Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: rear naked choke ja vastaavat otteet femdom touhuissa  (Luettu 211 kertaa)

Poissa Jukkis0

• Newbie
  • * Kelpo kaveri

Poissa Jukkis0

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: rear naked choke ja vastaavat otteet femdom touhuissa
« Vastaus #1 : eilen kello 20:03:07 »
näin aikanaan sellaisen videon jostain kaupasta jossa mies oli varastanut tavaraa ja joku nainen piti sitä rear naked chokessa kunnes poliisit saapuivat. :stiletto:
« Viimeksi muokattu: eilen kello 20:09:17 kirjoittanut Jukkis0 »

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : eilen kello 23:10:35 »
Mulla ainakin pyörähti vastaavan tyylinen video fypissä hetki sitten. Mut joo, on ollu yks painisessio ja harrastan myös jiujitsua, että lukot ja hapettaminen onnistuu. Jälkimmäistä teen kylläkin vaan oman leikkikaverin kanssa. Säännöt sovittava aika tarkasti ja alistuvan osapuolen pitää tietää miten antaa se submission noissa tilanteissa.
Turku 11-13.12

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : eilen kello 23:41:02 »
Pari naista on tehnyt tuon minulle sessiossa. Lisa Lollon rear naked choke teki ainakin minuun vaikutuksen... ja kaluni jäykäksi.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #4 : tänään kello 00:03:38 »
Ja parhaimmat jalkasakset kaulan ympärillä on ollut tähän mennessä Herttoniemen Isabella Marialla. Hän onnistui puristamaan reisillään kaulaani niin että en pystynyt hengittämään. Olen kutsunutkin häntä roolileikeissämme "neiti anakondaksi". 😉
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.