Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Puolison seksikokemukset  (Luettu 12606 kertaa)

Poissa Bigmachine

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #20 : Helmikuu 08, 2021, 16:57:31 »
Mä nautin kyllä kun vaimo makaa mun vieressä ja kertoo sen vanhoista panoista samalla kun vetää mulle käteen...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #21 : Helmikuu 08, 2021, 17:53:26 »
Tätä ketjua lukiessa saa kyllä nauraa ihan huolella
Why so fragile?

Poissa pkspari

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #22 : Helmikuu 28, 2021, 15:50:39 »
Ehkä olen vähän sairas päästäni.mutta minua kiihottaa vaimon tarinat seksistä exän kanssa.Toki itse olen udellut.Ei olisi halunnut kertoa....kuulemma noloa....

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #23 : Helmikuu 28, 2021, 20:53:28 »
Muita joka saa kiksejä puolison aiemmista seksikokemuksista? Saan ihan mielettömät kikisit siitä kun se joskus kertoo miten joku on pannu sitä :D

Vaikka härski turska olenkin niin tätä käkihommaa en kyllä käsitä. En niinku mistään näkökulmasta, enemmänkin käy sääliksi kun joillain on niin pienet vehkeet että tarvii lainaoria avuksi

Poissa Iinasi

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #24 : Maaliskuu 04, 2021, 14:34:16 »
Mulla olisi niin haaveena, että jonkun herran vaimo haluaisi nähdä miehensä käyvän maksullisella ja tietysti tulla itse mukaan puuhaan, vaikka hetken katseltuaan. Olisin ilomielin tuo fantasian toteuttaja esim niin, että olisin (salassa) tavannut kyseistä miestä ennen kahdestaan mutta sitten kimpan hetkellä olisimme kuin emme tuntisi entuudestaan. Oih, kuinka olisi kiihottavaa!  :inlove:

Missä ovat ne kaikki kokeilunhaluiset vaimot?

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #25 : Maaliskuu 08, 2021, 00:33:41 »
Iinasi, nyt napsahti minuunkin, tätä samaa olen iät ajat toivonut ja haaveillut, mutta eipä onnistu, joten kunnioitan hänen valintaansa.
Puolison tietämättä olen joutunut soveltamaan kevytversiota, eli neidon jälkeen olen rakastellut puolison kanssa ja mielessäni ajatellut, että "voi, kunpa tietäisit...ja kunpa voisin jakaa ajatukseni".
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Candy92

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #26 : Joulukuu 20, 2021, 00:49:15 »
Paras on miettiä puolison kanssa, kumpi on isompi lutka ❤️
Xoxo - Candy 💋💌

Poissa PaksuKalu33

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #27 : Tammikuu 10, 2022, 14:41:52 »
Sen verran omistushaluinen karvanaama olen että en todellakaan halua kuulla naaraani seksihurjasteluista.

Jotenkin se vaan lannisti tunnelmaa kun olin lämmittelyiden jälkeen saanut kullini pakaroiden väliin ja silloinen kultsuni totesi "exällä oli niin iso että ei olisi kyllä mahtunut"
Noh, saipa akka nauttia siitä tunteesta kuinka seisova mulkku lerpahtaa suoleen.

Itsellä olisi vaan kanki koventunut! Olikin yhden eksän kanssa tollasia puheita, harmi kun nykyinen ei voi kokemuksesta tuollaisia juttuja ammentaa.

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #28 : Tammikuu 12, 2022, 23:18:24 »
Tunnustan olevani niin pikkusieluinen, että en halua kuulla vaimon aikaisemmista seikkailuista. Niitä saa rauhassa itse fiilistellä, vaikka meidän pannessa, mutta ei ääneen kiitos.  ;D

Itselläkin on muutama erittäin hyvä muisto aikaisemmasta suhteesta, mutta ei tulisi mieleenkään lähteä niitä jakamaan. Todennäköisesti en vaikka pyydettäisiin, en vain näe että niistä olisi suhteelle mitään hyötyä. 🤷‍♂️
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #29 : Heinäkuu 28, 2023, 00:35:11 »
Paras on miettiä puolison kanssa, kumpi on isompi lutka ❤️

Itse asiassa, en koskaan ennen tekstisi lukemistani, ole tuota ajatellut! Tuo todella voisi olla mahtavan kiihottavaa, vaikka en varmaan aisurityyppiä olekaan!
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 334
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #30 : Heinäkuu 28, 2023, 23:21:48 »
Vaimoni ei ollut neitsyt tavatessamme. Neitsyttä en myöskään etsinyt.

Muuta minun ei tarvitse tietää hänen minua edeltäneestä seksielämästä eikä aihe kiinnosta muutenkaan vähäisessäkään määrin.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #31 : Marraskuu 07, 2023, 01:01:00 »
Jonkun aikaisemman partnerin kanssa jaettiin omia panojuttuja aika avoimestikin, se oli oikein mukavaa ja avarsi maailmaa tosi paljon siitä kuiin moninaista seksuaalisuus voi olla.

Mitä väliä sillä on, että kuka o pannu ketäki ennen nykyistä suhdetta?

Onko ne panotaidot joku kilpailu, että jos tietää että klubin Pete osas panna hyvin niin oot onneton luuseri. Itellä herää heti kysymys et "Aijaa miten se teki? Millanen tilanne oli päällä?"

Nykyisen vaimon kanssa vaimo sanoi ettei halua juuri kuulla detailjeja mun kaupungissa juoksenteluista niin jääny panojutut vähemmälle.