Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Korona  (Luettu 34926 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Korona
« Vastaus #60 : Joulukuu 22, 2021, 22:01:30 »
Miten seksinmyynti ja - osto toimii vaikkapa Uudellamaalla, kokemuksia?

Tilaat hupakolta ajan ja annat sille rahaa. Sit panet sitä tai mitä ikinä olettekaan sopineet. Jotakuinkin noin

Näinkö se Hesas siis toimii? Miksi sille pitää antaa rahaa?

Ku tää on semmonen tilapäisvaimo sivusto

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Korona
« Vastaus #61 : Joulukuu 22, 2021, 22:49:11 »
Miten seksinmyynti ja - osto toimii vaikkapa Uudellamaalla, kokemuksia?

Tilaat hupakolta ajan ja annat sille rahaa. Sit panet sitä tai mitä ikinä olettekaan sopineet. Jotakuinkin noin

Näinkö se Hesas siis toimii? Miksi sille pitää antaa rahaa?

Ku tää on semmonen tilapäisvaimo sivusto

Vai että oikein tilapäisvaimo sivusto.

Olisi kiva, jos joku tilapäisvaimo antaisi minulle vertaistukea paikan päällä ja näyttäisi vähän käsityö-ja virkkaustipsejä.   
 

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Korona
« Vastaus #62 : Joulukuu 23, 2021, 03:13:31 »
Tää on kyllä nyt hankala kun ennen kolmatta piikkiä omikronia vastaan ei juuri rokotukset suojaa tarjoa.

Olisi kyllä toivottavaa että pt laskettaisiin Sote-työntekijöihin tai vähintään riskiryhmien kanssa työskenteleviksi ja saisivat 3. Piikin ASAP.

Ja mistähän hatusta tempasit ajatuksen, että se kolmas piikki jotenkin mystisesti sille omikronille sitä suojaa antaisi jotenkin paremmin?

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korona
« Vastaus #63 : Joulukuu 23, 2021, 04:40:08 »
^aletaanko täälläkin jo levittämään rokotevastaista propagandaa ja salaliittoteorioita? Tälläiset jutut voisi lopettaa vaikka ihan heti alkuunsa.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Korona
« Vastaus #64 : Joulukuu 23, 2021, 07:17:22 »
^aletaanko täälläkin jo levittämään rokotevastaista propagandaa ja salaliittoteorioita? Tälläiset jutut voisi lopettaa vaikka ihan heti alkuunsa.
Eikö jokaisella saa olla oma mielipiteensä?
Ole huoleti minä olen saanut jo 3 covid rokotetta, mutta anna ihmisten ajatella oman mielensä mukaan.  ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korona
« Vastaus #65 : Joulukuu 23, 2021, 07:20:08 »
^ketään tuskin kiinnostaa sinun rokotuksesi. Kyse ei ole mielipiteestä vaan rokotevastaisuudesta ja väärän tiedon levittämisestä.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Korona
« Vastaus #66 : Joulukuu 23, 2021, 07:21:44 »
^Viliveikkonen hox!

Kommunismi on sitä, että kaikki on samaa mieltä, ja ne jotka eivät ole, pitää turpansa tukossa tai lähtevät Siperiaan vankileirille.   ::)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Korona
« Vastaus #67 : Joulukuu 23, 2021, 07:28:01 »
^ketään tuskin kiinnostaa sinun rokotuksesi. Kyse ei ole mielipiteestä vaan rokotevastaisuudesta ja väärän tiedon levittämisestä.
Tottakai kiinnostaa, jopa sinua. Muutoin et olisi sitä maininnut. :)

EDIT: Eikö ihminen saa olla rokotevastainen? Niin ja eikö sen ottaminen ole ihan vapaaehtoista? Eikö?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2021, 07:30:28 kirjoittanut Villerius »
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Korona
« Vastaus #68 : Joulukuu 23, 2021, 07:28:48 »
^Viliveikkonen hox!

Kommunismi on sitä, että kaikki on samaa mieltä, ja ne jotka eivät ole, pitää turpansa tukossa tai lähtevät Siperiaan vankileirille.   ::)
:laught: Näin tää tuntuu menevän.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korona
« Vastaus #69 : Joulukuu 23, 2021, 09:48:44 »
Onhan se niin että rokotukset kiinnostaa. Nykyään lajitellaan ihmiset rokotettuihin ja rokottamattomiin, media vain lietsoo lisää vihaa. Hekin jotka ovat ennen liputtaneet ihmisoikeuksien puolesta, öyhöttävät nykyään rokottamattomien eristämisestä ja toivovat jopa kuolemaa. Vaikka mulla molemmat piikit on, en ole alkanut yhtäkkiä vihaamaan muita jotka eivät ole ottaneet. Olen paljon lukenut heidän kokemuksiaan ja tunteitaan, joten olen täysin heidän puolellaan.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korona
« Vastaus #70 : Joulukuu 23, 2021, 09:56:00 »
Kyse kun ei edelleenkään ole mielipiteestä tai siitä, että haluaako joku rokotuksen vai ei. Rokottamattomat tuppaavat jakaa somessa lääketieteen kieltävää huuhaata ja foliohattuteorioita faktoina. Levittäkää sitä paskaa vaikka twitterissä ja jättäkää sentäs tämä foorumi pois.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korona
« Vastaus #71 : Joulukuu 23, 2021, 09:57:46 »
Tunteisiin meni!  :laught:
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Korona
« Vastaus #72 : Joulukuu 23, 2021, 09:58:40 »
Taas tätä ...n propagandaa.

