Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Puolison seksikokemukset  (Luettu 12605 kertaa)

Funboy84

  • Vieras
Puolison seksikokemukset
« : Toukokuu 17, 2020, 11:56:00 »
Muita joka saa kiksejä puolison aiemmista seksikokemuksista? Saan ihan mielettömät kikisit siitä kun se joskus kertoo miten joku on pannu sitä :D

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #1 : Toukokuu 18, 2020, 10:37:10 »
En ole saanut ainakaan kumppanien yksityiskohtaisesta selostuksesta kiksejä. Jos menneisyydessä on jokin sellainen kokeilu mikä itseäkin voisi kiinnostaa toteuttaa niin siitä voi saada idean omaan toimintaan.

Muutaman kerran useammankin kumppanin kanssa on tosin käynyt myös niin, että ne nuoruuden kokeilut ei sitten ole enää nykyvalikoimissa...

Muistan kun eräskin hoito selitti, että silloin parikymppisenä oli tapana tyttökaverin kanssa leikkiä poikien kanssa kolmistaan. "Mut se oli silloin parikymppisenä... en mä enää sellaiseen lähde"

 :-\

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #2 : Toukokuu 18, 2020, 14:36:14 »
Parisuhteen alkupuolella kannattaa kokeilla puolison sietokykyä ja huumorintajua. Se onnistuu parhaiten, kun aloittaa kertomuksella miesten helllästä saunaillasta ex-kumppaniesi Pentin ja Kalevin kanssa. Saunaillan lopuksi päädytään tietenkin harrastamaan seksiä kolmeen Pekkaan. Mitä yksityiskohtaisemmin ja limaisemmin tarinan kerrot, sen parempi. Kerrot vielä, että teillä oli polyamoria-suhde, jossa rakastit kumpaakin.   

Jos puoliso on aikaisemmin kertonut olevansa suvaitsevainen, kuten monet naiset väittävät olevansa, ja ilmeet kesken tarinan kertoo, että puolisoa ällöttää kuviteltu homoilusi. Voit kysellä, että mikäs Persu sinä olet, kun et ymmärräkään minua ja sanot kaiken lisäksi homppeliksi. Sen jälkeen voit olla  huoleti eikä vaimosi varmasti pyydä sinua lähtemään Pride-kulkueseen osoittamaan suvaitsevaisuuttasi.       
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 18, 2020, 14:44:15 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #3 : Toukokuu 18, 2020, 14:50:37 »
Muita joka saa kiksejä puolison aiemmista seksikokemuksista? Saan ihan mielettömät kikisit siitä kun se joskus kertoo miten joku on pannu sitä :D

Onks tää sama kuin aisuri/cockold fetissi? Toi ainakin on yllättävän suosittua ollut aina. Ja suosioon nähden yllättävän harva keskusteluissa myöntää tuosta haaveilevansa. Mutta on mun kokemuksen mukaan siis ihan yleinen fetissi, usein siihen halutaan höysteeksi hieman tietynlaista henkistä alistamista.
Esim. jotkut kertoo hutsulle puolison etunimen, et siitä voidaan myös virittää tarinaa et ollaan vaimon (nimi) käyty panees muita miehiä ja se on kertonut millainen surkea minuuttimuna oot ja kuinka muut miehet tyydyttää vaimon niin paljon paremmin ymsyms.
Mutta, kukin omien mieltymystensä mukaan :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #4 : Toukokuu 18, 2020, 15:02:28 »
Fetissinsä kullakin ;D Itse en saisi kiksejä jos mahdollinen puoliso kertoisi kaihon kiilto silmissään, mite Make, Kake ja Rane naivat hänen munasarjansa solmuun festareilla v. -93. Kyllä niistä keskustella voi ja saapahan vähän käsitystä mitä kaikkea voi ehdottaa tulevaisuudessa, mut tuhmien puhumisena sängyssä ne ei toimi.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Funboy84

  • Vieras
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #5 : Toukokuu 18, 2020, 16:30:38 »
Onneksi tää ei taida olla omituisin fetissi maailmassa 😀 on tässä mietitty vierasta miestäkin mukaan leikkeihin mutta ei vielä ainakaan o käynnyt toteen 😊 joudun tyytymään kertomuksiin toistaiseksi..




