Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kolmas seksinovellini - Double Penetration  (Luettu 1746 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Kolmas seksinovellini - Double Penetration
« : Toukokuu 20, 2020, 15:48:52 »
Heipä hei taas! ;) Trilogiani lähenee loppuaan, mutta eiköhän loppuhuipennukseksi oteta vielä tämä kolmaskin osa täydestä novellista, mitä siis seksinovelleihini tällä foorumilla tulee, ja tämä kolmas osa on jatkoa kahdelle ensimmäiselle novellilleni. Kaksi ensimmäistä seksinovelliani löytyvät siis tältä foorumin samaiselta aihealueelta ja ovat nimeltään: 1) Ensimmäinen seksinovellini - Jossu hoitaa homman kotiin ja 2) Toinen seksinovellini - Esko kaipaa duokokemusta hotellilla yöpyessään. Tämä kolmas osa käsittelee otsikon mukaisesti sitä itseään, joten olkaahan hyvät, ja have fun! 8)

Double Penetration

Esko on nyt tähän mennessä kahdella tapaamisella ottanut ja nautiskellut koko rahan edestä Jossun kanssa, Jossun, joka on nainen transsukupuolisine taustoineen, ja Esko siis käsittää Jossun täysin naisena ja kohtelee häntä sen mukaisestikin, eikä Jossun ulkomuoto peppunsa ja E-kupin tissiensä saati äänensäkään perusteella anna ymmärtää muuta – muuta kuin sen, että Jossussa lepää Eskon silmissä vastustamaton rakastajatar ja kiehtovan kuuma pakkaus kerta toisensa jälkeen, eikä Eskon ole tähän mennessä tarvinnut katua hetkeäkään sitä mihin oikein sijoitti rahansa, sillä Esko on tähän mennessä huomannut sijoittaneensa ne vain ja ainoastaan hyvään tarkoitukseen. Sama saa pian uudenlaisessa muodossa jatkoa, kun Esko soittelee pitkästä aikaa pienen tauon jälkeen taas Jossulle ja haaveilee uuden ajan varaamisesta Jossun palvelujen hyväiltäväksi.

Jossu vastaa hyväntuulisena:

”Moi, Jossu puhelimessa. Mitäs herralle saisi tällä kertaa olla?”

Esko ihastelee jo tulevaa ääneen:

”Jossu, mulla on yksi kaveri… Yks Hannu nimeltään. Hän on joskus tuossa aiemmin pyytänyt päästä mukaan joku kerta, kun mä menen sua tapaamaan. Onnistuiskos sellainen mitenkä?”

Johon Jossu sitäkin hyväntuulisempana vastaa:

”Onnistuuhan se toki ja varsinkin koska sä oot jo mulle tuttu eli tiedän, että tää tulis tapahtuu tutussa ja turvallisessa seurassa. Mielellänihän mä otan vaikkapa sen Hannunkin tänne kaveriksesi kolmen kesken nautiskelua varten. Kyllä mä tykkään siitä ajatuksesta, että saan ihanasti tyydyttää vaikkapa kaksi miestä samaan aikaan. Mutta ei tietenkään yhden hinnalla, vaan kumpikin toki maksaa oman tuntiosuutensa eli sinä maksat minulle tunnista yhtä paljon kuin mitä veloitan yhdeltä ihmiseltä tunnista. Saman saa myös luvan tehdä Hannu, ja jos tää on ok, niin ei muuta kuin lämpimästi tervetuloa nautiskelemaan ja halataan kun tavataan.”

Nautiskelutapaaminen pääsee pitemmittä puheitta varsin pian alkamaan, kun Esko ja Hannu ilmaantuvat paikan päälle, ja kun kumpikin on maksanut oman osuutensa, voi sitäkin taivaallisempi ja laatutietoisempi nautiskelusessio Jossu-neidon intiimissä seurassa alkaa.

Kaikki kolme menevät makuuhuoneen puolelle. Jossu ja Esko alkavat suudella toisiaan ja aluksi Hannu tirkistelee meininkiä vierestä, kunnes uskaltautuu itse riisumaan Jossua vähitellen. Ensin lähtee pikkutakki ja muodollisesti istuva mekko pois Jossun päältä, seuraavana tietään vapauteen alkavat tehdä myös Jossun rintsikat ja pikkarit. Eskon ja Jossun edelleen suudellessa alkaa Hannu nuolemaan Jossun peppua samaan aikaan, kun Esko käsittelee Jossua tisseistä kokeillen, miten törröllään ne ovat, ja Jossu kokeilee Eskon hepin seisokkitilaa ja välillä käsi käy myös Eskon takapuolessa.

