Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
naisille hierontapaikkaa
Teräväpiirto:
Sami tuossa vaikuttaa ihan ystävälliseltä kyllä, mutta neuvoisin häntä silti hieman viilaamaan lähestymistapaa, jos naisille meinaa hierontaa tarjotella. Kun minä naisena haluan itselleni hemmottelua ja maksan siitä, en vastaa yhdellekään "tekisin sulle sitä, sinä tekisit mulle tätä" -tarjoajalle. Siinä tilanteessa palveluntarjoajalta odottaisin ennemminkin kysymystä: "mitä sinä haluaisit?"
Pus. 8)
hesbee004:
Tein joku aika sitten hierontoja naisille toiveiden mukaan, koulutetun hierojan pätevyydellä. Yllättävän paljon oli kysyntää ja yllättävän pitkän matkan takaa.
Ettei tämä itsensä hemmottelu pelkästään miesten juttu ole😊. Homma vähän kuihtui ajanpuutteen vuoksi koska se vie rehellisesti alku- ja loppuvalmisteluineen paljon aikaa. Ja koska sivu/iltahomma, niin aikataulujen yhteensovittaminenkin haastavaa.
Ei kai tämä oikein hirveesti liittynyt aloittajan kysymykseen, mutta toinpa vaan esille että kysyntää varmasti riittäisi, ystävälliselle, asiakkaan toiveita kuuntelevalle mieshierojallekin näissä jutuissa😊
Meaxx:
--- Lainaus käyttäjältä: sepio - Maaliskuu 22, 2026, 18:07:08 ---Minulla 18cm paksuhko suonikas jossa iso terskanpää olisi kiva jos sinäkin koskiset minuun. Laukasisit minut useasti
--- Lainaus päättyy ---
Nyt kyllä menin sanattomaksi että miksi minä maksaisin tästä eikä toisinpäin. Tai itse asiassa en mennyt, päivänselvää runkkausfantasiointiahan tämä.
Wiima:
Lahdessa näyttäisi ainakin Igor hierovan,ilmossa ei ole kyllä mainintaa että naisille pelkästään....
Jepjep78:
--- Lainaus käyttäjältä: hesbee004 - Maaliskuu 25, 2026, 19:54:52 ---Tein joku aika sitten hierontoja naisille toiveiden mukaan, koulutetun hierojan pätevyydellä. Yllättävän paljon oli kysyntää ja yllättävän pitkän matkan takaa.
Ettei tämä itsensä hemmottelu pelkästään miesten juttu ole😊. Homma vähän kuihtui ajanpuutteen vuoksi koska se vie rehellisesti alku- ja loppuvalmisteluineen paljon aikaa. Ja koska sivu/iltahomma, niin aikataulujen yhteensovittaminenkin haastavaa.
Ei kai tämä oikein hirveesti liittynyt aloittajan kysymykseen, mutta toinpa vaan esille että kysyntää varmasti riittäisi, ystävälliselle, asiakkaan toiveita kuuntelevalle mieshierojallekin näissä jutuissa😊
--- Lainaus päättyy ---
Eipä täällä juuri kyselyitä ole tullut....toki olenkin vain itseoppinut enkä koulutettu 😏
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta