Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naapurin Hanna Kuopiossa  (Luettu 7923 kertaa)

Poissa PeteV

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Naapurin Hanna Kuopiossa
« : Toukokuu 15, 2020, 18:21:36 »
Mahtaako Kuopion seudun turskista joku käynyt vieraisilla?
Jokunen viikko sitten laittelin vakiokysymykset ja vastaukset tulivat nopeasti.

Nyt sitten tapaamista sumplatessa radiohiljaisuutta...  :-\

Poissa Dizfunction

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #1 : Toukokuu 16, 2020, 11:09:21 »
Olen joskus kirjoitellut hänen kanssaan ja muistaakseni silloin vastaaminen kesti kohtalaisen pitkään, saattoi mennä vuorokausi tai pari ennen kuin tuli vastaus. Kannattaa hetki odotella ja laittaa sitten vielä uudelleen viestiä. Ehkä juuri tällä hetkellä hänellä ei ole mahdollisuutta ottaa asiakkaita vastaan muista kiireistä johtuen.

Poissa M50kok

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #2 : Toukokuu 17, 2020, 11:05:26 »
Nyt vastasi suht äkkiä...
Ymmärsin että työt... Haittaa harrastuksia
Pitää käydä kun oon siellä suunnalla....
Kunhan kelit lämpenee... Saa mp llä käväistä..

Poissa jussi88

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #3 : Elokuu 07, 2020, 22:07:54 »
Onko teillä kommenttia käynneistä? Vai pääsikö kukaan tapaamiseen asti?

Voi laittaa yv:näkin

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 241
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #4 : Elokuu 11, 2020, 16:01:44 »
Onko teillä kommenttia käynneistä? Vai pääsikö kukaan tapaamiseen asti?

Voi laittaa yv:näkin

Pääsin ja hyvin lopulta meni. Kikin kautta pidettiin tapaamiseen asti yhteyttä.

Oikein mukava ja rento kaikinpuolin. Tosi siro (helppo pyöritellä eri asentoihin ;D ) ja muutenkin sellaisen kauniin nuoren tyttösen oloinen. Pari kissaa muistaakseni on hänellä, niin jos on algeriaa, niin kantsii siihen varautua.

Voisin käydä uudelleenkin. 8)

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #5 : Syyskuu 13, 2020, 09:01:11 »
Onko kukaan saanut viime aikoina tähän neitoseen yhteyttä? Ainakaan sähköpostiin ei kovin nopeasti vastaile (yli viikko). Kikkiä ei minulta löydy, muuta kuin housuista. ::)
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #6 : Syyskuu 13, 2020, 10:04:31 »
Onko kukaan saanut viime aikoina tähän neitoseen yhteyttä? Ainakaan sähköpostiin ei kovin nopeasti vastaile (yli viikko). Kikkiä ei minulta löydy, muuta kuin housuista. ::)

Lähetä kuva kikistä, niin vastaa heti twitterissä xDDD

_
dijon on sinappi

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #7 : Syyskuu 13, 2020, 12:17:59 »
Onko kukaan saanut viime aikoina tähän neitoseen yhteyttä? Ainakaan sähköpostiin ei kovin nopeasti vastaile (yli viikko). Kikkiä ei minulta löydy, muuta kuin housuista. ::)

Lähetä kuva kikistä, niin vastaa heti twitterissä xDDD

_
dijon on sinappi

Luultavasti :D En tiiä p#rkele, kun nykyään on vähän liikaakin näitä viestintäkanavia.

Jos neito etsii kypsempää seuraa (yli 30v), niin monikohan kypsempi ukkeli käyttää todellisuudessa Kik-sovellusta, mistä hänet ilmoituksen mukaan saisi parhaiten kiinni?

Voihan olla, että on hyvinkin yleinen sovellus, mutta itse en tunne yhtään yli 30-vuotiasta, kuka kyseistä sovellusta käyttäisi.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 638
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #8 : Syyskuu 13, 2020, 19:01:55 »
Onko kukaan saanut viime aikoina tähän neitoseen yhteyttä? Ainakaan sähköpostiin ei kovin nopeasti vastaile (yli viikko). Kikkiä ei minulta löydy, muuta kuin housuista. ::)

Lähetä kuva kikistä, niin vastaa heti twitterissä xDDD

_
dijon on sinappi

Luultavasti :D En tiiä p#rkele, kun nykyään on vähän liikaakin näitä viestintäkanavia.

Jos neito etsii kypsempää seuraa (yli 30v), niin monikohan kypsempi ukkeli käyttää todellisuudessa Kik-sovellusta, mistä hänet ilmoituksen mukaan saisi parhaiten kiinni?

Voihan olla, että on hyvinkin yleinen sovellus, mutta itse en tunne yhtään yli 30-vuotiasta, kuka kyseistä sovellusta käyttäisi.