Sängylle päästyään eläimellinen meininki ottaa enemmän tuulta alleen, kun Jossu alkaa riisumaan Eskoa ja Hannua ilkosilleen aataminasuunsa. Kummallakin miehellä seisoo jo pelkästä ajatuksesta ja siitä, kun he katsovat Jossun runkoa ylhäältä alas ja varmaankin mielessäänkin toteavat, että nyt on huippuhetkiä luvassa. Jossu ottaa kumit esille aloittaakseen imemisen ja pallien nuolemisen niin Eskolta kuin Hannulta vuorollansa, ja kumpikin miehistä hyväilee ja hellii Jossun kroppaa toinen heistä välillä jopa hieman sormettaen Jossua liukkarin kanssa pepun kohdalta. Tosin eräässä vaiheessa Jossun vielä imiessä Eskoa Hannu sanoo, että haluaisi jo päästä panemaan Jossua takaapäin, johon Jossu ilman muuta jo himosta märkänä suostuukin ja jatkaa Eskon imemistä aivan kuin ei olisi patukkaa vähään aikaan saanutkaan.

Jossu alkaa voihkimaan nautinnosta ja koittaa löytää sopivan välin sanoa jotakin vielä enemmän mielenkiintoa herättävää. Hän sanoo näin:

”Kuulkaas, Esko ja Hannu! Oon jo pidemmän aikaa salaa haaveillut siitä, millaselta tuntuisi saada kahta munaa samanaikaisesti peppuun. Olisko tämmöinen niin sanottu double penetration teiltä kahdelta liikaa vaadittu?”

Esko huomaa kysymyksen todeten varsin nopeasti ääneen:

”Kuule Jossu-kulta, eiköhän se onnistu ja mua rupes ainakin panettaa enempi kun kuulin ton sun fantasian. Mitäs sä Hannu oot mieltä, sopiiko tää sulle?”

Johon Hannu lyhyesti parilla sanalla nyökkää:

”Joo, sopii ilman muuta. Oon itekin halunnut päästä kokemaan double penetratiota edes joskus elämässäni, koska onhan tää nyt harvinaista herkkua muutenkin ja eikös nytten oo herkuttelupäivä silleen candy shop –tyyliin…?”

Vielä hetken Hannu kourii Jossun jumalallisen muotoista ja tuntuista takamusta, kunnes Jossun on aika hypätä Eskon päälle ratsaille. Jossu liukuu rauhassa totuttuun tapaansa Eskon kalun päälle niin, että Esko tuntee Jossun tiukan perseen valuvan hänen ja heppinsä päälle nautinnolla. Pian Hannu tulee taakse ja Eskon pyytäessä Jossua hieman nojaamaan eteenpäin häntä vasten, Hannu saa tilaa työskennellä meisselinsä sisään Jossun peppuun samalla kun Eskon meisseli on jo Jossun sisällä.

Jossu on aluksi säpsähtää hieman ääntelehtien siitä kun hänen peppuunsa tulee hissukseen myös toinen kalu samaan aikaan, mutta hetken päästä hän alkaa tottumaan ja voihkimaan nautinnosta, ja Hannukin hieman rauhoittelee Jossua sanoen:

”Ei hätää, Jossu, mä haluan varmasti samaa kuin Eskokin eli varmistaa että sulla on hyvä olla ja että itekin nautit etkä joudu kärsii isommin kipua tän takia.”

Jossu rauhoittuu ja pääsee nautintoonsa sisään yhä paremmin ja paremmin. Jossu ei elele nyt missään pilvilinnoissa – päinvastoin hän on jossakin paljon taivallisemmilla korkeuksilla nautintonsa suhteen, astronauttisen korkealla leijailemassa ja tuntemassa suurta mielihyvää, kun hänen joustavaan peppuun panee parastaan rakastellen kaksi miestä samaan aikaan, ja nämä kaksi miestä nauttivat itsekin pitkään ja hekumansa huipulla lopulta orgastisesti räjähtäen Jossun sisään. Ja Jossu kiittää. Hän menee sängylle makaamaan ja pyytää Eskoa ja Hannua vierellensä molemmin puolin ja sanoo:

”Iso kiitos tästä double penetration –fantasian toteuttamisesta! Oon niin odottanut, että pääsen elämässäni kokemaan tämänkin herkun ja nyt te pojat teitte siitä totisinta totta!”

Tähän Esko ja Hannu vastaavat yhteen ääneen kuin yhdestä suusta:

”Kuules Jossu, kiitos itelles kun otit meidät tänne sun luo viihtymään ja nautiskelemaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Otetaan vielä joskus uusiksi tämä joskus.”

Vielä he kolme makaavat sängyllä hetken raukeina, ennen kuin tunnin nautintoaika on täynnä ja pesuhuone odottaa suihkussa kävijöitäänsä.