Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onlyfans  (Luettu 283348 kertaa)

Poissa Opiskelijarakastelija

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onlyfans
« Vastaus #700 : eilen kello 10:31:52 »

Tiedän että huomattavalla osalla on käytössä chatterit, joten en oleta koskaan puhuvani sisällöntuottajan kanssa, mutta tutkin kuitenkin, miten minua lähestytään ja miten voisin itse parantaa asiakaskokemusta. Ja koen myös itse spämmäämisen turhauttavaksi

Tämähän se ois syy miksi tuon alustan taso on laskenut kuin lehmän häntä viimeaikoina :sheep: onneksi sen pystyy aika nopeasti huomaamaan chattiboksin perusteella mikä on meininki tilin kohdalla, onneksi ei sentään ihan kaikilla ole käytössä.
Kauniit naiset pillukolmion sisällä

Poissa Opiskelijarakastelija

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onlyfans
« Vastaus #701 : eilen kello 10:35:57 »
Katsoin juuri hyvin kattavan videon jossa kävi ilmi että harva edes kyseisen naisen kanssa viestittelee. Onlyfans huorat saavat tilattua aika halvalla palvelun tuohon viestittelyyn ja todellisuudessa viestittelet pakistanilaisen kundin kanssa.  Nämä naiset joutuvat itse hommiin sitten vasta kun tilauksen lisäksi maksat itsesi kipeeksi kuvista ja videoista ja nekin lähtevät usein spämminä monelle.

Mutta ei hätää....nämä pakistanilaiset kundit saattavat olla kunnon sexting guruja.  Tiedä vaikka Liftinkin housuissa olisi höpöolo.

Ilta-Sanomathan teki tuosta jutun, ei taida savon murre google translatorilla kovin hyvin kääntyä niin on kotimaisia toimistoja jotka tuota hoitaa
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011280566.html
Ulkomailla toki tuttua kauraa tuo halpamaiden chattereiden hyväksikäyttö, ollut jo ihan alusta asti.
Kauniit naiset pillukolmion sisällä