Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ja miten syöt, kun olet yksin?  (Luettu 4395 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ja miten syöt, kun olet yksin?
« Vastaus #20 : Toukokuu 18, 2020, 17:31:52 »

Jos syön yksin niin juttelen vähemmän. Ruokaan sinällään pöytäseurueen koolla ei ole merkitystä.😊
Amator

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ja miten syöt, kun olet yksin?
« Vastaus #21 : Toukokuu 18, 2020, 17:41:29 »
Minä syön melkein paremmin yksin kuin yhdessä. Kun on yksin, on aikaa keskittyä ruokaan ja tulee ostettua parempia tarpeita lohdutukseksi. Käyn myös joskus yksinäni ravintolassa. Se on tosin seurassa hauskempaa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ja miten syöt, kun olet yksin?
« Vastaus #22 : Toukokuu 18, 2020, 17:48:58 »
^ Kirjoitti Bull Villerius.
En minä ole mikään Bull.
Kokemusta ruokapuolesta sentään on noin ammattitasolla lähemmäs 40 vuotta nyt kuitenkin. Uskoisin, että tiedän myös jotain.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ja miten syöt, kun olet yksin?
« Vastaus #23 : Toukokuu 20, 2020, 20:16:14 »
^ Kirjoitti Bull Villerius.

Bull Mentulahan vannoo maitorahkan nimeen ;D Kyllä treenaajan ruuasta saa maistuvaa ilman mitään järjetöntä hiilari lisää. Monesti elämäntapa treenaajat ei vaan jaksa nähdä vaivaa kun ruoka on vain polttoainetta ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ja miten syöt, kun olet yksin?
« Vastaus #24 : Toukokuu 20, 2020, 21:09:58 »
^ Kirjoitti Bull Villerius.
En minä ole mikään Bull.
Kokemusta ruokapuolesta sentään on noin ammattitasolla lähemmäs 40 vuotta nyt kuitenkin. Uskoisin, että tiedän myös jotain.  ;D
Selvä, Kolmonen.
Laadi mulle viikon täydellinen ruokalista joista saan kaiken tarvittavan. Ja muista nyt, treenaajalle, ei tavikselle. Eikä mitään snobbailua vaan minkä löytää osuustoiminnallisesta kauppaliikkeestä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ja miten syöt, kun olet yksin?
« Vastaus #25 : Toukokuu 31, 2020, 10:29:57 »
^ Kirjoitti Bull Villerius.
En minä ole mikään Bull.
Kokemusta ruokapuolesta sentään on noin ammattitasolla lähemmäs 40 vuotta nyt kuitenkin. Uskoisin, että tiedän myös jotain.  ;D
Selvä, Kolmonen.
Laadi mulle viikon täydellinen ruokalista joista saan kaiken tarvittavan. Ja muista nyt, treenaajalle, ei tavikselle. Eikä mitään snobbailua vaan minkä löytää osuustoiminnallisesta kauppaliikkeestä.

Ihan perinteinen suomalainen kotiruoka esim. potut/riisi, jauhelihakastike/ruskea kastike ja monipuolinen salaatti. Salaattia ei kannata pilata maitorahkalla, sinne voi laittaa vaikka raejuustoa. Mikäli ei ole alleginen pähkinöille vai jälkkäriksi vetää kourallisen pähkinöitä. Juomaksi hapettunut vesi eli vesi joka seissyt huoneenlämmössä pari tuntia - yön yli.

Tää oli maanantain ruoka
Ensi viikolla voin kertoa sulle tiistain sapuskat jos kiinnostaa.
Tämä ruoka on yksi vaarini lemppareista. Se oli kuitenkin kilpahiihtäjä ja edelleen höntsäilee 30km matkoja. Ja perinteisellä tietenkin eikä millään sakset auki homo tyylillä.

Mutta aiheeseen: yksin ollessa syön itse tehtyä puhdasta ruokaa ja olen aina alasti. Paitsi pipo on päässä.
Why so fragile?