Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mistä tietää että on feikki ilmoitus  (Luettu 3770 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä tietää että on feikki ilmoitus
« Vastaus #20 : Toukokuu 20, 2020, 18:27:11 »
Jos epäilet, ettet ole saanut vastausta joltakulta palveluntarjoajalta, vaikka tiedät kirjoittaneesi asiallisen viestin, niin mikä estää sinua kokeilemasta vaikkapa jollakin toisella sähköpostiosoitteella tai prepaid-numerolla, jos sitä kautta saisit vastauksen paremmin? Sekin kun on nimittäin mahdollista, että joku palveluntarjoaja on voinut ihan vaikkapa vaan vahingossakin laittaa yhteystietosi estolistalle tarkoittamatta sitä todella.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mistä tietää että on feikki ilmoitus
« Vastaus #21 : Toukokuu 20, 2020, 18:28:17 »
^^ Mikset sitten mene uudestaan jos kysellään vai käytkö vain kerran samalla?

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mistä tietää että on feikki ilmoitus
« Vastaus #22 : Toukokuu 20, 2020, 18:32:19 »
Millainen on hyvä palveluntarjoajalle kirjoitettu viesti johon kenties saisi vastauksen? Kertaakaan en ole tehnyt ohareita ja jokainen jonka luona käynyt lähettää mulle viestiä että voisitko tulla käymään mun luona uudestaan. Hyvä asiakas ei tinkaa

No siis, aloitat sen niin, että "hei kultsi, mulla on iso kyrpä, haluathan tavata?"...lopun vaan sävellät jotenkin ja saanti on varmaa. Voi olla ettet jopa joudu maksamaan.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mistä tietää että on feikki ilmoitus
« Vastaus #23 : Toukokuu 20, 2020, 18:33:52 »
Kaikki on aina hirveän yksilökohtaista ja riippuu tilanteesta, mutta menisiköhän se näin, että jos haluat parantaa vastauksensaamismahdollisuuksiasi, niin:

1. älä jauha turhaa vaan mene suoraan asiaan
2. älä ole tuppisuu, vaan vastaa esitettyihin kysymyksiin ja anna tarvittavat infot ilman että niitä tarvitsee lypsää sinusta
3. älä tietenkään ole runkkari, mutta älä myöskään vaikuta runkkarilta (tai siis saat kyllä runkata, mutta ota meihin yhteyttä vain, jos olet oikeasti suunnittelemassa tapaamista)
4. älä pyydä mahdottomia
5. älä vaikeile
6. älä vänkää
7. älä ole perseestä.

Tämän voi vaikka ottaa ylös ja pitää esillä silloin kun ottaa palveluntarjoajaan yhteyttä, kun tällaista älä-listaa on aika helppo noudattaa. Tai ainakin sen luulisi olevan helppoa. Joistain vastaanottamistani yhteydenotoista päätellen se ei ole.

Ai niin ja älä myöskään ole epäilyttävä. Jos aloitat viestisi esseellä siitä, miten olet varmasti luotettava, etkä ole ikinä tehnyt ohareita ja sinusta saa varmasti hyvin maksavan vakkarin, koska olet jo 50 vuotta vakkaroinut säännöllisesti ja asiakkuutesi on pelastanut kaikki Suomen horot perikadolta, niin se saa sinut kuulostamaan epäluotettavalta oharintekijältä, josta ei varmasti saa edes huonoa vakkaria, koska hän ei ole ikinä huoraa käynyt katsomassakaan.
Eläkkeellä.

Poissa Pälli

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä tietää että on feikki ilmoitus
« Vastaus #24 : Toukokuu 20, 2020, 18:35:43 »
 Mutta kun mulla on oikeesti iso kyrpä ja oon sen sanonut monesti niin säikähtää moni nainen. Kerran en meinannut saada millään sitä sisään joutui pitkän esileikin pitämään. Oon käynyt monesti samoilla, mutta aina tekee mieli tutustua uusiin kasvoihin

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mistä tietää että on feikki ilmoitus
« Vastaus #25 : Toukokuu 20, 2020, 18:55:45 »
IhQt ulkolaiset palveluntarjoajat ovat myöskin loistava valinta. Soitto/tekstari ja homma on selvä. Yksinkertaista sanoisin.

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä tietää että on feikki ilmoitus
« Vastaus #26 : Toukokuu 20, 2020, 19:12:20 »
Mutta kun mulla on oikeesti iso kyrpä ja oon sen sanonut monesti niin säikähtää moni nainen. Kerran en meinannut saada millään sitä sisään joutui pitkän esileikin pitämään. Oon käynyt monesti samoilla, mutta aina tekee mieli tutustua uusiin kasvoihin
Mielestäni jos yhdyntä epäonnistuu hupakosta johtuvasta syystä, hän on moraalisesti velvollinen palauttamaan rahat.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5300
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä tietää että on feikki ilmoitus
« Vastaus #27 : Toukokuu 21, 2020, 08:41:13 »
Naapurisivustolta löytyy iloitus tällaisella tekstillä:
" Mukava ja ujo pitkäkokoinen, hiukan epävarma, en kovin kokenut, kolmekymppinen nainen antaa salaista suuhoitoa ulkona, autossa tai oisko tuhmaa yhdessä toteuttaa se rappuni kellarin häkkivarastossa?

Olethan mukava isompi ja vanhempi herrasmies. Mielellään vapaa ta varattu vanhempimies, iso tai pienikaluinen. Isot etusijalla. Toivottavasti omaat seikkailuhenkeä sillä minuakin jännittää :) "

Olenko ainoa joka epäilee että tuon ilmoituksen on kirjoittanut mies?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä tietää että on feikki ilmoitus
« Vastaus #28 : Toukokuu 21, 2020, 10:15:15 »
Mutta kun mulla on oikeesti iso kyrpä ja oon sen sanonut monesti niin säikähtää moni nainen. Kerran en meinannut saada millään sitä sisään joutui pitkän esileikin pitämään. Oon käynyt monesti samoilla, mutta aina tekee mieli tutustua uusiin kasvoihin
Mielestäni jos yhdyntä epäonnistuu hupakosta johtuvasta syystä, hän on moraalisesti velvollinen palauttamaan rahat.

Kenelläkään palveluntarjoajalla ei kuitenkaan ole mitään juridista velvoitetta moiseen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä tietää että on feikki ilmoitus
« Vastaus #29 : Toukokuu 21, 2020, 10:33:47 »
Mutta kun mulla on oikeesti iso kyrpä ja oon sen sanonut monesti niin säikähtää moni nainen. Kerran en meinannut saada millään sitä sisään joutui pitkän esileikin pitämään. Oon käynyt monesti samoilla, mutta aina tekee mieli tutustua uusiin kasvoihin

Kannattaa kenkälusikalla varovasti uittaa sisään. Herrasmiehet eivät huoraa esileikeillä kiusaa. Poloinen joutuu kiusalliseen tilanteeseen kun pitää "voihkia nautinnosta" kun kusipäinen turska näykkii klitorista ja saitilla rehvastelee olevansa kielimiehiä.
Why so fragile?