Olen melkein tuplasti yli, mutta multakin tuo apsi löytyy ja tarvittaessa näissä hupakointihommissa olen käyttänytkin
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 241
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #9 : Syyskuu 14, 2020, 22:54:29 »
Kik -sovellus on tosi yksinkertainen ja sitä kautta Hanna ainakin vastasi mulle vuorokauden sisään. Tosin mun kohdalle on ko. sovelluksen nimimerkkinsä ilmoittaneista hyvin useat sattuneet olemaan melkoisia tuppisuita, eivätkä vastaa takaisin vaikka mitä kirjoittaisi..

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #10 : Syyskuu 15, 2020, 21:18:42 »
Kik -sovellus on tosi yksinkertainen ja sitä kautta Hanna ainakin vastasi mulle vuorokauden sisään. Tosin mun kohdalle on ko. sovelluksen nimimerkkinsä ilmoittaneista hyvin useat sattuneet olemaan melkoisia tuppisuita, eivätkä vastaa takaisin vaikka mitä kirjoittaisi..

Pitänee varmaan joskus kokeilla tuota sovellusta. Vastausta ei hältä sähköpostiin koskaan saapunut, joten tulipahan käytettyä nekin rahat toisen sihteerin palveluksiin.

Voisi varmaan ottaa ilmosta sen vaihtoehdon pois, jos ei ole aikeitakaan vastailla.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #11 : Syyskuu 15, 2020, 21:20:47 »
Olen joskus kirjoitellut hänen kanssaan ja muistaakseni silloin vastaaminen kesti kohtalaisen pitkään, saattoi mennä vuorokausi tai pari ennen kuin tuli vastaus.
Voi olla yllättävää, mutta joillain huorilla vastaaminen kestää jopa viikon. Eivät roiku huoraluurissa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 638
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #12 : Syyskuu 16, 2020, 00:23:13 »
Kik -sovellus on tosi yksinkertainen ja sitä kautta Hanna ainakin vastasi mulle vuorokauden sisään. Tosin mun kohdalle on ko. sovelluksen nimimerkkinsä ilmoittaneista hyvin useat sattuneet olemaan melkoisia tuppisuita, eivätkä vastaa takaisin vaikka mitä kirjoittaisi..

Pitänee varmaan joskus kokeilla tuota sovellusta. Vastausta ei hältä sähköpostiin koskaan saapunut, joten tulipahan käytettyä nekin rahat toisen sihteerin palveluksiin.

Voisi varmaan ottaa ilmosta sen vaihtoehdon pois, jos ei ole aikeitakaan vastailla.

Ei ne sihteerit vastaa läheskään kaikille. Jos on vähänkään houkuttelevampi ilmoitus, niin viestejä voi kuulemma olla useita kymmeniä, jopa yli sata. Jos kaikille vastaisi, niin pisnes kusisi. Kannattaa asennoitua niin, että hyvän postin olet laatinut, jos joka kolmas vastaa. Jos ilmossa on puhelinnumero, niin tavoittamiselle on parempi todennäköisyys
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #13 : Syyskuu 16, 2020, 06:41:29 »
Kik -sovellus on tosi yksinkertainen ja sitä kautta Hanna ainakin vastasi mulle vuorokauden sisään. Tosin mun kohdalle on ko. sovelluksen nimimerkkinsä ilmoittaneista hyvin useat sattuneet olemaan melkoisia tuppisuita, eivätkä vastaa takaisin vaikka mitä kirjoittaisi..

Pitänee varmaan joskus kokeilla tuota sovellusta. Vastausta ei hältä sähköpostiin koskaan saapunut, joten tulipahan käytettyä nekin rahat toisen sihteerin palveluksiin.

Voisi varmaan ottaa ilmosta sen vaihtoehdon pois, jos ei ole aikeitakaan vastailla.

Ei ne sihteerit vastaa läheskään kaikille. Jos on vähänkään houkuttelevampi ilmoitus, niin viestejä voi kuulemma olla useita kymmeniä, jopa yli sata. Jos kaikille vastaisi, niin pisnes kusisi. Kannattaa asennoitua niin, että hyvän postin olet laatinut, jos joka kolmas vastaa. Jos ilmossa on puhelinnumero, niin tavoittamiselle on parempi todennäköisyys

Tähän asti olen kaikkiin yhteydenottoihin jonkunlaisen vastauksen saanut. Mutta olet ihan oikeassa, eivät he välttämättä aina ehdi/halua kaikille vastailla.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #14 : Lokakuu 25, 2020, 16:01:05 »
Jos neito etsii kypsempää seuraa (yli 30v), niin monikohan kypsempi ukkeli käyttää todellisuudessa Kik-sovellusta,
Ainakin me papat käytämme Kik-sovellusta. Suosittelen.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naapurin Hanna Kuopiossa
« Vastaus #15 : Lokakuu 25, 2020, 16:33:54 »

Jos yli 30v on pappa niin ehkä mäkin sit oon kikkiä käyttävä pappa 😁.
Amator