Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Twitter  (Luettu 761 kertaa)

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ** Piristää muiden päivää
Twitter
« : Maaliskuu 07, 2024, 15:31:51 »
Jokin aika sitten huomasin, että aika moni pt omaa profiilin myös twitterissä, ja aloin seurailla heitä sekä muutakin aikuissisältöä, mitä twitter minulle ehdotteli. Tavaraa tuntui olevan todella paljon.

Pari päivää sitten huomasin, että tilini ei toimi enää normaalisti ja ylläpidolta tulikin viesti, että tilini lukitaan sääntörikkomuksieni vuoksi. Mukana oli myös linkki, johon sai laittaa viestiä, jos oli sitä mieltä, että ei ole sääntöjä rikkonut.

Laitoin viestiä, että en ole mitään julkaissut enkä jakanut kenenkään julkaisuja edelleen, että mitäköhän olen sääntöä olen rikkonut. Vastaus oli, että useita, eikä tiliä enää avata eikä minun ole enää mahdollista palata aiheeseen.

Onko kenelläkään muulle käynyt näin? Voiko pelkästään tykkäyksiä jakamalla aikuisviihdesisällölle joutua mustalle listalle? Sinänsä outoa, jos kuitenkin sisällön tuottajat siellä saavat toimia.

Poissa äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 691
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Twitter
« Vastaus #1 : Maaliskuu 07, 2024, 19:30:28 »
Mun tili meni jumiin ja siitä kysellessä ilmoitettiin että tili vaikuttaa vaarantuneen ja siksi käyttöä rajoitettu. Selvyyttä asiaan en saanut, mutta jonkin ajan kuluttua tili toimi normaalisti. Arvailen että johtui kirjautumisesta tilille useammalta laitteelta, joista osassa VPN viitoittaa lämpimämpiin maihin.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Twitter
« Vastaus #2 : Maaliskuu 17, 2024, 09:45:36 »
Eipä ole vielä minun tili palautunut, eikä ilmeisesti palaudukaan, jos oikein ymmärsin. Edelleen jäi itselle mysteeriksi, mistä tilin lukitseminen tuli. Kuitenkin vain katselin ja tykkäilin jo siellä olevasta sisällöstä.