Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liikuntarajoitteet  (Luettu 11209 kertaa)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #20 : Heinäkuu 25, 2019, 10:44:13 »
^ En tiennytkään että noin pahasti oli jalalle käynyt :( Ei tietenkään pitäisi vakaville asioille nauraa, ei edes Vitolle :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #21 : Heinäkuu 25, 2019, 11:24:09 »
^
Vitolle nauravat vain Transportterimiehet ja senkin vain kateellisena.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #22 : Heinäkuu 25, 2019, 15:16:46 »
^ Kiva kuulla että tytöt ottaa vastaan, vaikka sulla on todella paha se liikuntarajoite, Vito. ;D
Tavallaan tämä kyllä naurattaa, mutta tavallaan ei. Oma terveys ja liikuntakyky on tärkeä asia. Vai mitä itse pidät ajatuksesta kun sinulle kerrotaan, että jalka pistetään polven alapuolelta poikki ja joudut käyttämään proteesia?

Sorry Ville, en arvannut että tilanne
On noin vakava. Tosin ei elämä siihen lopu. Mullakin meni 1,5 vuotta elämästä, mutta nyt on uudet tehtaassa valmistetut nivelet. Ja taas jaksaa setä heilua... :D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #23 : Heinäkuu 25, 2019, 17:14:04 »
^
No worries Rene, eihän sitä voi tietää.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #24 : Heinäkuu 26, 2019, 09:21:42 »
Villerius. :(
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #25 : Heinäkuu 26, 2019, 12:25:38 »
^
Ei se nyt ihan haudan vakavaa ole ja siksi toiseksi olen asian kanssa ok, joskus vaan tulee niitä hetkiä.
Ja ei mitään sääli juttuja. En hae säälipisteitä, sittenhän menisi mielikuva isosta pahasta sudesta pois.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #26 : Elokuu 18, 2019, 13:47:35 »
Nykyajan proteesit on kyllä jo aika hyvällä tasolla. Eräs ystävä menetti toisen jalkansa moottoripyöräonnettomuuden seurauksena nuorena. En kyllä huomannut mitään omituista silloin kun häneen tutustuin, hieman ehkä kävelytyyli kiinnitti huomiota. Vasta myöhemmin asia tuli puheeksi ja hänen nostaessa lahjetta asia valkeni minullekin. Kävely, portaiden nousu, kevyt hölkkä ja moottoripyörällä ajaminen sujuu siinä missä muillakin. Hänelle oli kuulema vaikeinta psyykkisesti hyväksyä asia ensialkuun, mutta kuulema siihenkin löytyy paljon vertaistukea :)

Kaikkea hyvää Villelle!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #27 : Elokuu 27, 2019, 17:02:40 »
On kyl ikävä juttu.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2019, 19:31:00 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #28 : Syyskuu 06, 2019, 08:29:12 »
Kaksi  rappusta alaa työhuoneeni sisäpuolella ei ole ollut esteenä niille jotka joutuvat turvautumaan esim kainalosauvoihin. Täysin pyörätuolin varassa liikkuvat, valitettavasti en pysty vastaanottamaan.

Usein mietityttää se millä tavalla voin olla iloksi ihmiselle jolla on esim cp-vamma. Osittainen tunto alapäässä tai ei tuntoa ollenkaan. Onneksi seksiteollisuuden parista löytyy hyviä apuvälineitä.
Sondit, sähkö, kiristysnarut tai renkaat, vibrat.
Välillä pelkkä vieressäoleminen, silittely, suudelmat, hierominen, juttelu - se kaikki on riittävää.

Tämä työ saa monta kertaa miettimään ihmiselon hyviä ja huonoja puolia. Yhtään virheetöntä en ole tavannut. Sorry miehet mutta näin on.  :P
Onneksi on. Elämän inhimillisyys, selviytyminen erilaisista olosuhteista ja terveyshaitoista. Survival koko peli Tuomari Nurmion sanoin Kohdusta hautaan...
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #29 : Syyskuu 11, 2019, 19:55:32 »
On ollut asiakkaina eri tavalla rajoitteisia, vammautuneita tai synnynnäisesti sairaita. Hyvää palautetta olen saanut, johtunee siitä että olen työskennellyt vammaisten parissa he eivät ole mulle sillain vieraita ja pystyn avustamaan vaikka tuoliin, tuolista pois, pukeutumisessa ja joskus olen auttanut pesullakin, maksetun ajan puitteissa.

