Uutiset:
Jukkis0
Kelpo kaveri

SilverLight
Kelpo kaveri
Tämä keskustelupalsta ei ole välttämättä ihan oikea jos tällaisesta haluaa keskustelua. Tämä on kuitenkin pääasiassa miehen ja naisen väliseen maksulliseen seksiin keskittynyt keskustelupalsta.Kuvauksen mukaan ainakin aikuisten kesken tapahtuvasta maksullisesta seksistä keskustellaan, aika monta aihetta sivuttu joka ei mua kiinnosta yhtään enkä kuitenkaan ole siitä häiriintynyt
Tämä keskustelupalsta ei ole välttämättä ihan oikea jos tällaisesta haluaa keskustelua. Tämä on kuitenkin pääasiassa miehen ja naisen väliseen maksulliseen seksiin keskittynyt keskustelupalsta.Kuvauksen mukaan ainakin aikuisten kesken tapahtuvasta maksullisesta seksistä keskustellaan, aika monta aihetta sivuttu joka ei mua kiinnosta yhtään enkä kuitenkaan ole siitä häiriintynyt
JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Tämä keskustelupalsta ei ole välttämättä ihan oikea jos tällaisesta haluaa keskustelua. Tämä on kuitenkin pääasiassa miehen ja naisen väliseen maksulliseen seksiin keskittynyt keskustelupalsta.
palvelunostaja

Huikea tyyppi
JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
samuel

Huikea tyyppi
Bi&gay osion suosituin topiikki on naisille, eikä siellä yksikään keskustelunavaus koskaan ole kantanut edes toiselle sivulle. Saitin suosituin keskustelu aiheesta lienee se vanha kusinen trollaus/mainostamistopi nettideittien puolella.
Mutta ei siis siinä mitään, jos kaikesta huolimatta haluaa yrittää tai jos riittää kun voi jakaa omaa juttuaan. Itse en vaan kokisi tätä yhteisöä omakseni, jos kiinnostukseni kohdistuisi miehiin. Ei sillä että tämä olisi erityisen kiva paikka heteronakaan.
palvelunostaja

Huikea tyyppi