Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liikuntarajoitteet  (Luettu 11203 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Liikuntarajoitteet
« : Kesäkuu 29, 2019, 21:46:51 »
Itsellä kun sellainen nykyään on, arvostan todella paljon niitä muutamia tyttöjä joita tapaan ja heidän auttamishalua liikuntarajoitteen kanssa.
Onneksi nykyään itsellä asia ovat jo paremmin kuin vaikkapa viime vuoden puolella ja tytöillä käyminen on helpompaa. Useiden palveluntarjoajien toimipaikan välittömässä läheisyydestä löytyvät invapaikat ja Viton saaminen lähelle taistelualuetta on turvattu.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #1 : Kesäkuu 30, 2019, 11:04:22 »
Mullakin tämä "uusi" vastaanottopaikka on huomattavasti parempi liikuntarajoitteisille, verrattuna edelliseen. Täällä invaparkki oven edessä ja hissi löytyy.  :) Eli senkin puolesta tää paikan vaihdos oli kyl parempaan päin ;)
Thank you 🙏🕊️

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #2 : Kesäkuu 30, 2019, 11:10:04 »
Liikuntarajoitteet ovat loppujenlopuksi pelkkiä hidasteita.

Mutta yksi harras pyyntö: olkaa rakkaat niin kilttejä ja ilmoittakaa liikuntarajoitteistanne etukäteen! Tähän mennessä lähinnä vain pyörätuolien käyttäjät ovat infonneet minua tilanteestaan etukäteen, ja usein senkin vain kysyäkseen, että pääseekö luokseni pyörillä ja suostunko ottamaan tuolin kanssa tulijoita vastaan.

Minä kyllä pyrin vastaamaan kaikkien asiakkaitteni tarpeisiin ja täyttämään heidän toivomuksensa, mutta minun päiväni ihan oikeasti vaikeutuu siitä, miten jotkut ilmoittavat vasta paikan päällä, että heillä on sitten polvi katki tai selkä mäsänä tai vasen puoli halvaantunut tai alapuoli spastisena. Tällaiset asiat eivät tee teistä minun silmissäni vähäisempiä asiakkaita, mutta olkaa vain kiltit ja kertokaa asioista jo tapaamista sovittaessa.
Eläkkeellä.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #3 : Kesäkuu 30, 2019, 16:25:13 »
Nämä voivat olla vähän hankalia asioita toisinaan. Jonkin aikaa sitten asiakkaakseni halusi tulla iäkkäämpi herrasmies, joka olisi tarvinnut kävelyynsä avustusta parkkipaikalta asti asuntooni. Pyyntö on ymmärrettävä ja sinänsä ok, mutta jouduin kieltäytymään. Syynä tähän se, että en yleensäkään halua näyttäytyä kotipihallani asiakkaiden kanssa, ja tällainen avustettu, hitaampi eteneminen vielä maksimoisi nähdyksi tulemisen riskin. Tästä tosin sain haukut päälleni ikäsyrjintäsyytöksien kera. Harmi juttu. Tämäntyyppisistä syistä tapaan liikuntarajoitteisia ihmisiä kotini sijaan heidän hotellihuoneissaan.

Hyvä, että joidenkin palveluntarjoajien kanssa onnistuu hommat avusteisemminkin, vaikka bbwnanna nihkeä näissä jutuissa olisikin. ;)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #4 : Heinäkuu 02, 2019, 10:51:36 »
Minusta tuo on täysin ymmärrettävää, jokainen tietää oman tilanteensa parhaiten ja pystyy siltä tietopohjalta toimimaan niin kuin itselleen parhaaksi näkee.

En minäkään voi ihan kaikkia ottaa asiakkaikseni. Jos joku esimerkiksi tarvitsisi sellaista avustusta, että minun pitäisi nostaa häntä tuolista sängylle ja takaisin, niin minun olisi kieltäydyttävä tapaamisesta, niin ikävää kuin se olisikin. Minulla kun ei itselläni ole lääkärin lupaa raskaaseen nosteluun, ja ihmisen nostamisesta minulla ei edes ole mitään ymmärrystä. En osaisi tarttua ihmiseen sellaisella tavalla, että pystyisin ketään turvallisesti nostamaan. Siinä voisi sattua molempiin.