Muita joka saa kiksejä puolison aiemmista seksikokemuksista? Saan ihan mielettömät kikisit siitä kun se joskus kertoo miten joku on pannu sitä :D

Onks tää sama kuin aisuri/cockold fetissi? Toi ainakin on yllättävän suosittua ollut aina. Ja suosioon nähden yllättävän harva keskusteluissa myöntää tuosta haaveilevansa. Mutta on mun kokemuksen mukaan siis ihan yleinen fetissi, usein siihen halutaan höysteeksi hieman tietynlaista henkistä alistamista.
Esim. jotkut kertoo hutsulle puolison etunimen, et siitä voidaan myös virittää tarinaa et ollaan vaimon (nimi) käyty panees muita miehiä ja se on kertonut millainen surkea minuuttimuna oot ja kuinka muut miehet tyydyttää vaimon niin paljon paremmin ymsyms.
Mutta, kukin omien mieltymystensä mukaan :)

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #6 : Toukokuu 18, 2020, 20:18:10 »
ei tule mitään kiksejä puolison aikaisemmista seksikokemuksista. kuka nyt haluaa yleensäkään
tietää mitään. omituinen fetissi ellei peräti sairaus tuo aisurin homma. vaimoa ja prätkää ei
lainailla...piste ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #7 : Toukokuu 18, 2020, 22:28:21 »
ei tule mitään kiksejä puolison aikaisemmista seksikokemuksista. kuka nyt haluaa yleensäkään
tietää mitään. omituinen fetissi ellei peräti sairaus tuo aisurin homma. vaimoa ja prätkää ei
lainailla...piste ;D

No vähän kuitenkin kiihotut ajatuksesta et vaimo painaa sun prätkällä naapurin Jorman hoitoon  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #8 : Kesäkuu 06, 2020, 23:35:16 »
Tulisin ihan hirveen onnelliseksi, jos mun puoliso sais kunnon seksiä. Poikaystävistäni olen kuitenkin mustasukkainen.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #9 : Kesäkuu 12, 2020, 02:02:52 »
Minäkin olen onnellinen jos puolisoni saa kunnon seksiä.....ja niinhän hän saakin. Minulta.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1140
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #10 : Kesäkuu 12, 2020, 02:13:54 »
No vähän kuitenkin kiihotut ajatuksesta et vaimo painaa sun prätkällä naapurin Jorman hoitoon  ;D

Rene taitaa olla vanhan liiton mies, jota nykyajan hömpötykset eivät kiinnosta. Senhän huomaa jo siitäkin, että esim. isot alkukirjaimet tai muu kielioppi ei oikein nappaa. En toki tiedä, millaista äidinkieltä opetettiin kansakoulussa 60-luvulla, mutta niistä ajoista on kyllä tultu eteenpäin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #11 : Kesäkuu 12, 2020, 02:27:07 »
Sen verran omistushaluinen karvanaama olen että en todellakaan halua kuulla naaraani seksihurjasteluista.

Jotenkin se vaan lannisti tunnelmaa kun olin lämmittelyiden jälkeen saanut kullini pakaroiden väliin ja silloinen kultsuni totesi "exällä oli niin iso että ei olisi kyllä mahtunut"
Noh, saipa akka nauttia siitä tunteesta kuinka seisova mulkku lerpahtaa suoleen.
Why so fragile?

