Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22v BBW Turusta kokemuksia.  (Luettu 6103 kertaa)

Poissa Vieras0161

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
22v BBW Turusta kokemuksia.
« : Lokakuu 14, 2020, 12:58:48 »
Onks ketään käynyt kokemassa? Millainen neito?

Poissa Kootee02

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: 22v BBW Turusta kokemuksia.
« Vastaus #1 : Lokakuu 31, 2020, 08:10:58 »
Moi!

Eilen kävin vierailulla ja seuraavaksi hieman kertomusta.

Ensiksi haluan kertoa että sopimiset hoituivat näppärästi Kik-messengeriä käyttäen, neito vastailee hyvinkin nopealla aikataululla ja kaikkiin (tyhmiinkin) kysymyksiin. Tarjontalistalla on vähän kaikenlaista, joten erikoisuudetkaan evät ole poissuljettuja. Paikka on sopivasti keskustan tuntumassa, mutta saman kadun varresta löytyy ilmaista parkkitilaa reilusti.

Sitten kohtaamiseen.
Neito lupasi tulla alaovelle vastaan ja siellä hän odottikin allekirjoittanutta. Nuori, kaunis ja leveä hymy kasvoillaan. Siirryimme rappukäytävään ja kohti hänen vastaanottoaan.
Olin varannut suihinoton ja pyytänyt samalla pientä "kalustoesittelyä" helpottamaan myöhempiä päätöksiä.
Neidolta lähti päällysvaatteet nopeasti jättäen päälleen vain pienet alusvaatteet. Istuin sängylle ja hän käveli eteeni ja sitten esiteltiin. Sain hänen ison ja muodokkaan pyllyni lähelle naamaani saatesanoin; "saa koskea". Ja koskinkin, annoin käsieni vaeltaa hänen takamuksellaan puristellen tuota ihanan isoa ilmestystä. Hänen kääntyessään ympäri esitelläkseen rintojaan, oli pakko tuottaa hänelle pettymys. Olen ehdottomasti peppumiehiä, mutta kyllä hänen rintansa ovat käteen sopivat ja kauniit.
Neito esitteli itseään ylpeydellä ja hymyillen, välillä pieni naurahduskin pääsi kun setä ihaili kroppaa ja varmasti silmät näyttivät hedelmäpeliltä.

Seuraavaksi minua nostettiin jo sängyltä ylös ja huomasin housujeni tipahtavan maahan. Hän aloitti imut ja piti samalla katsekontaktin.
Sitten mukavempaan asentoon sängylle ja hommat jatkui. Hän käsitteli kiveksiä, kuten pyysin ja imi taidokkaasti.
Valitettavasti itselle rankka työviikko ja stressi vaikeuttivat huipulle pääsyä, joten siirryimme suunnitelmaan B jonkun ajan kuluttua.
Neiti meni polvilleen maahan, nuoli ja imeskeli kiveksiäni samalla kuin minä hoidin hommat käsin. (Tykkään tästä kombosta.)
Jonkin ajan kuluttua neiti huomasi että kohta lähtee ja avasi suun. Purkauduin hänen suuhunsa ja osa valui hänen rinnoilleen.
Olin tyytyväinen.


Summasummarum.
Iloinen, isokokoinen, lyhyellä tukalla varustettu hymyilevä ja erittäin palvelualtis nuori neiti.
Toimituksen aikana hymyiltiin ja naurettiin, rennolla otteellaa ilman kelloon katsomista.
Poistuin hymyillen, puolipilviseen Turkuun.

Pahoittelen allekirjoittaneen kirjallista ulosantia, toivottavasti löydätte punaisen langan.

-Kootee

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 231
  • * Kelpo kaveri
Vs: 22v BBW Turusta kokemuksia.
« Vastaus #2 : Marraskuu 13, 2020, 20:35:23 »
Luulen että kävin saman lyhyt hiuksisen tytön luona. Talo oli J... kadulla L kirjaimella alkavan jutun lähellä ja sisälle taloon mentiin takapihan kautta missä tyttö odotti. Onko sama?
Ei ole todellakaan mikään langanlaiha, mutta palvelulistalla oli paljon eri juttuja. Otin OWO ja CIM. Ihan hyvinhän se "klimppi" lensi tytön kitalakeen.

Banana

Poissa Kootee02

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: 22v BBW Turusta kokemuksia.
« Vastaus #3 : Maaliskuu 07, 2021, 09:28:49 »
Eilen tuli käytyä taas kun neiti on aktivoitunut.

Erittäin palvelualtis ja hymyilevä neito ei pettänyt tälläkään kertaa.

Poissa SSS

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: 22v BBW Turusta kokemuksia.
« Vastaus #4 : Maaliskuu 14, 2021, 19:43:43 »
Mistä tämän voisi löytää, kun ei ketjussa mainita, eikä osunut silmiin mainituilla ominaisuuksilla olevaa tyttöä?

Poissa Suvi_Tku

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: 22v BBW Turusta kokemuksia.
« Vastaus #5 : Huhtikuu 05, 2021, 12:54:10 »
Mäkin voisin tietää yhden 21v kiinnostuneen suomalaisen naisen. Ois kiinnostunut alasta ja herrasmiehistä.
Suvi