Ja nyt täytynee minunkin pitää parin päivän loma oman "liikuntarajoitteen" vuoksi. Käsi jotenkin pamahti eilen illalla :( Mitään näkyvää osumaa ei tapahtunut, mutta jostain syystä olkapään nivel vain meni väärin ja nyt sattuu.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #5 : Heinäkuu 02, 2019, 11:23:49 »
Mullakin tämä "uusi" vastaanottopaikka on huomattavasti parempi liikuntarajoitteisille, verrattuna edelliseen. Täällä invaparkki oven edessä ja hissi löytyy.  :) Eli senkin puolesta tää paikan vaihdos oli kyl parempaan päin ;)
Täytyy sanoa, että sielä tää parkki ja muut jutut on hoidossa enemmän kuin mallikkaasti.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #6 : Heinäkuu 02, 2019, 11:32:00 »
En voi puhua, kuin omasta puolestani tässä asiassa. Ennen jos en tytöllä ole koskaan käynyt ilmoitan liikuntarajoitteestani ja kysyn pysäköinti mahdollisuuksista. Myös siitä, että onko talossa hissi ja/tai paljon portaita tms.
Liikunta rajoite ei ole edes hidaste missään nimessä ja sellaisen mainitseminen liikuntarajoitteiselle on melko ikävää, niinkuin se liikuntarajoitteinen ei itse tietäisi sitä. Sen kanssa kun eläminen on jokapäiväistä.

Pääsääntöisesti tytöt ovat suhtautuneet asiaan hyvinkin tahdikkaasti ja kaikki on toiminut enemmän kuin moitteettomasti. Suuri syy myös siihen, miksi suosin paljon tuttuja tyttöjä.
Monet muuten jo ilmoituksissaan ilmoittaa esteettömästä kulkemisesta mikä on loistavaa näin asiakkaan näkökulmasta.

Kiitos Teille tytöt.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa huoripukki

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #7 : Heinäkuu 17, 2019, 07:27:00 »
Liikuntarajoitteet ovat loppujenlopuksi pelkkiä hidasteita.

Mutta yksi harras pyyntö: olkaa rakkaat niin kilttejä ja ilmoittakaa liikuntarajoitteistanne etukäteen! Tähän mennessä lähinnä vain pyörätuolien käyttäjät ovat infonneet minua tilanteestaan etukäteen, ja usein senkin vain kysyäkseen, että pääseekö luokseni pyörillä ja suostunko ottamaan tuolin kanssa tulijoita vastaan.

Minä kyllä pyrin vastaamaan kaikkien asiakkaitteni tarpeisiin ja täyttämään heidän toivomuksensa, mutta minun päiväni ihan oikeasti vaikeutuu siitä, miten jotkut ilmoittavat vasta paikan päällä, että heillä on sitten polvi katki tai selkä mäsänä tai vasen puoli halvaantunut tai alapuoli spastisena. Tällaiset asiat eivät tee teistä minun silmissäni vähäisempiä asiakkaita, mutta olkaa vain kiltit ja kertokaa asioista jo tapaamista sovittaessa.
Miten päiväsi vaikeutuu siitä, että jollakin on sitten polvi katki tai selkä mäsänä tai vasen puoli halvaantunut tai alapuoli spastisena?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #8 : Heinäkuu 17, 2019, 07:37:03 »
^
Sitä oletettavasti et voi tietää, ennen kuin sinulla on jokin näistä.

Hyvään asiakaspalveluun kuuluu opastaa liikuntarajoitteinen pelipaikalle siten, ettei se tuota ylimääräistä päänvaivaa tai muuta vastaavaa. Palveluntarjoajille on tärkeää asiakkaan palvelu kokonaisvaltaisesti.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa huoripukki

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #9 : Heinäkuu 17, 2019, 07:39:51 »
Jaa no enpä oo ajatellut hupakoksi alkaa :D

Relaa mies en mä pilkannut liikuntarajoitteisia, vaan ihmettelen, että miten se päivä siitä vaikeutuu, että joutuu yhen viestin copy-pastettamaan

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #10 : Heinäkuu 17, 2019, 11:22:00 »
Miten päiväsi vaikeutuu siitä, että jollakin on sitten polvi katki tai selkä mäsänä tai vasen puoli halvaantunut tai alapuoli spastisena?

