Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: New EVA  (Luettu 1286 kertaa)

Poissa Kumimies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
New EVA
« : Joulukuu 22, 2025, 13:23:33 »
Onko kokemuksia? Kivat kuvat RE:n puolella, mutta onko liian hyvää ollakseen totta?

Poissa JuhaniH

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: New EVA
« Vastaus #1 : eilen kello 13:16:41 »
Suosikki suomalainen palveluntarjoajani ei ole ollut tavattavissa joulukuussa. :( Ns. painetta oli kertynyt ;) ja muutenkin halusin antaa itselleni joululahjan. ;D Pari päivää sitten uuden Evan tapasin.
REn puolelle arvotelun kirjoitin, mutta ehkä nopeasti luettuna liian positiivisen kuvan siitä saa tai sitten meillä ei vain ns. kemiat kohdanneet.
Ilmoitus antaa ymmärtää parempaa mitä on tarjolla, ainakin minulle. Pikkasen tuli sellainen nopeasti rahat pois fiilis. Kiihkeys tai GFE-fiilisi puuttui. Luomutissit oli oikein kivat, mutta mitenkään erityisesti hän ei niitä ns. esille tuonut.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 13:23:33 kirjoittanut JuhaniH »

Poissa Jonne29

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 15:17:06 »
Kiitokset arvostelusta. Sen verran vähän on tyttöjä nyt listoilla, että olen itsekin joutunut harkitsemaan Evalla käyntiä.

Mitenkä kommentoisit parasta arvaustasi Evan iästä? Entä oliko naama kaunis tai hyvin säilynyt. RE:n arvostelussa mainitset kuvien vahvasta käsittelystä. Oliko ylipainoa enemmän kuin kuvat antavat ymmärtää ja oliko läski kertynyt kauniisti oikeisiin paikkoihin?

Poissa JuhaniH

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : eilen kello 16:30:28 »
Kiitokset arvostelusta. Sen verran vähän on tyttöjä nyt listoilla, että olen itsekin joutunut harkitsemaan Evalla käyntiä.

Mitenkä kommentoisit parasta arvaustasi Evan iästä? Entä oliko naama kaunis tai hyvin säilynyt. RE:n arvostelussa mainitset kuvien vahvasta käsittelystä. Oliko ylipainoa enemmän kuin kuvat antavat ymmärtää ja oliko läski kertynyt kauniisti oikeisiin paikkoihin?

Verified -ilmoituksessa ikä käsittääkseni oikein on. Vaatii henkilötodistuksesta kuvaa, tms,? Itse olisin arvioinut jopa nuoremmaksi. Ihan kaunis minun silmään. Ei ollut läskiä liikaa minuun makuun, vaikka enempi kuin kuvissa.

Poissa Jonne29

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 21:29:07 »

Verified -ilmoituksessa ikä käsittääkseni oikein on. Vaatii henkilötodistuksesta kuvaa, tms,? Itse olisin arvioinut jopa nuoremmaksi. Ihan kaunis minun silmään. Ei ollut läskiä liikaa minuun makuun, vaikka enempi kuin kuvissa.

Kiitokset vastauksesta ja tiedoksi, että minä en luota verifioitujen ilmoitusten ikiin. Yksi PT jolla kävin monta kertaa ja kävisin vieläkin jos Suomeen tulisi kertoi minulle täyttävänsä 30. Ikä verifioidussa ilmoituksessa oli noin 25. En kysellyt miten ikää on verifioidussa ilmoituksessa mahdollista huijata kun panetti niin pirusti. Luulisin kuitenkin, että photoshop toimii tässäkin.