Valitettavasti joissain paikoissa tosiaan se, että herättää liikaa huomiota voi olla este tai sitten ihan pääsy, portaat, talvella liukkaus. Mitä olen tavannut niin ovat pyytäneet luokseen eli outcall.

Erilaisuus on vain rikkaus, ei rasite. Voin sanoa että meillä muka terveillä olis paljon opittavaa heiltä joilla vaikka liikkuminen on rajoittunutta.


Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #30 : Syyskuu 18, 2019, 15:11:04 »
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #31 : Syyskuu 18, 2019, 15:52:05 »
^ hyvä juttu
Amator

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #32 : Syyskuu 18, 2019, 16:13:26 »
Itse asia on kyllä tärkeä ja eri lailla vammaisia asiakkaita käy meillä kaikilla. Olisipa jutun julkaissut joku muu kun Voima-lehti.

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #33 : Joulukuu 31, 2019, 15:13:05 »
Täällä on tilapäinen liikuntarajoite, nimittäin kipsi jalassa. Pitää sen kanssa mennä tosi varovaisesti ettei kipsi tai jalka hajoa. Onneksi panohommat kyllä onnistuu kun painoa saa normaalisti laskea polvelle, mutta kaikki asennot eivät onnistu. Pitänee seuraava vierailu hupakolle tehdä taksilla. :D

Onko muilla kokemuksia kipsin kanssa seksin harrastamisesta?

Poissa kovaa9

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #34 : Huhtikuu 13, 2020, 16:51:04 »
Olen miespuolinen ja luokseni pääsee asiakas suoraan hissillä. Luonani käy molempia sukupuolia hieronnassa. Avustan luonnollisesti ulkoa asti. Tai matkaan asiakkaan luo.

Poissa Bohemiangirl

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #35 : Tammikuu 05, 2021, 23:04:22 »
Voin auttaa teitä mielellään maksua vastaan 😊
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2021, 23:04:45 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #36 : Heinäkuu 04, 2021, 22:42:43 »
Itse asun ekassa kerroksessa ja ulko-ovelle on liuska, eli pyörätuolilla liikkujatkin pääsevät tulemaan. Vielä ei ole yhtään tullut vastaan (aitoa) liikuntarajoitteista. Se ei ole mulle ongelma, kunhan kertoo siitä etukäteen jotta osaan varautua!

Kerran joku kyseli paljonkin (kunnes totesin feikiksi runkkariksi), kun olisi tarvinnut apua kaikkeen. Kuulemma pyörätuoli ja vaipat yms (peppujuttuja olisi myös halunnut). Jos olisi ollut oikea tulija, siinä olisi ollut aika iso riski. Itsellä ei ole mitään kokemusta noin liikuntarajoitteisen avustamisesta, niin rehellisesti sanottuna en tiedä uskaltaisinko ottaa vastaan? 🤔 Vaikka mielestäni vahva olenkin, niin erilainen nostelu vessaan, sängylle yms voisi olla oikeasti vaarallista niin minulle kuin hänelle.

Mutta mitään estettä mulla ei noin muuten ole sille ettenkö voisi liikuntarajoitteisiakin tavata! Mielelläni tuotan kaikille mielihyvää niillä tavoin kun se vain onnistuu!☺️❤️

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #37 : Heinäkuu 05, 2021, 08:33:46 »
Tuo kuulostaa pyörätuolisormikakkamieheltä :D Hän on siis ollut yhteydessä sinuunkin.

Kyseinen henkilö on siis ihan feikki kyselijä. Kävin hänen kanssaan keskustelun hieman pidemmän kaavan mukaan, ja sen aikana hän tuli vahingossa paljastaneeksi, että oikeasti hän ei luultavasti edes tarvitse pyörätuolia. Tai jos tarvitsee, niin ainakaan hän ei ole ihan yhtä vammainen tai avuton, kuin kertoo olevansa.

Kyseessä oli ilmeisesti jokin avuttomuus-hoiva-vaippa-anaalifetissi. Mikä olisi tosi ok juttu minulle, jos sen vain esittelisi asianmukaisesti fetissinä, eikä yrittäisi huijata minua elämään sitä mukamas todellisuutena!