Onhan siinä kyse jo inhimillisyydestä, että jos päivän työolot ovat ennakoitavissa, niin sitten ennakointiin vaikuttavat tiedot välitettäisiin myös työn tekijälle.
Eläkkeellä.

Poissa huoripukki

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #11 : Heinäkuu 17, 2019, 20:40:55 »
Miten päiväsi vaikeutuu siitä, että jollakin on sitten polvi katki tai selkä mäsänä tai vasen puoli halvaantunut tai alapuoli spastisena?

Onhan siinä kyse jo inhimillisyydestä, että jos päivän työolot ovat ennakoitavissa, niin sitten ennakointiin vaikuttavat tiedot välitettäisiin myös työn tekijälle.
Inhimillisyydestä :D? Mitäh

Liikuntarajoitteet ovat loppujenlopuksi pelkkiä hidasteita.

Minä kyllä pyrin vastaamaan kaikkien asiakkaitteni tarpeisiin ja täyttämään heidän toivomuksensa, mutta minun päiväni ihan oikeasti vaikeutuu siitä

En minäkään voi ihan kaikkia ottaa asiakkaikseni.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #12 : Heinäkuu 18, 2019, 11:31:38 »
Mitä haet takaa tuolla lainauskollaasilla? Tästä jäi ilmeisesti jotain epäselväksi, mutta mitä? Tarkenna vähän, mitä haluat ymmärtää.
Eläkkeellä.

Poissa Puutonttu

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #13 : Heinäkuu 25, 2019, 07:16:05 »
Ollut kyllä tapana ilmoittaa rajoitteista etukäteen ja suurinosa tytöistä ollut erittäin ymmärtäväisiä ja vastaanottavaisia. Toki vuosien varrelta löytyy niitäkin, jotka eivät ole halunneet ottaa liikuntarajoitteista asiakkaakseen, mutta hyvin harvoin. Yllättäen asennetta olen eniten saanut suomalaisilta tytöiltä, vaikka heitä tietysti suosinkin, avuliaimpia ja ymmärtäväisimpiä ovat ehdottomasti olleet thaimaalaiset.
Tapaamispaikat ovat myös joskus erittäin vaikeakulkuisia, varsinkin jos kyseessä on liiketila tai joku muu vastaava Turussa. Ne kun tuppaavat olemaan niin vanhoja, ettei esteettömyyttä ole silloin edes ajateltu. Toki kaikkeen tällaiseen tottuu ja omaa elämääni helpottaakseni suosin nykyään melkein pelkästään kotikäyntejä ja vakkareita. Toki, myös vaihtelu virkistää.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #14 : Heinäkuu 25, 2019, 07:19:05 »
^
Kaikki tapaamistani tytöistä on ottanut liikuntarajoitteeni hyvin vastaan. Eli komppaan tätä.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #15 : Heinäkuu 25, 2019, 08:05:55 »
^ Kiva kuulla että tytöt ottaa vastaan, vaikka sulla on todella paha se liikuntarajoite, Vito. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #16 : Heinäkuu 25, 2019, 08:08:19 »
^ Nyt oli paha 😂
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #17 : Heinäkuu 25, 2019, 08:44:57 »
^^ Repesin totaalisesti!!
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #18 : Heinäkuu 25, 2019, 10:07:35 »
^ Kiva kuulla että tytöt ottaa vastaan, vaikka sulla on todella paha se liikuntarajoite, Vito. ;D
Tavallaan tämä kyllä naurattaa, mutta tavallaan ei. Oma terveys ja liikuntakyky on tärkeä asia. Vai mitä itse pidät ajatuksesta kun sinulle kerrotaan, että jalka pistetään polven alapuolelta poikki ja joudut käyttämään proteesia?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikuntarajoitteet
« Vastaus #19 : Heinäkuu 25, 2019, 10:44:13 »
^ En tiennytkään että noin pahasti oli jalalle käynyt :( Ei tietenkään pitäisi vakaville asioille nauraa, ei edes Vitolle :)
Se nuolijatyyppi 😋