"Minulla olla tausi sarja, mutta olla samassa niitte puolela, joila ei ole. Ajatteluvapaus, veljet. Vihaa vastan"

Ja miten helvetissä logiikka kulkee: olen lukenut heidän ajatuksiaan, joten olen heidän puolellaan. Taidat vaihtaa puolta harva se kerta, kun avaat kirjan?

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Korona
« Vastaus #73 : Joulukuu 23, 2021, 10:09:55 »
Itse sain kolmannen piikin jo, eikä juuri sivuvaikutuksia. Paras tapa jatkaa elämää normaalisti on hakea rokotteet kun niitä tarjotaan. Tieteeseen luottavana ihmisenä taas vähän aikaa uskaltaa uimahalliin, kuntosalille, ehkä jopa huoriinkin :)

Onhan toi toisaalta aika ärsyttävää, jos jatkossakin saa rampata piikillä pari kertaa vuoteen. Parempi se kuitenkin kuin sairaalareissu ja mahdolliset pitkäaikaiset terveysongelmat.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3516
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Korona
« Vastaus #74 : Joulukuu 23, 2021, 10:32:32 »
En rehellisesti sanottuna oikein tiedä mitä ajatella tästä koronasta. Itse olen sen kuulemma sairastanut, mitään muuta en huomannut kuin että koronatestistä tuli positiivinen tulos, se oli jo viime vuoden puolella.
Mutta porukkaa samalta kylältä kyllä joutui sairaalaan ja kaksi iäkästä ihmistä jopa menehtyi koronaan, eli ottakaa vaan rokotteet. En ole huomannut itsellä niistä mitään oireita mitä nyt käsivarsi on vähän aikaa hieman arka.
Minusta tämä omikron saa tulla ja levitä koska sen se tekee kuitenkin, kunhan ei niin nopeaan leviä että sairaanhoito menee tukkoon. Siksi rajoitukset. Omikron on kuitenkin tietojen mukaan lievä versio oireiltaan aikaisempiin koronavariantteihin verrattuna. Luonto se on lopulta mikä hoitaa homman.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korona
« Vastaus #75 : Joulukuu 23, 2021, 10:33:37 »
Taas tätä ...n propagandaa.

"Minulla olla tausi sarja, mutta olla samassa niitte puolela, joila ei ole. Ajatteluvapaus, veljet. Vihaa vastan"

Ja miten helvetissä logiikka kulkee: olen lukenut heidän ajatuksiaan, joten olen heidän puolellaan. Taidat vaihtaa puolta harva se kerta, kun avaat kirjan?

Miten olen puolta vaihtanut? Minun mielestäni rokote on vapaaehtoinen eikä minulle kerrottu että samalla pitää valita puolensa! :D Kirjoituksesi osoittaa juuri sen vihan ja eri leireihin jaottelun josta kirjoitin  ;)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2021, 10:43:00 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Korona
« Vastaus #76 : Joulukuu 23, 2021, 10:39:09 »
Kyse kun ei edelleenkään ole mielipiteestä tai siitä, että haluaako joku rokotuksen vai ei. Rokottamattomat tuppaavat jakaa somessa lääketieteen kieltävää huuhaata ja foliohattuteorioita faktoina. Levittäkää sitä paskaa vaikka twitterissä ja jättäkää sentäs tämä foorumi pois.
Sun nyt oikeasti pitää lukea naut1skelijan viesti uudelleen ajatuksella. Hän ei jaa mitään tietoa mistään vaan ihmettelee 3 piikin tehokkuutta ja onko sitä. Hän siis ei jaa mitään muuta kuin oman ajatuksensa asiasta. Tulos: teme huutaa suu vaahdoten jostain mitä naut1skelija ei tehnyt.
Jepe sanoi hyvin asiasta.  :kiss:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Korona
« Vastaus #77 : Joulukuu 23, 2021, 10:43:50 »
Taas tätä ...n propagandaa.

"Minulla olla tausi sarja, mutta olla samassa niitte puolela, joila ei ole. Ajatteluvapaus, veljet. Vihaa vastan"

Ja miten helvetissä logiikka kulkee: olen lukenut heidän ajatuksiaan, joten olen heidän puolellaan. Taidat vaihtaa puolta harva se kerta, kun avaat kirjan?

Miten olen puolta vaihtanut? Minun mielestäni rokote on vapaaehtoinen eikä minulle kerrottu että samalla pitää valita puolensa! :D

Montako teitä siellä kirjoittelee?

Sinun sanasi: "Olen paljon lukenut heidän kokemuksiaan ja tunteitaan, joten olen täysin heidän puolellaan."

Vai vaikuttaako ...n kolmosrokote muistiinkin?

Näköhän teillä meni, kun Russija muuttui CCCP:ksi yhdessä yössä eikä kukaan sano muuta kuin kiitosta.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Korona
« Vastaus #78 : Joulukuu 23, 2021, 10:49:01 »
Tästä rokottautumisesta oli terveydenhuollon henkilöstön osalta tehty tilasto, joka osoitti, että mitä koulutetumpi ammattiryhmä sitä suurempi osa oli ottanut rokotteet. Tämä kertonee jotain oleellista asiasta...

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Korona
« Vastaus #79 : Joulukuu 23, 2021, 11:11:32 »
^kyllä tässä ketjussakin yksi kouluttamaton on omien sanojensa mukaan kolmesti rokotettu. Ei näytä osaavan edes lukea.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-