Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitkä nainen  (Luettu 2345 kertaa)

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 243
  • ** Piristää muiden päivää
Pitkä nainen
« : Joulukuu 12, 2020, 19:09:15 »
Viime aikoina itselläni on herännyt mielen päälle voimakkaasti tällainen fantasia/fetissi, jossa seison itseäni selkeästi pidemmän naisen vieressä ihan ihokosketuksessa ja nainen runkkaa minua määrätietoisesti sekä itsensiivisesti katsoen silmiini. Välillä voisin imeä naisen rintoja ja tuntea mahtavan jumalataren dominoivan minua. Tuollaisen tilanteen haluan kokea jossain vaiheessa elämääni..

Ongelmana on se, että olen kuitenkin 187cm pitkä, joten harvassa ovat hupakot, kenen kanssa tämän fantasian voisi toteuttaa.. (ajoittain olen toivonut olevani juuri tämän fantasian takia hieman lyhyempi.. :D)

Yhtenä vaihtoehtona olen miettinyt, että sellainen pitkähkö (noin 180cm) hupakko voisi käyttää todella korkeita korkkareita. Kerran tätä ehdotin 178cm pitkän kanssa, mutta hän kieltäytyi, koska hänellä tuotti hankaluuksia yltää kaluuni. ;D Joten hän suoritti alkuvaiheen istualtaan ja sitten kun finaali alkoi lähestyä, hän nousi seisaalleen.


Onko muilla foorumilaisilla ideoita tällaisen toteuttamiseen ja tietoa kuka tekisi mielellään?

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 217
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitkä nainen
« Vastaus #1 : Joulukuu 12, 2020, 21:26:15 »
Ainakin Sannahunaja on pitkä, ja ne silmät! Huh.
Sääri- ja sukkisfani

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 243
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitkä nainen
« Vastaus #2 : Joulukuu 14, 2020, 12:10:25 »
Ainakin Sannahunaja on pitkä, ja ne silmät! Huh.

Olenkin häntä myös vähän seuraillut, mutta sijainnit eivät ole oikein mätsänneet.

Nykyään näkee paljonkin katukuvassa pitkiä nuoria naisia ja ajoittain ihan itsekin saa katsella jo yläviistoon. Jospa heidänlaisiaan alkaisi jossain vaiheessa näidenkin palvelujen merkeissä näkemään.