Tällaiset erikoiset kyselijät ovat tosi ikävää porukkaa, koska he vaikeuttavat oikeasti vammaisten mahdollisuuksia päästä ostamaan seksiä. Kykyiset asiakkaat esiintyvät jalkavammaisina, kuuroina, sokeina ties minkä hölmöjen syiden vuoksi, ja kun he jäävät huijauksestaan kiinni, niin seksityöntekijälle jää päälle epäluulo kaikkia jalkavammaisiksi, kuuroiksi ja sokeiksi esittäytyviä asiakkaita kohtaan.

Aina tämä ei näy asiakkaalle mitenkään, mutta kun vammaiset asiakkaat ovat kuitenkin aika harvinaisia, niin monilla saattaa jäädä tapaaminen kokonaan saamatta. Palveluntarjoajaa ei välttämättä hirveästi kirpaise, jos yksi asiakas jää ottamatta, ja jos takaraivossa on jo valmiina muisto jostain aiemmasta, vammaiseksi esittäytyneestä hölmöilijästä, niin siinä tilanteessa on vain psykologisesti liian helppoa jättää vammainen asiakas vastaanottamatta. Kaikille olisi kivempaa, jos se ei menisi näin.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #38 : Heinäkuu 05, 2021, 15:51:08 »
Tuo kuulostaa pyörätuolisormikakkamieheltä :D Hän on siis ollut yhteydessä sinuunkin.

Kyseinen henkilö on siis ihan feikki kyselijä. Kävin hänen kanssaan keskustelun hieman pidemmän kaavan mukaan, ja sen aikana hän tuli vahingossa paljastaneeksi, että oikeasti hän ei luultavasti edes tarvitse pyörätuolia. Tai jos tarvitsee, niin ainakaan hän ei ole ihan yhtä vammainen tai avuton, kuin kertoo olevansa.

Kyseessä oli ilmeisesti jokin avuttomuus-hoiva-vaippa-anaalifetissi. Mikä olisi tosi ok juttu minulle, jos sen vain esittelisi asianmukaisesti fetissinä, eikä yrittäisi huijata minua elämään sitä mukamas todellisuutena!

Tällaiset erikoiset kyselijät ovat tosi ikävää porukkaa, koska he vaikeuttavat oikeasti vammaisten mahdollisuuksia päästä ostamaan seksiä. Kykyiset asiakkaat esiintyvät jalkavammaisina, kuuroina, sokeina ties minkä hölmöjen syiden vuoksi, ja kun he jäävät huijauksestaan kiinni, niin seksityöntekijälle jää päälle epäluulo kaikkia jalkavammaisiksi, kuuroiksi ja sokeiksi esittäytyviä asiakkaita kohtaan.

Aina tämä ei näy asiakkaalle mitenkään, mutta kun vammaiset asiakkaat ovat kuitenkin aika harvinaisia, niin monilla saattaa jäädä tapaaminen kokonaan saamatta. Palveluntarjoajaa ei välttämättä hirveästi kirpaise, jos yksi asiakas jää ottamatta, ja jos takaraivossa on jo valmiina muisto jostain aiemmasta, vammaiseksi esittäytyneestä hölmöilijästä, niin siinä tilanteessa on vain psykologisesti liian helppoa jättää vammainen asiakas vastaanottamatta. Kaikille olisi kivempaa, jos se ei menisi näin.

Juu on varmaan sama tyyppi! Kovin avuton esitti olevansa ja kyseli MULTA että miyen auttaisin missäkin asiassa ja mukamas kovin nolostunut "vammastaan". Lopulta kun aloin hoksaamaan että on feikki niin sanoinkin esim että enhän MÄ tiedä miten parhaiten auttaa. Että hänen pitäisi opastaa mua niissä asioissa. Siihen se keskustelu sitten jäikin. 😅

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #39 : Heinäkuu 23, 2021, 14:19:29 »
EN ota tuohon yksittäistapaukseen kantaa mutta tunnen ihan henk koht muutamankin Dominan kertoivat hyvin pitkälti samantyyppisiä tarinoita sitkeistä pikku fetissin omaavista tyypeistä esim wc leikit soitellaan / kirjotellaan pitkään lopulta varataan aika joka tietty jätetään käyttämättä pointti tulee tähän ulkomailla on pitkälti menty siihen että puolet maksetaan ennakkoon tämä tulee ennemmin tai myöhemmin suomeen myös syy nää kourallinen ihmisiä jotka haluu " ilmasta " fantsua.
kysyvälle vastataan