...
...
Nettideittailu on ihan hyvä tapa tavata ihmisiä, mutta se kannattaa ottaa ”pelinä”, etenkin Tinderissä. Naisille on tarjolla paaaljon enemmän miehiä kuin miehille naisia. Naiset usein ghostaavat eli häviävät jonnekin. Ei kannata loukkaantua, tuo on pelin henki. Kyllä se silti voi toimia, kun on sinnikäs ja tuo (myös ulkoiset) avunsa esille deittiprofiileissaan. Itse olen löytänyt 2/3 pitkistä parisuhteistani netistä. Työtä se kyllä teetti eikä saanut itsetuntoaan pilata kun joku ei vastaakaan. Ensikertalaiselle kuitenkin raakaa hommaa toki tuo nettideittailu.
...
Varoitan kuitenkin vakavasti. Nettideittalu on muuttunut merkittävästi vaikeammaksi. Jos ei osaa vongata, jos ei osaa pelata, voi olla hyvin ettei Tinderistä saa koskaan seksiä eikä parisuhdetta. Itsellä kului siellä vain naama ja tuli olo, että pärstä kuluu siellä niin ettei kelpaa kohta ulkopuolellakaan.
Pisin ja kiihkein suhteeni on työelämästä, joka sekään ei tulvi naisia sekään. Ja loput on kyllä netistä mutta ei Tinderistä vaan vuosien takaa Suomi24 deiteistä kun kaikki oli helpompaa ja muinoisista chat/kuvapalveluista ja iskurista sain alle kolmikymppisenä kerran vanhemmalta naiselta.
Tinderin naistenkin kanssa olis varmaan päässyt johonkin, jos olisi ollut päällekäyvempi, monet naiset eivät osaa virittää tunnelmaa lainkaan, vaan odottavat että mies vie, ja minä olen mies jolle pitää todella vahvasti singaloida "toivon sinun koskevan minua".
Kun kävin baarissa ahkerasti noin vuoden ajan, koin paljon sponttaanimpaa seksuaalista lähestymistä kuin Tinderissä, kerran olisin saanut varmasti, mutta nainen ei ollut kovin mieltäni kiihottava, ja tahallani ja väsymyksenikin takia sitten torpedoin toisen yritystä juonia minua kämpilleen, yhden tosi kiihottavan sinkkuäidin olisin saanut, jos olisin pelannut korttini paremmin hänen yrittäessään selvittää kovin mikä olen miehiäni suudeltuamme vähän turhankin kiihkeästi tanssilattialla ja monta muuta jos tekisin aloitteita joita teen hyvin vähän.
Aloitteet ovatkin onnistumisen avain. Jos niitä tekesi systemaattisesti välittämättä viboista saisi välillä vähintään sanallisen litsarin ja välillä täysin kylmältä ja tylsältö vaikuttava neito avaisi välittömästi oven makuuhuoneeseensa. Mutta itselleni vibat ovat se juttu.
Eli... se tyydyttävä nettideittailu on kiinni seuraavista seikoista a) saatko ylipäätään mätsejä b) osaatko viedä naista riippumatta siitä osaatko lukea naista c) kestätkö torjuntoja
Sitten ota huomioon, että Tinderistä tavattu nainen on todennäköisemmin 1. huonompi diili kuin minkä saisit muualta 2. Saattaa valita sinut vain koska biologinen kello tikittää 3. Saattaa olla täysin hullu tai jonka seurusteluhistoria on täynä vaarallisia miehiä
Itse olen nyt päättänyt ja huom. olen myös noin ja noin nelikymppinen ja ihan yhtä pulassa koska perhettä ei ole ja haluan lapsia, että en enää koskaan deittaile tuntemattomia (hupakkoja tietysti laskematta 😂), vaan pyrin työn ja harrastusten kautta verkostoitumaan ja tutustumaan näin myös uusiin naisiin, ehkä heistä joku on sinkku, tarvitsee miehen ja näkee että tässä on hyvä pätevä tyyppi jolla on asiat kohdallaan ja tuntee samoja ihmisiä kuin minä ja kiinnostunut samoista asioista ja vapaa.