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #12 : Kesäkuu 12, 2020, 20:25:48 »
No vähän kuitenkin kiihotut ajatuksesta et vaimo painaa sun prätkällä naapurin Jorman hoitoon  ;D

Rene taitaa olla vanhan liiton mies, jota nykyajan hömpötykset eivät kiinnosta. Senhän huomaa jo siitäkin, että esim. isot alkukirjaimet tai muu kielioppi ei oikein nappaa. En toki tiedä, millaista äidinkieltä opetettiin kansakoulussa 60-luvulla, mutta niistä ajoista on kyllä tultu eteenpäin.

no todellakin olen vanhan liiton miehiä ja asiakirjoittajia. en ole täällä äidinkieltä opettamassa.
pienet alkukirjaimet mun "tavaramerkki"... siitä tunnistaa muiltakin sivustoilta.

ps. tärkeät sanat aloitan toki aina isolla kuten Blondi. tämän voit tarkistaa. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #13 : Kesäkuu 13, 2020, 23:45:37 »
Ajatuksissani kiihoittaa - mutta toden hetkellä eipä juuri. En aina itsekään ymmärrä itseäni.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #14 : Kesäkuu 26, 2020, 07:47:05 »
Ei sovi mun vartalolle.
Mun muija olis nopeeta ex jos lähtisi kertomaan tällasia juttuja. Siis jos mulla olis muija.


Ihanat naiset.

Poissa Quif

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #15 : Heinäkuu 02, 2020, 15:41:05 »
Ymmärrän hyvin, että naisystävän kertomat panokuvaukset kiinnostavat ja kiihottavat.
Naiset näitä kuitenkin äärimmäisen harvoin kertovat.
Omasta elämästäni muistan yhden loistavan ulkomaalaisen FWB-panon joka kertoi vuolaasti ja kaikin yksityikohdin (esim. kuinka iso terska hänen miehellään oli ja miltä tuntui kun se työntyi kakkoseen) siitä milloin ja miten hänen miehensä pani häntä, miehistä jotka yrittivät päästä pukille tai pääsivätkin, miehistä joita hän itse himoitsi ja myös omista kimppakokemuksistaan.
Hän kertoi myös omasta mustasukkaisuudestaan ja siitä koska ja kenen muitten kanssa hänen miehensä nai.
Pidin hänestä, hänen häpeilemättömästä kerronnastaan ja olin immarreltu luottamuksesta.

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #16 : Helmikuu 08, 2021, 11:38:39 »
Voihan naisen aikaisemmat kokemukset monia miehiä häiritä. Varsinkin, jos on jossain vähän friikimmissä jutuissa ollut mukana.
Itse lukeudun siihen ryhmään joka tykkää ja ei tykkää naisen aikaisemmista seksikokemuksista. Vaikeaa selittää.
Jos naisella on ollut tyyliin kymmeniä kumppaneita ja ollut mukana kimpoissa tai vastaavissa, niin asian ei pitäisi häiritä mikäli on terveen paperit kätösessä. Se neuroottinen mieli puskee silti herkästi ajatuksia mahdollisita taudeista ja naisen yleisestä luotettavuudesta hyvinkin herkästi.





Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #17 : Helmikuu 08, 2021, 12:09:32 »
Tämä kuuluisi varmaan fetissiosastolle mutta jostain syystä kiihottaa ajatus että kumppanilla olisi hyvin vilkas seksielämä myös toisten kanssa, vaikka huoraisi mutta ei tietenkään minulta salaa. Näin ei ole kuitenkaan ollut (tietääkseni) tosielämässä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #18 : Helmikuu 08, 2021, 12:37:23 »
Tapailin kerran naista kenellä oli ollut hyvinkin vilkas seuraelämä. Ei suostunut lukuaan paljastamaan, mutta häntä oli pantu harvinaisen paljon. Kertoili joskus jotain laivareissuistaan ja vastaavista.

Omalla tavallaan tieto kokeneisuudesta oli kiihottavaa. Sanomattakin selvää, että tuolta naiselta sain elämäni parhaat kyydit vailla mitään estoja.

Poissa Bigmachine

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolison seksikokemukset
« Vastaus #19 : Helmikuu 08, 2021, 16:57:31 »
Mä nautin kyllä kun vaimo makaa mun vieressä ja kertoo sen vanhoista panoista samalla kun vetää mulle käteen...