Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naapurin Ruskeatyttö/98baety Espoo kokemuksia?  (Luettu 2550 kertaa)

Poissa balls699

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Naapurin Ruskeatyttö/98baety Espoo kokemuksia?
« : Joulukuu 06, 2025, 14:33:48 »
Onko kellään kokemuksia aasialaisesta joka naapurisivulla ilmottelee nimimerkillä 98baety/eroottinenasian? :)

Poissa Ej4575

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin Ruskeatyttö/98baety Espoo kokemuksia?
« Vastaus #1 : Joulukuu 06, 2025, 20:09:02 »
Moro.
Vietiin vastailee,hinta olis aika ok.
Päivisin ottaa vastaan!

Poissa mattimokks

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Joulukuu 07, 2025, 01:24:19 »
Olen tavannut tytön pari kertaa. Viehättävä, hyväkroppainen ja ruskea nuori nainen. Aluksi hieman ujo, mutta hyvin mukana touhussa. Suosittelen.

Poissa Jaatinen

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Joulukuu 19, 2025, 11:22:01 »
Kävin kokeilemassa
Ujo mutta ei sitten kuitenkaan. Hyvin normaali ihminen. Intialainen jos jotakuta kiinnostaa se mutta asunut Suomessa jo jonkun aikaa niin ihan hyvin tai vähintään ookoosti taipuu härmä kielellä.

Kauniiksi häntä ei voi sanoa siten kuin asia geneerisesti ymmärretään. Hyvin tavallisen Intialaisen näköinen. On vähän vatsaa mutta ei häirinnyt minua vaikka referenssi itsellä onkin hoikka fit vähärasvainen.

Toiminta sängyssä oli hyvin perus setti, kuin tyttöystävää olisi pannut miinus suutelu. En yrittänyt mutta ei hänkään sitä tarjonnut, en tiedä sitten olisiko onnistunu mutta rehellisesti sanottuna ei tehnyt edes mieli suudella häntä enkä osaa sanoa miksi. Suihinotto oli alle keskitason sanoisin. Ei osaa ottaa syvemmälle yhtään, hyvin perus suoritus. No nostetaan kuitenkin keskitasolle koska nappasi munan suuhun kumitta kyselemättä. Eihän se huonoltakaan tuntunut.

Sai sormettaa ja pillu kastui hyvin, mitään liukkaria ei käytetty. Genitaalialue oli sanotaanko eksoottisen näköinen, sellainen vähän tummempi mihin on Suomessa tottunut. Mutta hyvä tuntuma ja tykkäsi kyllä sormetuksesta ja kielihoidosta. Se hänessä onkin parasta, hän tosiaan vaikuttaa itsekin nauttivan ilman mitään näyttelemistä. Ajelin lähärissä maaliin, muita asentoja en ehtinyt kokeilemaankaan. kun itse oli hajareisin asennossa ja näki hänen siinä asennossa ihan ok kropan ja nauttivan ilmeensä ja kun katseli meikäykää samalla, tuli fiilis että sehän taitaa oikeesti tykätä, minusta.

Orgasmihan on hyvin riippuvainen nimenomaan fiiliksestä. Mulle tuo teki sen ja olin heti valmis. Mikä on vähän outoa koska normaalisti jaksan kyllä ajella koko maksetun ajan. Nyt 15 minuutissa sisään ja ulos kämpästä. Siitä huolimatta ei harmittanut.

Ei huono jos ei hyväkään. Sii soo. Komsii komsaa. Ikeaa mutta fiiliksellä. En tiedä. Tuskin menen uudestaan kuitenkaan, ulkomuoto ei miellyttänyt niin paljon.

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : Joulukuu 19, 2025, 11:47:56 »
Hieno rapsa Jaatiselta!  :drinking: