Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät  (Luettu 4407 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #20 : Toukokuu 19, 2020, 22:48:13 »
Pöh... Oon aina luullut et naiset tykkää randomeista kikkelin kuvista...
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #21 : Toukokuu 20, 2020, 05:39:16 »

mä aina laitan nimikyltin roikkumaan varteen ja tulitikun mittakaavaksi vierelle niin ei tarvi vastaanottajan arvuutella.  ;D
Amator

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #22 : Toukokuu 20, 2020, 06:03:54 »

mä aina laitan nimikyltin roikkumaan varteen ja tulitikun mittakaavaksi vierelle niin ei tarvi vastaanottajan arvuutella.  ;D

Ai nää oli sulta...
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #23 : Toukokuu 20, 2020, 08:18:03 »
En ole kirjautunut AS:ään, mutta joskus kävin etusivulla. Siellä näytti olevan nämä kalukuvat kovin suosittuja. Harva mies innostuu pillusta otetusta lähikuvasta yhtä paljon kuin kuvasta, jossa naisesta näkyy muutakin. Olen olettanut aina, että näin se menee naisillakin. Tosin kerran olen saanut naapurin ilmoittajan viestissä kuvan pillusta. Siitä tuli vähän hämmentynyt olo.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #24 : Toukokuu 20, 2020, 09:00:01 »
Hei, olisiko vasten joitain määräyksiä jos loisimme narun, jossa julkiaisisimme pyytämättä saamamme kalukuvat?

Vaikka kikkelinkuvasta henkilö ei olisikaan kenen tahansa tunnistettavissa, niin minusta olisi silti aikamoinen yksityisyyden loukkaus julkaista toista ihmistä koskeva alastonkuva ilman hänen lupaansa. Plus, eikö kuvien levittäminen ilman kuvan ottajan suostumusta ole tekijänoikeusrikos?

Jos olet huora, niin olet hyväksynyt sen, että ihmiset ottavat sinuun yhteyttä, ja että ne kaikki yhteydenotot eivät miellytä sinua. Et voi ruveta luvatta levittelemään toisten alastonkuvia ja rikkomaan lakia vain kostona siitä että et tykännyt yhteydenotosta.
Eläkkeellä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #25 : Toukokuu 20, 2020, 09:16:29 »
Se on vitsi. Sori siitä.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #26 : Toukokuu 20, 2020, 09:27:11 »
Tekijänoikeuksia rikotaan tänä päivänä varmaankin yhtä paljon kuin loukataan jonkun kunniaa, ja todistustaakka on tietenkin aina sillä, joka haluaa jonkun jutun tutkintaan tai nostaa syytteen. Kuinka moni kunnianloukkaus ja tekijänoikeusrikkomus päätyy tuomion eteen? Ja löytyykö niitä vedenpitäviä todisteita, kuka on syyllinen ja mihin tarkalleen ottaen?

Vaikka julkitoinkin tämän asian, niin en silti jaksaisi nähdä tässäkään asiassa päänvaivaa enkä kyllä edes kokisikaan eettisesti oikeutetuksi laittaa joidenkin muiden kullinkuvia nettiin. Toivon, että sitä ei tapahdu muutenkaan.

Katsokaas, minä kun en ole pitkävihainen, katkeroitunut tai kostonhimoinen mihinkään. Lepyn nopeasti ja yhtä nopeasti olen antanut asioiden olla ja anteeksi ilman turhia ja pidempiaikaisia hermostumisia.

Tuosta Paulatar Aurora Maturesta voi nyt kukakin sitten taas ajatella mitä tahtoo, mikäli hänen kirjoittamiinsa alasävyisiin viesteihin tässäkin langassa on oikeasti uskominen, olkoon vitsailut mitä hyvänsä, mutta ne eivät tässä tapauksessa mene läpi. Toivottavasti tajuaisi edes joskus, että mitä hiljaa tietyissä tilanteissa pysyminen mahtaa tarkoittaa, niin eipähän ampuisi itseään enää niin pahasti omaan jalkaansa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #27 : Toukokuu 20, 2020, 11:34:03 »
En ole kirjautunut AS:ään, mutta joskus kävin etusivulla. Siellä näytti olevan nämä kalukuvat kovin suosittuja. Harva mies innostuu pillusta otetusta lähikuvasta yhtä paljon kuin kuvasta, jossa naisesta näkyy muutakin. Olen olettanut aina, että näin se menee naisillakin. Tosin kerran olen saanut naapurin ilmoittajan viestissä kuvan pillusta. Siitä tuli vähän hämmentynyt olo.

AS on kyllä järkyttävä nakki-galleria. Onneksi sieltä saa rajattua kaikki kikkelin kuvat pois tarvittaessa ;D Monilla naisilla onkin ilmoitus, ettei pelkälle kullin kuvalle juttele. Kai se miehillä on joku primitiivinen tarve esitellä elintään ;D


mä aina laitan nimikyltin roikkumaan varteen ja tulitikun mittakaavaksi vierelle niin ei tarvi vastaanottajan arvuutella.  ;D

Nimenomaan viereen! Joskus laitoin tikun lepäämään varren päälle ja nainen ihmetteli kuvaa tulitikusta...  :'(

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #28 : Toukokuu 20, 2020, 18:11:22 »
Tytöllä ei ole edes "työpuhelinta" vaan menen suoraan ovelle. Tapoja on niin monenlaisia.
Olikin hyvä tapaaminen klo 13 pitkähiuksisen hoikan 26-vuotiaan blondin kanssa ja ihan ilman mitään soittoja suoraan ovelle :)

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #29 : Toukokuu 20, 2020, 19:18:29 »
Ihan hyvin voi pyytää kasvokuvaa. Itse asiassa olen saanut kasvokuvia pyytämättä, kun olen kysynyt ”lisää kuvia”.
Vaikka kasvokuvaa ei ole julkisessa ilmossa esim. naapurisivustolla, niin monet tytöt kuitenkin sellaisen antavat erikseen pyydettäessä.

Tietosuojan lisäksi painaa myös ”asiakashankinta”, heh.
Kasvonpiirteet ovat olennainen tekijä naisen kauneudessa, eli haluanko minä panna häntä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #30 : Toukokuu 20, 2020, 19:29:49 »

Tuosta Paulatar Aurora Maturesta voi nyt kukakin sitten taas ajatella mitä tahtoo, mikäli hänen kirjoittamiinsa alasävyisiin viesteihin tässäkin langassa on oikeasti uskominen, olkoon vitsailut mitä hyvänsä, mutta ne eivät tässä tapauksessa mene läpi. Toivottavasti tajuaisi edes joskus, että mitä hiljaa tietyissä tilanteissa pysyminen mahtaa tarkoittaa, niin eipähän ampuisi itseään enää niin pahasti omaan jalkaansa.

Ymmärtääkseni täällä kaikki saavat ajatella aivan kaikista ihan mitä tahtovat, sinun lupaa siihen ei tarvita. Nyt lähden provosoimaan sinua: mitkä alasävyiset viestit?

Ja viimeinen lauseesi hiljaa pysymisen taidosta voisi tarkoittaa ihan sitä, että itse katsoisit peiliin. Jossain täällä foorumilla on tilastot joista mm käy ilmi määrä postauksia. Uskon sitä tilastoa katsomatta väittää että jos täällä joku ei ole hiljaa, se olet sinä. Mutta ehkä sinä et ammu omaan jalkaasi?

Elämä on ihanaa!
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #31 : Toukokuu 20, 2020, 20:24:45 »
Katsonkin joka ikinen päivä peiliin laittautuessa tai muuten vaan, ja näen siellä eloisan ja nuorekkaan sekä elämää nähneen ja kokeneen itseni - siis sisäisesti kauniin minäni. Suosittelen tuota muuten ihan jokaiselle meistä, siis peiliin katsomista, ja tietenkin myös sitä, että poseeraa siinä peilin edessä antaen sen aidon hymyn loistaa, siis sen, joka sydämestä tulee.

Paulattaren kanssakaan ei olisi mahdottomuus lähteä joskus halutessaan näin meidän kollegoiden kesken kahville, jos haluaa ainakin vähäsen raottaa sitä omaa maailmaa.

Elämä on ihanaa. 8)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #32 : Toukokuu 20, 2020, 20:32:01 »
Katsonkin joka ikinen päivä peiliin laittautuessa tai muuten vaan, ja näen siellä eloisan ja nuorekkaan sekä elämää nähneen ja kokeneen itseni - siis sisäisesti kauniin minäni. Suosittelen tuota muuten ihan jokaiselle meistä, siis peiliin katsomista, ja tietenkin myös sitä, että poseeraa siinä peilin edessä antaen sen aidon hymyn loistaa, siis sen, joka sydämestä tulee.

Paulattaren kanssakaan ei olisi mahdottomuus lähteä joskus halutessaan näin meidän kollegoiden kesken kahville, jos haluaa ainakin vähäsen raottaa sitä omaa maailmaa.

Elämä on ihanaa. 8)

Kiitos, mutta en koskaan tapaa kolleegoita, paitsi jos MiraW tai Bionda soittaa.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