Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemusta duoista (2N+M)?  (Luettu 4403 kertaa)

Poissa PekkisB

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #20 : Toukokuu 15, 2020, 23:09:35 »
Itse oon suuri kimppojen ystävä.Mahtavaa kun toinen neito hyppää ratsaille ja toinen istuu naamalle :)

Ei ole (vielä) kokemusta, mutta kokeilen kyllä, kun sopiva kaksikko löytyy ja muutenkin osuu aikataulut. Silloin pitää kokeilla ainakin tuo littlewanin mainitsema ratsastus+naamalle istuminen.
Helppohoitoinen ja sisäsiisti.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #21 : Toukokuu 16, 2020, 14:53:07 »
Mulla tuo oli bucket listalla ja toteutui ekan kerran kahden kotimaisen eliittitason hupakon kanssa. Kun kumpikin on yksinäänkin sellainen ettei kaksi kättä millään riitä, niin kahden kanssa ihan skitsofreeninen fiilis, ei tiedä mihin keskittyä. Kun yksikin nainen vaatii 130% keskittymisen.

Mutta! Taitava suikkari tuntuu hyvältä, mutta mun on parhaan nautinnon saadakseni tunnettava naisen vartalo omaani vasten. Kun toinen otti taivaallisesti suihin ja toinen jumalatar tuli iholleni, suudeltiin, käteni vaeltelivat selässä, lanteilla, täydellisellä pepulla, jalkovälissä... en ole koskaan saanut sellaista koko-vartalo-tärisee -orkkua! :o :-*
#maksuseksionihanaa

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #22 : Toukokuu 16, 2020, 16:03:57 »
^ Hyvin samanlaiset kokemukset täälläkin. Siinä ei oikein tiennyt minne olisi kätensä, naamansa ja munansa lykännyt kun joka puolella oli jotain herkkua tarjolla 😍
Tuossa kimpassa oli ainakin kolminkertainen nautinto normaaliin yhden neidin tapaamiseen verrattuna kun oli tarjolla 2 ihanaa neitoa ja vielä lisänä sai nähdä heidän keskinäistäkin iloittelua mikä oli oikein kiihoittavaa katseltavaa.
Tätä on saatava vielä toistekin.

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #23 : Toukokuu 17, 2020, 06:25:02 »
Jos kumin vaihto ärsyttää, niin kysykää käyttäisivätkö he emättimeen asetettavia kondomeja :) Toki, ne tulee ulkopuolelle asti näkyviin, että asennus ehkä sitten kun on ryhtymässä panohommiim.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #24 : Toukokuu 17, 2020, 08:25:32 »
JennySnowta täydentääkseen nuo naistenkondomit eivät ole pelkästään emättimeen asetettavia kondomeja, vaan niitä voi käyttää myös peppuun.