Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kypsä ja muodokas nainen 63v  (Luettu 861 kertaa)

Paikalla Asiantuntija

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kypsä ja muodokas nainen 63v
« : eilen kello 07:53:49 »
Onko tietoa kyseisestä naisesta? Onko kuinka aktiivinen ja nauttiiko itse? Onko kuinka kiireen tuntu paikanpäällä? Onko vartalo mitä kokoa ja käykö kakkoseen laitto?

Poissa Jarstick

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kypsä ja muodokas nainen 63v
« Vastaus #1 : eilen kello 13:50:37 »
Seuraan...
« Viimeksi muokattu: eilen kello 13:56:03 kirjoittanut Jarstick »
Yrittäkää ymmärtää...

Poissa Kulli kuutamolla

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : eilen kello 14:30:54 »
Onko tietoa kyseisestä naisesta? Onko kuinka aktiivinen ja nauttiiko itse? Onko kuinka kiireen tuntu paikanpäällä? Onko vartalo mitä kokoa ja käykö kakkoseen laitto?

Syksyllä soitin hänelle, ei vastannut. Laitoin perään tekstiviestin, mikä mies ja millä asioilla soittelin. Ei vastannut tähänkään.
Pitäköönpä pillunsa sitten.

Paikalla Asiantuntija

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 18:00:16 »
Itse olen puhelimessa jutellut ja vaikutti fiksulta, mutta tapaamaan en ole kerennyt

Poissa Kulli kuutamolla

• Full Member
« Vastaus #4 : eilen kello 18:09:48 »
Itse olen puhelimessa jutellut ja vaikutti fiksulta, mutta tapaamaan en ole kerennyt

Mistä puhuitte? Palveluista? Hinnoista?

Paikalla Asiantuntija

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 20:19:03 »
Hinnasta,oli luokkaa 100€ puolituntia. Hyvä sijainti muistaakseni rivitalossa. Ei muusta puhuttu

Poissa Kulli kuutamolla

• Full Member
« Vastaus #6 : eilen kello 22:19:23 »
Hinnasta,oli luokkaa 100€ puolituntia. Hyvä sijainti muistaakseni rivitalossa. Ei muusta puhuttu

Olisit nyt soittaessa kysynyt tuon vartalon koon ja perspanot, kun kerran juttuun pääsit.

Paikalla Jone15

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #7 : tänään kello 07:39:40 »
Olen ensimmäisen kerran käynyt hänen luonaan kuusi vuotta sitten ja monta kertaa sen jälkeen. Seksi hänen kanssaan on aina ollut todella hyvää ja kiihkeää. Anaali ei kuulu valikoimiin, mutta itse en ole sitä edes kaivannut. Tällä hetkellä sijainti on lähellä Jankaa rauhallisessa kerrostalossa. Hinta on tasaraha, eikä ole kiireen tuntua. Hänellä on muodokas pylly ja ihanasti heiluvat rinnat. Omaan silmään hän on kaunis, nuorekaskasvoinen, varttunut nainen. Voin suositella vierailua hänen luonaan. Hänen kanssaan ei tarvitse jännittää.

Hän vastailee puheluihin ja viesteihin yleensä puolen päivän jälkeen. Taannoin hän oli pitkällä sairaslomalla, joten ehkä vastailu on siksi jäänyt heikommalle. Nyt on jälleen työn touhussa.

Paikalla Asiantuntija

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : tänään kello 07:54:09 »
Kiitos tiedoista täytyykin käydä