avioseksille.

Poissa Dr.t

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Tammikuu 28, 2026, 16:26:20 »
Moniko turska tunnistaisi vaimonsa😂 jos tottunut että rouva collareissa ja hupparissa ja tukka paskaisena seisomas hellan edessä nalkuttamassa.
VS.
Täydessä tikissä verkkosukat ja korsetti, tukka nutturalla. Ja polvillaan ja huokailee😂

Sorry. Tuli vähä epäasiallista stereotypiaa :laught:

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #9 : Tammikuu 28, 2026, 16:46:34 »
Tiedä sitten kuinka höpöjuttuja tuokin on, mutta eräs somessa postaileva eurooppalaisen bordellin emäntä taisi kertoa tapauksesta, jossa bordellissa vieraili säännöllisesti asiakas tietämättä, että hänen vaimonsa on samaisessa paikassa töissä. Eivät ilmeisesti kuitenkaan törmänneet toisiinsa vaan tää tuli ilmi jotain muuta kautta.

If you like piña coladas and getting caught in the rain...
Ensivierailu Suomen Chicagoon 17.-18.2.

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #10 : Tammikuu 28, 2026, 17:11:17 »
Tiedä sitten kuinka höpöjuttuja tuokin on, mutta eräs somessa postaileva eurooppalaisen bordellin emäntä taisi kertoa tapauksesta, jossa bordellissa vieraili säännöllisesti asiakas tietämättä, että hänen vaimonsa on samaisessa paikassa töissä. Eivät ilmeisesti kuitenkaan törmänneet toisiinsa vaan tää tuli ilmi jotain muuta kautta.

If you like piña coladas and getting caught in the rain...

Mä muistan törmänneeni tähän tarinaan myös. Nainen kävi töissä maanantaisin ja mies asiakkaana perjantaisin.
💎 Espoo 28.-31.1. 💎

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #11 : Tammikuu 28, 2026, 17:15:29 »
... rouva collareissa ja hupparissa...

Collarit on eniten toivomani asu pt:lle tapaamisille mutta on osoittautunut hämmästyttävän vaikeaksi saada, ihan kuin toivettani ei otettaisi vakavasti. 😂

No, en ole kuitenkaan luopunut toivosta ja aivan varmasti pyydän jatkossakin, nimittäin aina silloin tällöin joku yllättää ja laittaakin collarit päälle, jes!! 🙏
Livekonsertit 2025: 31  (2024:20)

Poissa Dr.t

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Tammikuu 28, 2026, 18:08:13 »
... rouva collareissa ja hupparissa...

Collarit on eniten toivomani asu pt:lle tapaamisille mutta on osoittautunut hämmästyttävän vaikeaksi saada, ihan kuin toivettani ei otettaisi vakavasti. 😂

No, en ole kuitenkaan luopunut toivosta ja aivan varmasti pyydän jatkossakin, nimittäin aina silloin tällöin joku yllättää ja laittaakin collarit päälle, jes!! 🙏
Varo mitä toivot se saattaa toteutua😂

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13 : Tammikuu 28, 2026, 18:10:41 »
Muutama tapaus, jotka ei mene ehkä ihan avaajan tarkoittamaan kategoriaan, mutta sinnepäin ja kivoja kokemuksia kuitenkin:

Kerran kävi niin päin, että suomalaisella (erotiikka)klubilla oikein hyvin tutustumani ja useampaan kertaan tapaamani klubityttö istahti viereeni muutamaa vuotta myöhemmin yhdellä ulkomaisella klubilla. Todettiin vain, että piirit on lopulta siinäkin skenessä pienet. Olikin kiva ilta, kun päivitettiin kuulumisia ja kuulin tarinan, miten hän oli ulkomaille päätynyt asumaan (minä olin siellä lomamatkalla).

Toinen tapaus: kävin kerran illalla keskustahotellini lähellä olevassa sushi-paikassa syömässä. Oli sellaiset syö kympillä -päivät ja kyseinen paikka oli ihan täynnä ja vapaita pöytiä ei ollut. Yhdessä neljän hengen pöydässä pöydässä istui tavallisen näköinen nuori nainen yksin ja kysyin, että saanko istahtaa pöydän toiseen päähän. Luvan saatuani istahdin pöytään. Siinä tuli sitten kivaa small talkia ja juteltiin vähän kaikenlaisesta yleisestä. Ei esittäydytty kuitenkaan. Tilatessani toisen lasin viiniä tarjosin hänellekin, mutta kieltäytyi. Sitten myöhemmin samana iltana menin paikalliselle klubille iltaa istumaan. Ehkä arvaattekin, kuka ilmestyi pöytääni ensimmäisenä tervehtimään (look tosin sen verran erilainen, että en meinannut heti tunnistaa) ja ehdottamaan, että nyt hän mielellään ottaisi lasillisen, jos tarjoaisin  ;D (niissä paikoissa se on tyyliin 40 euroa/lasi). Sushi-paikka oli siis lähellä ja hän oli yksinkertaisesti käynyt syömässä ennen työvuoron alkamista. Mutta siitä tuli sitten kiva ilta, kun oltiin jo "vanhoja tuttuja".

Ja sitten oli vielä yksi tapaus toisinpäin kuin edellinen: viihdyin klubilla sulkemisaikaan (=seuraavan vuorokauden puolelle). Hotellilla tunsin itseni nälkäiseksi joten palasin öisille (joskin kesäaikaan valoisille) kaduille etsimään jotain keskellä yötä auki olevaa snägäriä, jollaisen löysinkin. Siinä kun tilasin makkaraperunoita, kuulin takaani tutun kuuloisen äänen sanovan, että haluaisitkohan tarjota minulle vielä yhden kierroksen. Käännyin ja takana oli sama klubityttö, jonka kanssa oltiin juuri tyhjennetty klubilla viinipullo pitkän kaavan mukaan ja huipennettu ilta privassa. Oli hänkin lähtenyt töistä päästyään iltapalalle. Ostin toki hänellekin ja mentiin yhdessä joenrantaan puistonpenkille syömään lämpimässä ja semivaloisassa kesäyössä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2026, 18:20:23 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa marks

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : eilen kello 10:17:57 »
Tämäpä mielenkiintoinen ajatus leikki.
Pahin skenaario varmasti jos oma lähisukulainen olisi vastassa. Se menisi aika kiusalliseksi.

Poissa Tulli

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #15 : eilen kello 14:09:47 »
Tätä aihetta oon useinkin miettinyt.
Luultavasti mun menoa ei haittaisi vaikka olisikin tuttu 🤔 paitsi jos olis sukulainen niin sit jäisi väliin 😅
Tissit 😍

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #16 : eilen kello 14:47:36 »
Lähisukulaisia on vähän ja kaukana mutta mietin jotain tätiä " nekin oikeesti tyyliin 80v lähemmäs " jos ois menny tädin sessioon oishan se hauskaa kun se

olisikun oikasti täti  :laught:   realismissa ois varmaan juotu kahvit ja sovittu ettei huudella kellekkään. kun pyörin aktiivisesti kinkypiireissä tunsin

käytännössä kaikki alan tekijät näin monen " luisumisen " ammattilaispuolelle .lähimmäksi vahinko tapaamista päästiin puolitutun semi dominan kanssa kun

olin keskustassa kattomassa strippausta niin törmäsin tähän veti strippiäkin välillä no juteltiin muutama sana toki pyysi takahuoneeseen mistä tietty olisi

mennyt normi maksu ei ollut sillee rahaa päällä join varmaan pari ja poistuin jonnekkin perusbaariin.
kysyvälle vastataan

Poissa Pataässä

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #17 : eilen kello 17:37:32 »
Rupesin miettimään, että kuka voisi olla liian tuttu palveluntarjoa, johon voisin törmätä. Äitini on sen verran huonossa kunnossa ja kaukana, että häneen en ainakaan törmää. Muut naispuoliset sukulaiset voisivat tulla kyseeseen, mutta vielä elossa olevista en ole tainnut tavata ketään 2000-luvulla, joten en varmaan edes tunnistaisi, jos joku heistä olisi palveluntarjoajana. Muut harvat naispuoliset kontaktini ovatkin sitten jo valmiiksi palveluntarjoajia, joten hekään eivät ole ongelma. 8)

Työkaverien (miehiä) puolisot voisivat olla hieman hankalampi tapaus, mutta kun en heitäkään tunne, niin en edes tiedä olenko ollut asiakas jonkun työkaverini puolisolle. Ehkä joku puolituttu kaupan myyjä tms. voisi olla mahdollinen esimerkki tutusta naisesta, mutta ei sekään minua estäisi käyttämästä palveluita, kun enhän minä heitä mitenkään tunne. Lisäksi jossain määrin kasvosokeana en välttämättä tunnistaisi heitä. Joskus on kyllä ollut sen verran tutun oloisen kasvot palveluntarjoajalla, että olen joutunut miettimään asiaa. Mutta en ole koskaan noissa tapauksissa päässyt varmuuteen, että olimmeko tuttuja vai emmekö olleet. ???

Eli on pienestä kaveri- ja ystäväpiiristä jotain hyvääkin, voi käydä maksullisissa naisissa ilman pelkoa, että tulee tuttuja vastaan. ::)
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Weird Knight

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #18 : eilen kello 17:45:02 »
En tuntenut henkilöä, mutta oli vähän kiusallista istua autossa kun kaveri sen kaveri ja tämän väitetty tyttöystävä olivat autossani. Sattumoisin vaan olen kattonut kun tästä väitetystä tyttöystävästä valui mun mällit perseestä ja sen piti olla sinkku.

Poissa marks

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #19 : eilen kello 17:51:24 »
Hyvä kasvomuisti on joskus taakka.
Tunnistan kaupassa vastaan kävelevän kasvot ja muistan että tämähän oli se Siwan kassatyttö siellä lapin lomareissulla silloin kun vielä oli Siwa. Yms. Erittäin oleellista.